ادغام ارزهای هوش مصنوعی

سیگنال پامپ قیمت فچ در آستانه ادغام مهمترین ارزهای هوش مصنوعی

اتحاد ابر هوش مصنوعی (ASI) یک همکاری بین فچ ای آی (FET)، سینگیولاریتی نت (AGIX) و اوشن پروتکل (OCEAN) است. هدف این پروژه در درجه اول تسریع تحقیق و توسعه هوش مصنوعی غیرمتمرکز (AGI) و ابر هوش مصنوعی (ASI) است.با این کار، پیش‌بینی می‌شود که مقوله هوش مصنوعی (AI) در زمان آینده توجه و ارزش قابل توجهی را به خود جلب کند. 

خرید و فروش تتر پی98

کدام 3 ارز ادغام شده اند؟

قابل ذکر است، فاز یک شامل ادغام این سه توکن یعنی فچ ای آی (FET)، سینگیولاریتی نت (AGIX) و اوشن پروتکل (OCEAN)  در اول جولای 2024 است. پس از ادغام، معاملات FET بدون وقفه باقی خواهد ماند. در حالی که توکن های موجود AGIX و OCEAN شروع به حذف از فهرست مبادلات خواهند کرد.

توکن سینگویلاریتی نتورک

فاز اولیه بر روی وب‌سایت‌های جمع‌آوری داده‌ها و مبادلات برای یک تراکنش روان در طول فرایند تغییر نام توکن ASI در تمام پلت‌فرم‌های اصلی و فرعی ارزهای دیجیتال متمرکز خواهد بود.

توکن اشون پروتکل

فاز دوم بر توسعه جامعه و ASI تمرکز خواهد کرد. در طول این مرحله، قراردادهای مهاجرت برای توکن های تبدیل نشده در چندین بلاک چین در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، تمام توکن های شبکه اصلی FET به طور خودکار در طول ارتقای آینده ASI می شوند.

این فرآیند برای چندین سال برنامه ریزی شده است تا سرمایه گذاران و کاربران خود زمان کافی برای تبدیل دارایی های خود را فراهم کنند.

تجزیه و تحلیل قیمت فچ ای آی (FET)

فچ ای آی

قیمت FET همچنان در محدوده بسته بین 1.285 تا 1.855 دلار برای یک دوره کوتاه معامله می شود که نشان دهنده نفوذ ضعیف صعودی است.

علاوه بر این، با افت 7.89 درصدی در روز گذشته، توکن هوش مصنوعی در آستانه آزمایش پشتیبانی حیاتی خود است که نتیجه آن غیرقابل پیش بینی است.

 واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) کاهش ثابتی را در هیستوگرام سبز نشان می دهد. که نشان دهنده افزایش فشار خرید بیش از حد در بازار ارزهای دیجیتال است.

علاوه بر این، میانگین‌ها احتمال بالایی از همگرایی نزولی را نشان می‌دهند که نشان‌دهنده چشم‌انداز منفی برای توکن هوش مصنوعی در این هفته است.

نمودار قیمت توکن فچ ای آی
نمودار قیمت توکن فچ ای آی

از سوی دیگر، اندیکاتور SMA دائماً به عنوان یک مقاومت در برابر نمودار قیمت FET در بازه زمانی 1 بعدی عمل می‌کند که نشان‌دهنده احساس نزولی قوی در فضای کریپتو است.

آیا قیمت FET افزایش می یابد؟

اگر بازار قیمت Fetch.ai را بالاتر از سطح حمایت مهم خود یعنی 1.285 دلار نگه دارد، گاوها مجدداً حرکت خواهند کرد و به زودی سطح مقاومت 1.855 دلاری خود را آزمایش خواهند کرد.

علاوه بر این، اگر گاوها قیمت را در آن سطح نگه دارند، زمینه را برای قیمت سکه FET فراهم می کند تا سطح بالای 2.369 دلار را آزمایش کند.

با این حال، اگر خرس‌ها بر گاوها غلبه کنند، قیمت FET سطح حمایت خود یعنی 1.285 دلار را کاهش می‌دهد و به سمت پایین‌ترین سطح خود یعنی 0.816 دلار در این ماه سقوط می‌کند.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments