تاریخ رسمی لیست شدن کتیزن

چیزهایی که تا قبل از توزیع ایردراپ کتیزن درمورد لیست شدن کتیزن باید بدانید!

بازی کتیزن یکی دیگر از بازی های تب تو ارن تلگرامی که ارز درون بازی کتی را داراست. این بازی در جامعه ایردراپ های تلگرامی به خصوص دوستداران گربه محبوب است. اخیرا بازی کتیرن پستی در کانال تلگرامی اش منتشر کرد که احتمال دارد به زمان لیست شدن توکن و توزیع ایردراپ کتیزن مربوط باشد. در این مقاله زمان احتمالی لیست شدن رسمی کتیزن، جریان لیست شدن کتیزن در بازار پیش از عرضه و معیارهای واجد شرایط شدن ایردراپ کتیزن و همچنین قیمت کتیزن را پیش بینی خواهیم کرد.

زمان احتمالی لیست شدن کتیزن

کتیزن در 15 شهریور در کانال رسمی خود عکسی منتشر کرد، برخی از شرکت کنندگان باور دارند که این عکس به رویداد تولید توکن یا همان TGE اشاره دارد. در این عکس به عدد 18 اشاره کرده است و همین شمارش معکوس لیست شدن کتیزن را نشان میدهد. که در تاریخ 31 شهریور مصادف با 21 سپتامبر  احتمال دارد کتیزن در صرافی های برتر لیست شود.

تاریخ لیست شدن کتیزن
تاریخ لیست شدن کتیزن

کتیزن در بازار پیش از عرضه ByBit لیست شد!

کتیزن پنج شنبه ساعت 9 صبح به وقت ایران در بازار پیش از عرضه بای بیت لیست شد. معمولا ایردراپ های تلگرامی قبل از لیست شدن رسمی باید در بازار پیش از عرضه یا پری مارکت لیست شوند. این به بازیکنان نشان میدهد که بازی کتیزن معتبر است. اما معلوم نیست که کتیزن به وعده خود عمل کند و دقیقا 31 شهریور توکن خود را لیست کند.

کتیرن در پری مارکت بای بیت لیست شد
کتیرن در پری مارکت بای بیت لیست شد

قیمت کتیزن پس از لیست شدن به چند دلار میرسد؟

کتیزن در حال حاضر در پری مارکت لیست شده است. وقتی یک توکن در پری مارکت لیست شود، قیمت پیش فروش برای آن تنظیم میشود و این قیمت با نوساناتی همراه است که اغلب بخاطر ورود تعداد سرمایه گذاران بیشتر و خرید بیشتر توکن در این پروژه است. قیمت تعیین شده در بازار پیش از عرضه ربطی به قیمت در زمان لیست شدن رسمی ندارد و ممکن است قیمت رسمی کتیزن کمتر یا بیشتر از حد مشخص شده در پیش فروش باشد. در حال حاضر کتیزن با قیمت 0.4050 در پری مارکت ترید می شود.

قیمت کتیزن در okx
قیمت کتیزن در okx

چه کسانی در دریافت ایردراپ کتیزن واجد شرایط میشوند؟

اگر میخواهید مطمین شوید که واجد شرایط دریافت ایردراپ کتیزن میشوید باید وارد بخش report شوید. سپس میتوانید ببینید از ملاک های دریافت ایردراپ کتیزن کدام یک را دارا هستید. برخی از این معیارها عبارتند از:

  •  تاریخ عضویت 
  • لیگ گربه ها
  • مجموع خرید کاربران
  • زیر مجموعه ها و لینک رفرال 
  • تعداد توکن‌های xZen و wCATI
  • مثل اینکه این ملاک ها در توزیع ایردراپ کتیزن هم اهمیت دارند.

