صعود میم کوین های جدید کریپتو

میم کوین های جدید بازار کریپتو پتانسیل صعود بیش از 100 درصد دارند!

بازار کریپتو با افزایش 1.11 درصدی به ارزش خود در روز گذشته به معاملات تحت احساسات صعودی ادامه داد و در حال حاضر ارزش آن 2.47 تریلیون دلار است. علاوه بر این، توکن های برتر با موفقیت از سطوح مقاومت خود خارج شده اند که نشان دهنده افزایش احساسات مثبت است.

از سوی دیگر، میم کوین های کم ارزش مت فیوری در چند روز گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این نشان دهنده علاقه فزاینده سرمایه گذاران به آن است. توکن هایی مانند اسپایک (SPIKE)،  ولف اسکال(Wolf Skull)، مالی (Molly) و بویز کلاب (Boy’s Club) به طور قابل توجهی در حال افزایش هستند.

برای چند برابر کردن سرمایه تان با این میم کوین ها دست به کار شوید! در این مقاله، آلتکوین های برتر را کشف کرده ایم که در ماه های آینده دارای پتانسیل بالایی برای تسلط بر توکن های کریپتو بلو چیپ هستند.

خرید تتر پی98

برت (BRETT)

برت (BRETT)

میم کوین برت اولین حضور خود را در بازار ارزهای دیجیتال در 1 می 2024 با کمک زنجیره بیس (BASE) انجام داد. پس از راه اندازی، این میم کوین توجه بسیاری را به خود جلب کرد و تقریباً با +700٪ رشد از پایین ترین زمان خود در 0.1319 دلار معامله می شود.

علاوه بر این، پروژه برت یکی از مهم ترین کوین های زنجیره بیس است. قابل ذکر است، اکوسیستم بیس با بسیاری از پروژه های منحصر به فرد و اساسا قوی به سرعت در حال گسترش است.

نمودار قیمت ارز برت (BRETT)
نمودار قیمت ارز برت (BRETT)

این میم کوین با قیمت معاملاتی 0.142 دلار، عرضه در گردش 9.910 میلیارد و مجموع عرضه 10 میلیارد، جایگاه 65 را در لیست ارزهای دیجیتال با ارزش بازار 1.407 میلیارد دلار تضمین کرده است.

اندی (ANDY)

اندی (ANDY)

در طول ماه‌های ابتدایی سال 2024 در زنجیره اتریوم درست زمانی که میم کوین ها در حال انفجار قیمت بودند راه‌اندازی شد. این میم کوین فوراً در مدت کوتاهی توجه بسیاری از سرمایه گذاران کریپتو را به خود جلب کرد. این منجر به ثبت افزایش 52287 درصدی طی چهار ماه گذشته شده است.

نمودار قیمت اندی (ANDY)
نمودار قیمت ارز اندی (ANDY)

با عرضه انبوه 1 تریلیون توکن ANDY در گردش و و با قیمت 0.000161 دلار. قیمت اندی با ارزش بازار بیش از 143.5 میلیون دلار رتبه 293 را به خود اختصاص داده است.

لند ولف(WOLF)

WOLFولف

یکی از جدیدترین راه اندازی های بلوک ERC20. توکن $WOLF اولین بار در 7 مارس امسال ظاهر شد. این توکن از لند ولف الهام گرفته است که ادعا می کند عملکردی شبیه پپه خواهد داشت فقط با این تفاوت که از میم کوین های بویز کلاب است. هر تراکنش دارای 1/1 مالیات است که برای بازاریابی و لیست شدن در صرافی اعمال می شود.

نمودار قیمت ولف لند (WOLF)
نمودار قیمت ارز ولف لند (WOLF)

با جهش بیش از 80 درصدی نسبت به پایین ترین قیمت خود، این میم کوین در حال حاضر در جایگاه 3447 با قیمت 0.009316 دلار و عرضه در گردش 420.69 میلیون توکن WOLF معامله می شود.

هاپی (HOPPY)

هاپی (HOPPY)

پروژه هاپی که بر روی زنجیره اتریوم ساخته شده است، ازد نایت رایدرز ساخته شده توسط مت فیوری در سال 2012 الهام گرفته است. نکته قابل توجه، نقشه راه میم کوین هاپی به 3 مرحله تقسیم شده است. مرحله اول شامل ایجاد جامعه و افزایش دید در بازار ارز دیجیتال است.

نمودار قیمت ارز هاپی (HOPPY)
نمودار قیمت ارز هاپی (HOPPY)

فاز دو شامل دستیابی به بیش از 100000 دارنده منحصر به فرد است. به دنبال آن فاز 3 که شامل این میم کوین است که بر جهان میم ها مسلط می شود. این میم کوین با قیمت 0.0.0001084 دلار، جایگاه 614 را به خود اختصاص داده است. ارزش بازار آن 39.76 میلیون دلار و عرضه در گردش آن 420.69 میلیارد دلار است.

جمع بندی

با افزایش نوسانات قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، بخش میم کوین دوباره شتاب گرفته است و طی چند روز گذشته یک روند صعودی عظیم در ارزش گذاری ثبت کرده است. علاوه بر این، با توجه به جریان  قیمت بیت کوین و شروع به کار کردن صندوق های ETF اتریوم در این هفته، بازار در آستانه تجربه یک رالی گاوی جدید است.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Mehdi
Mehdi
1 ماه قبل

نظرتون رو ارز trump منفیه؟

مهدی
مهدی
1 ماه قبل

عالی و مفید.لطفا هر روز از این مطالب بزارین.با سپاس