وقت خرید این آلت کوینها

بازار پر نوسان کریپتو، وقت خرید کدام آلت کوین ها رسیده است؟

صنعت آلت کوین همچنان به سمت بیت کوین (BTC) جریان پیدا کرده است، همانطور که با افزایش تسلط بر بازار نشان داده شده است. طبق آخرین داده های بازار، تسلط بیت کوین در روز چهارشنبه حدود 56.20 درصد بود، زیرا قیمت بیت کوین دوباره به زیر 66 هزار دلار سقوط کرد.

با توجه به اینکه بانک مرکزی ژاپن (BoJ) نرخ بهره خود را 25 واحد پایه افزایش داده است، انتظار می رود بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره خود را در اواخر امروز 5.50 درصد نگه دارد. در نتیجه، بازار ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین و اتریوم (ETH) می تواند به زودی در حالت اصلاح ادامه یابد.علاوه بر این، داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که آگوست صعودی‌ترین ماه برای کل صنعت کریپتو، به‌ویژه با توجه به هاوینگ، نیست.

خرید و فروش پرفکت مانی

آلت سیزن چه زمانی شروع می شود؟

به گفته یک تحلیلگر محبوب رمزارز، بنجامین کوئن، بازار آلت کوین در ماه آگوست به پایان سوددهی خود خواهد رسید و احتمالاً در سپتامبر شروع به بازگشت خواهد کرد. این تحلیلگر ارزهای دیجیتال این استدلال را بر اساس احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا در ماه سپتامبر برگزید.

در همین حال، پلتفرم اطلاعاتی بازار سنتیمنت سیگنال ترکیبی را برای فصل‌های مختلف از صرافی‌های رمزنگاری برجسته کرد. طبق گفته سنتیمنت، اتریوم در دو ماه گذشته بیش از 80 هزار واحد خروجی مبادلاتی داشته است.

از زمان راه‌اندازی ETF‌های اسپات اتریوم در ایالات متحده، سه‌شنبه دومین روز ورود خالص نقدینگی با مجموع حدود 33 میلیون دلار بود.از سوی دیگر، سنتیمنت به یک سیگنال نزولی اشاره کرد که به موجب آن تتر (USDT) بالاترین میزان خروج ارز در پنج ماه گذشته را در حدود 346 میلیون دلار ثبت کرد.افزایش جریان خروجی مبادلات مربوط به استیبل کوین ها به عنوان کاهش در قدرت خرید کلی تلقی می شود.

آلت کوین های برتر برای خرید

برخی از آلتکوین‌ها نشانه‌ای از یک شکست اجتناب‌ناپذیر صعودی با آلت سیزن پیش‌بینی‌شده در کوتاه‌مدت دارند. به عنوان مثال،  ریپل با رالی صعودی اخیر به تدریج از بقیه صنعت کریپتو جدا شده است.

میم کوین های برتر به خصوص دوج کوین(DOGE) و شیبا اینو (SHIB) در پنج ماه گذشته توسط نهنگ ها در حجم بالایی خریداری شده اند، بنابراین نشانه‌ای از یک شکست صعودی اجتناب‌ناپذیر در آینده است.

در همین حال، پروژه های لایه اول به رهبری سولانا (SOL) و کاردانو (ADA) پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار تحقیقات در مورد نقض قوانین اوراق بهادار را لغو کرد، توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کردند.

رالی گاوی و اخبار بازار در ابتدا روی کدام کوین ها تاثیر می گذارد؟

روند صعودی 2024 با افزایش علاقه جهانی به ارزهای دیجیتال تقویت می شود. محیط در حال تحول کریپتو با تغییر سیاست روسیه به سمت پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال و برنامه آمریکا برای ذخایر بیت‌کوین حکایت از یک بازار صعودی دارد.

آلت کوین هایی که میتوانید در این مدت در نظر بگیرید شامل آربیتروم (ARB) است که علیرغم فشار نزولی اخیر، پتانسیل بازگشت قابل توجهی را نشان می دهد. کاردانو(ADA) انعطاف پذیری و پتانسیل شکستن سطوح مقاومت را نشان می دهد. یونی سوآپ(UNI) و پالیگان(MATIC) هر دو نشانه‌های امیدوارکننده‌ای برای بهبود با سوددهی خوبی را نشان می‌دهند. نات کوین(NOT)، علیرغم افت اخیر، پتانسیل رشد بلندمدت قابل توجهی را نشان می دهد. این تحولات می تواند به فرصت های قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال منجر شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments