تاریخ و زمان لیست شدن رسمی کتیزن

زمان و تاریخ لیست شدن کتیزن به صورت رسمی اعلام شد!

کتیزن یکی دیگر از ایردراپ های محبوب تلگرام است به خصوص برای دوستداران گربه که به دلیل گیم پلی مراقبتی از گربه ها به این بازی موبایلی علاقه دارند. با این حال بسیاری از شرکت کنندگان پس از گذشت تقریبا 6 ماه منتظر لیست شدن ایردراپ کتیزن هستند. اما خبر خوب این است که کتیزن تاریخ رسمی لیست شدن توکن کتیزن را اعلام کرده است.

نقشه راه ( رود مپ) کتیزن

بر اساس وبسایت رسمی کتیزن  تاریخ دقیق عرضه توکن کتیزن مشخص شده است اما بهتر است به راهی که ایردراپ کتیزن تا به امروز طی کرده است نگاهی بیندازیم. کتیزن برای 6 ماه اول سال 2025 هم برنامه ریزی کرده است.

رودمپ و نقشه راه کتیزن
رودمپ و نقشه راه کتیزن

سه ماهه اول سال 2024

  • توسعه و راه‌اندازی بازی در تلگرام
  • سبک بازی پلی تو ارن (P2E)

برنامه سه‌ماهه دوم 2024

  • لیست شدن توکن کتیزن در صرافی‌های بزرگ
  • توزیع ایردراپ توکن CATI 

پلن سه‌ماهه سوم 2024

  • راه‌اندازی اقتصاد پلتفرم گیم‌فای مجهز به مدل استیکینگ توکن
  • فعال‌سازی قابلیت استیکینگ برای کسب ایردراپ‌ها و NFT های جدید
  • معرفی قابلیت به‌اشتراک‌گذاری درآمد حاصل از مینی‌گیم‌ها

نقشه سه‌ماهه چهارم 2024

  • توسعه و راه‌اندازی گربه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای تعامل با دنیای واقعی
  • جذب کاربران سنتی از طریق راهکارهای همکاری نوآورانه

نحوه توزیع توکن های کتیزن در تاریخ ایردراپ

طبق داده های به دست آمده از وبسایت آیکو دراپس تیم توسعه کتیزن اعلام کرده است قرار است 1 میلیارد توکن را در تاریخ ایردراپ عرضه کند. اما از این مقدار 40 درصد به توزیع بین شرکت کنندگان اختصاص دارد که حدود 400 میلیون توکن میشود.

میزان توزیع یا همان توکنومیک کتیزن
میزان توزیع یا همان توکنومیک کتیزن

طبق عکس منتشر شده در کانال تلگرام رسمی کتیزن دیگر میزان توزیع ایردراپ کتیزن به شرح زیر است:

  • 20 درصد خزانه
  • 20 درصد تیم
  • 6 درصد همکاری‌های استراتژیک
  • 8 درصد تامین سرمایه مرحله اول (Seed)
  • 4 درصد نقدینگی
  • 2 درصد مشاوران

آپدیت توکنومیک کتیزن

بیانیه تیم وونگ، رئیس پروژه کتیزن:

جامعه عزیز کتیزن، امروز به یک نقطه عطف مهم رسیده‌ایم. روز ایردراپ توکن CATI! بسیار خوشحالم که شاهد این لحظه تاریخی با شما هستم. هر توکن CATI نماد حقوق حکمرانی شما در اکوسیستم Catizen است. این فقط یک توکن نیست؛ بلکه نشان‌دهنده توافق و اعتماد جامعه است، که روح اصلی Web3 را به نمایش می‌گذارد.بسیاری از اعضای جامعه درباره تخصیص ایردراپ سوال می‌کنند. در اینجا پاسخی برای شما داریم.

  • ۴۳٪ ایردراپ = ۳۴٪ ایردراپ به جامعه + ۹٪ لانچ‌پول بایننس.
  • برنامه انتشار و مدل‌های اقتصادی: ایردراپ و اکوسیستم ۴۳٪- ایردراپ ۳۴٪۱۵٪ در زمان توزیع توکن (TGE)، بدون قفل‌گذاری، به عنوان پاداش بازیکنان در فصل ۱.
  • باقی‌مانده ایردراپ به‌صورت فصلی در کمپین ایردراپ فصلی اهدا خواهد شد و بازیکنان در فصل‌های آینده پاداش دریافت خواهند کرد.
  • در ابتدای سه ماهه دوم ۹،۹۰۰،۰۰۰ توکن (۰.۹۹٪) ایردراپ خواهد شد. این رقم در هر فصل به میزان ۱۰٪ افزایش می‌یابد تا همه توکن‌های ایردراپ توزیع شوند.

کاربران Catizen تاکنون از فرصت‌های بسیاری برای بازگشت ارزش بهره‌مند شده‌اند، از جمله رویداد “Stake to Earn” که همچنان ادامه دارد. این گونه فرصت‌ها برای بازگشت به جامعه در آینده بیشتر خواهد شد و مزایای پایدار و بلندمدت عوامل کلیدی برای رشد مشترک اکوسیستم Catizen و جامعه ما هستند.برای نشان دادن صداقت خود، می‌خواهیم تأکید کنیم که تیم ما، سرمایه‌گذاران و مشاوران هیچ تخصیص توکن در TGE ندارند و یک دوره قفل‌گذاری ۱۲ ماهه و برنامه انتشار تدریجی ۴۸ ماهه برایشان در نظر گرفته شده است. این نشان‌دهنده اعتماد کامل ما به توسعه بلندمدت اکوسیستم Catizen است، به طوری که در سال اول تنها بازیکنان قادر به نگهداری و معامله توکن $CATI خواهند بود.پلتفرم بازی‌های کوچک Catizen تنها شروع کار است. ما به توسعه اکوسیستم Miniapp در تلگرام ادامه خواهیم داد و با همکاری جامعه هزاران بازی کوچک درجه یک و محتوای غنی دیگر، همچون نمایش‌های کوتاه و تجارت الکترونیکی، را عرضه خواهیم کرد تا امپراتوری بزرگ Web3 سرگرمی را به‌طور مشترک بسازیم!از حمایت شما متشکرم و بیایید این سفر را با هم ادامه دهیم!

زمان و تاریخ لیست شدن ارز کتیزن

طبق گزارش وب سایت خبری دی کریپت، بازی کتیزن در روز قبل اعلام کرد که توکن خود را در 20 سپتامبر مصادف با 30 شهریور در صرافی‌های های اسپات لیست می‌کند. این بازی قرار بود در ماه تیر ارز کتیزن را لیست کند اما بنا به دلایلی لیست کردن رسمی ارز کتیزن را به تعویق انداخت.


📌اخبار مرتبط: چیزهایی که تا قبل از توزیع ایردراپ کتیزن باید بدانید!


کتیزن در کدام صرافی ها لیست خواهد شد؟

برای اینکه ارزهای درون بازی تلگرامی به صورت رسمی لیست شوند ابتدا باید در بازار پیش از عرضه یا پری مارکت لیست شوند. خوشبختانه کتیزن یکی از ایردراپ های معتبر است و در چندین بازار پیش عرضه لیست شده است که در ادامه به صورت جداگانه بررسی میکنیم. اما اینکه کتیزن در کدام صرافی اسپات در ابتدا لیست خواهد شد به اعلامیه های کانال تلگرام رسمی آن بستگی دارد که اخیرا اعلام کرده، کتیزن ابتدا در بای بیت لیست میشود.


📌اخبار مرتبط: آموزش ترفندهای استخراج توکن و درامد زایی در کتیزن


ارز کتیزن در صرافی پیش از عرضه ایکس تی لیست شده است!

ارز کتیزن در تاریخ 17 ژانویه مصادف با 27 تیر در بازار پیش از عرضه لیست شد. شما میتوانید در پیش فروش ارز کتیزن شرکت کنید. پس از اینکه قیمت رسمی توکن کتیزن اعلام شود میتوانید سود و زیان خودرا بر اساس قراردادهای پیش فروش کتیزن محسابه کنید. 

لیست شدن کتیزن در بازار پیش از عرضه گیت آی او
لیست شدن کتیزن در بازار پیش از عرضه گیت آی او

توکن کتیزن در بازار پیش از عرضه اوکی ایکس لیست شد!

در تاریخ 15 شهریورارز درون بازی کتیزن به نام بومی CATI در بازار پیش از عرضه OKX هم لیست شد و قیمت اولیه کتیزن در بازار پیش از عرضه 0.4 دلار ترید شد. 

لیست شدن کتیزن در بازار پیش از عرضه OKX

کتیزن در بازار پیش از عرضه بیت گت لیست شده است!

در تاریخ 24 ژانویه مصادف با 3 مرداد کتیزن در بازار پیش از عرضه بیت گت لیست شد. قیمت اولیه کتیزن در صرافی بیت گت 0.24 دلار ثبت شد و پس از تنها یک ساعت قیمت کتیزن افزایش یافت و به 0.43 دلار رسید. همانطور که احتمالا در جریان باشید بازار پیش از عرضه هم مثل صرافی اسپات عمل میکند و رکورد اوج قیمت و پایین ترین مقدار قیمت دارد. که این برای کتیزن به ترتیب 0.77 دلار و 2 دلار است.

کتیزن در پری مارکت بای بیت لیست شد
کتیزن در پری مارکت بای بیت لیست شد

همکاران و سرمایه گذاران پروژه کتیزن 

طبق اخبار اخیر سرمایه‌گذاری بایننس لبز (Binance Labs) روی شرکت پلوتو استودیو (Pluto Studio) که تولیدکننده بازی کتیزن است سرمایه گذاری کرده است. همچنین هش‌کی کپیتال (hashKey Capital) و اوپن پلتفرم (The Open Platform) جزو سرمایه‌گذاران مرحله یک کتیزن بودند.

سرمایه گذاران پروژه کتیزن
سرمایه گذاران پروژه کتیزن

در عکس زیر تمام سرمایه گذاران پروژه کتیزن مشخص شده اند.همکاران پروژه کتیزن شرکت های قوی هستند و نشان میدهند که این پروژه معتبر هست. پس جای نگرانی برای شرکت کنندگان این بازی وجود ندارد.

همکاران و شرکای تجاری پروژه کتیزن
همکاران و شرکای تجاری پروژه کتیزن

کتیزن تا تاریخ لیست شدن به پر درامد ترین بازی تلگرام تبدیل میشود!

به گزارش کوین تلگراف، بازی کتیزن ادعا کرده که بیش از 800 هزار کاربر آن به طور میانگین یک تراکنش 33 دلاری انجام داده‌اند. به همین خاطر کتیزن ادعا کرده است که به پردرآمدترین بازی تلگرامی تبدیل شده‌ است. علاوه بر این پروژه کتیزن ادعا کرده است که تعداد کاربران آن به 34 میلیون نفر رسیده‌ است.

اطلاعیه کانال رسمی کتیزن
اطلاعیه کانال رسمی کتیزن

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
shirin
shirin
6 روز قبل

چرا لینک کتیزن بالا نمیاد؟؟؟؟