قیمت کتز (CATS)

قیمت کتز (CATS) تلگرام | هر هزار توکن کتس چند دلار است؟

کتز یک میم کوین ساخته شده بر روی بلاک چین شبکه باز (TON) است که برای جذب مخاطب در تلگرام طراحی شده است. این پروژه جذابیت گربه ها را با قدرت ارز دیجیتال ترکیب می کند. این انجمن در حال حاضر شامل 47 میلیون کاربر است. با توجه به نزدیک شدن به تاریخ رسمی لیست شدن کتز، در این مقاله در مورد قیمت کتز تلگرام به شما اطلاعاتی میدهیم.

خرید تون کوین

سازوکار ربات کتس چگونه است؟

کتز به کاربران این امکان را می دهد که عکس های گربه های خود را در ربات کتز آپلود کنند، آواتارهای سفارشی سازی شده ایجاد کنند و در تسک ها شرکت کنند و توکن های CATS به دست آورند. جنبه خیریه توکن های کتز به تغذیه گربه های خیابانی و ایجاد ظرف های غذا برایشان بر میگردد. این امر اعضای جامعه و دوست داران گربه را تشویق می‌کند تا در رفاه حیوانات کمک کنند.


همه چیز درمورد بازی کتز تلگرام + راهکارهای به حداکثر رساندن توکن


برای دریافت اولین توکن های کتز خود، به ربات بروید و منتظر بمانید تا سن اکانت تلگرام شما، فعالیت آن و اینکه آیا اشتراک پرمیوم دارید یا خیر وریفای شود. بر اساس این داده ها، ربات محاسبه می کند که شما چند توکن گربه دریافت خواهید کرد و سپس وظایف را تکمیل کنید، دوستان را دعوت کنید و تراکنش های TON را برای جمع آوری $CATS بیشتر انجام دهید.

پیش بینی قیمت کتز(CATS)

کانال رسمی تلگرام کتز 19 میلیون مشترک دارد. در اوج محبوبیت، پروژه مشابه دیگری به نام داگز مخاطبان بیشتری داشت. با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان و قیمت ها در بازار پیش‌ از عرضه، پیش بینی میشود که قیمت کتز پس از لیست شدن کمتر از داگز خواهد بود.

⬅️کتز کی لیست میشود؟

علاوه بر این، به افتخار این رویداد، بای بیت لانچ پول، استخری بالغ بر 20 میلیارد دلار راه اندازی کرد که می توانید توکن های کتز خود را چند برابر کنید. برای انجام این کار، باید در صرافی بای بیت ثبت نام کنید و مراحل تأیید هویت را بگذرانید. منتظر بمانید تا استخر در 8 اکتبر راه اندازی شود و توکن های تتر، کتز یا منتل بخرید.

قیمت کتز در پری مارکت چند دلار است؟

در حال حاضر کتز در پری مارکت های اصلی و معروف لیست شده است که قیمت را در هرکدام از این صرافی های پیش از عرضه در ادامه بررسی میکنیم. با توجه به داده های به دست آمده از قیمت توکن کتز در پری مارکت احتمال دارد که:

کتز بین 0.00037 دلار تا 0.0004 دلار قیمت گذاری شود. بنابراین نباید از CATS انتظار قیمت بالایی داشت و اگر شما 1000 توکن کتز دریافت کنید تقریبا نیم دلار میشود و ارزش قیمت خاصی ندارد!

⬅️کتز چقدر توکن توزیع میکند؟

قیمت کتز در صرافی پیش از عرضه گیت آی او : 0.0005 دلار است.

چارت یک روزه قیمت کتز در صرافی پیش از عرضه گیت آی او
چارت یک روزه قیمت کتز در صرافی پیش از عرضه گیت ای او

قیمت کتز در صرافی پیش از عرضه بیت گت : 0.00037 دلار است.

چارت یک روزه قیمت کتز در صرافی پیش از عرضه بیت گت
چارت یک روزه قیمت کتز در صرافی پیش از عرضه بیت گت

قیمت کتز در پری مارکت کو کوین : 0.0004299 دلار است.

قیمت کتز در پری مارکت بای بیت :0.0004 دلار است.

چطور روز ایردراپ کتز توکن CATS بیشتری به دست اوریم؟

یکی از موضوعاتی که در مقاله های قبلی به آن اشاره کرده ایم، اهمیت تراکنش های پولی برای شامل ایردراپ کتز شدن است! حتما توجه کنید که تراکنش نیم تونی برای کارمزد شبکه در زمان واریز توکن ها به کیف پول متصل شده به ربات کتز را انجام داده باشید. علاوه بر این با پرداخت یک تون و دریافت اوجی پس نه تنها در این فصل توکن های بیشتری دریافت میکنید بلکه، در فصل دوم ایردراپ کتز هم توکن دریافت می کنید!


به منظور استفاده از خدمات دریافت تون کوین آنی، بدون احراز هویت، مخصوص ایردراپ ها میتوانید پی 98 را انتخاب کنید.


امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرامرز
فرامرز
1 روز قبل

برای انتقال کتس از کیف پول چند تون کوین نیاز هست؟