🐱 آموزش ترفندهای استخراج توکن در کتیزن


در کتیزن پرافیت مهم است یا سکه؟

کتیزن قبلا در کانال رسمی تلگرامی خود اعلام کرده بود که توکن های دیگری به جز توکن CATI هم در بازی اهمیت دارند. شما با ارتقا سطح گربه ها سکه بیشتری دریافت میکنید. هنوز مشخص نیست که ایا سکه ها بی فایده اند یا برای هدف خاصی در نظر گرفته شده اند. با این حال کتیزن اعلام کرده بود که پرافیت بر هر ثانیه یا همان سود ثانیه ای در بازی کتیزن اهمیت بیشتری دارد.

میزان پرافیت و سکه در کتیزن
میزان پرافیت و سکه در کتیزن

اعلامیه جدید کتیزن: شرکت کنندگان کدام مرحله ایردراپ را دریافت میکنند؟

بازی تلگرامی کتیزن در اعلامیه جدید خود هشدار داده‌ است که فقط شرکت کنندگان لیگ نقره‌ای (Silver League) تا رویال لیگ (Royal League) واجد شرایط دریافت ایردراپ می‌شوند. تاریخ لیست شدن رسمی توکن کتیزن کمتر از 10 روز دیگر اعلام شده است.

لیگ های بازی کتیزن

علاوه بر سود ثانیه ای فاکتورهایی مثل تاریخ عضویت، لیگ و سطح گربه‌ها، مجموع خرید کاربران، تعداد تراکنش‌های آن، تعداد زیر مجموعه‌های آن‌ها و تعداد توکن‌های xZen و wCATI آن‌ها هم در دریافت ایردراپ کتیزن مهم است.

بایننس اعلام کرد کتیزن را در لانچ پول لیست میکند!

صرافی بایننس اعلام کرد که قرار است توکن کتیزن (CATI) را در پلتفرم لانچ‌پول خود لیست کند. در نتیجه کاربران می‌توانند با استیک کردن BNB و FDUSD توکن کتیزن‌ را به عنوان پاداش دریافت کنند.

لیست شدن کتیزن در لانچ پول بایننس
لیست شدن کتیزن در لانچ پول بایننس
  • لانچ پول بایننس چیست: لانچ پول یکی از خدماتی است که بایننس به کاربران خود عرضه می‌کند. در این پلتفرم، کاربران با استیک کردن ارزهایی مثل بایننس کوین (BNB) برای یک دوره مشخص، می‌توانند توکن پروژه‌های جدید و آینده‌دار را به عنوان پاداش و به صورت رایگان دریافت کنند. اخیرا ارز داگز هم به لانچ پول بایننس اضافه شده بود و قرار است همستر کامبت هم در لانچ پول بایننس لیست شود.

امکان استیک کردن توکن های کتیزن فراهم شد!

اگر شماهم میخواهید بدانید که چقدر توکن کتیزن دارید و قصد دارید از گذینه استیک کردن کتیزن استفاده کنید از اطلاعات این مقاله استفاده کنید. کتیزن در اخرین اطلاعیه کانال رسمی خود اخبار و تاریخ های مهمی را منتشر کرد. قابلیت استیک کردن درون ربات کتیزن مشابه استیک کردن در نات کوین است.

1️⃣در تاریخ 24 شهریور یعنی امروز ساعت 1:30 بعد از ظهر میتوانید مقدار توکنی که دریافت کرده اید را ببینید و اگر تمایل داشتید استیک کنید. برای اینکار هرچه سریعتر کیف پول خود را به کتیزن متصل کنید.

2️⃣فردا 25 شهریور ساعت 1:30 ظهر یک روش برداشت توکن که بهتر است این گذینه را انتخاب نکنید فعال میشود و میتوانید توکن های کتیزن را به صرافی های متمرکز انتقال دهید. فعلا بهترین کار انتقال توکن های کتیزن به کیف پول غیر حظانتی مثل کیف پول تون کیپر است.

3️⃣این جمعه 30 شهریور ساعت 1:30 ظهر قیمت گذاری کتیزن مشخص میشود و زمان لیست شدن توکن و اغاز معاملات برای کتیزن احتمالا این روز خواهد بود. پس تا دیر نشده دست بجنبانید!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سها
سها
5 روز قبل

کتیزن واقعا معتبره؟ اگر لیست نشه چی بدبخت میشم.