احتمال دستیابی پپه به اوج جدید در مهرماه

تحلیل ارز پپه | آیا قیمت ارز پپه تا پایان ماه مهر به اوج جدیدی میرسد؟

پپه در هفت روز گذشته 33 درصد افزایش یافت و این میم کوین ممکن است حتی تا 18 درصد پامپ شود. این ارز دیجیتال با مضمون قورباغه ممکن است مشابه ژوئن 2024 به بالاترین سطح خود بازگردد. این افزایش سرمایه‌گذاران بسیاری را هیجان زده کرده است و نمی‌دانند که آیا پپه می‌تواند به صعود خود ادامه دهد و به بالاترین حد خود در اکتبر 2024 برسد یا نه؟ در این مقاله پیش‌بینی قیمت پپه، به این خواهیم پرداخت که چه چیزی باعث رالی اخیر پپه شده است، آیا پپه میتواند اوج قیمت جدیدی در مهرماه ثبت کند و سرمایه گذاری روی پپه برای علاقه مندان به این ارز در مهرماه عاقلانه است یا نه؟

خرید تتر پی98

روند اخیر قیمت پپه چگونه بوده است؟

پپه در 27 می 2024 به بالاترین قیمت خود یعنی 0.00001717 دلار رسید. در مقابل، کمترین ارزش ثبت شده آن در 14 آوریل 2023 با 0.00000000001057 دلار بود. از آن زمان، کمترین کاهشی که از ATH خود داشته است 0.000005910 دلار و بالاترین بازگشت از آن نقطه 0.00001152 دلار بوده است. در حال حاضر، احساسات بازار برای پپه صعودی است و شاخص ترس و طمع در 64 قرار دارد که نشان دهنده خلق و خوی “طمع” در بازار است.

روند قیمت پپه
روند قیمت پپه

چرا قیمت PEPE در حال افزایش است؟

افزایش قیمت اخیر پپه را می توان به عوامل متعددی مرتبط دانست، با آزادی جانگ پنگ ژائو (CZ) از زندان که به عنوان یک عامل کلیدی عمل می کند. CZ که به عنوان مدیرعامل بایننس یک چهره برجسته در دنیای رمزنگاری است، به طور مثبت بر احساسات بازار تأثیر می گذارد، که معامله گران آن را نشانه ای از ثبات و رشد برای بخش گسترده تر ارزهای دیجیتال می دانند.

این تاثیر آشکار است، زیرا بایننس کوین (BNB) برای اولین بار از اواسط جولای از مرز 600 دلار عبور کرد و باعث ایجاد فعالیت های صعودی در سراسر بازار، به ویژه در بین میم کوین هایی مانند پپه شد.

چارت تحلیل تکنیکال پپه + RSI
چارت تحلیل تکنیکال پپه + RSI

بخش میم کوین انرژی‌های تازه‌ای را تجربه کرده است، به طوری که قیمت شیبا اینو در روز پنجشنبه افزایش قابل توجهی 21 درصدی را تجربه کرد و زمینه را برای یک رالی گسترده‌تر میم کوین فراهم کرد.

پپه کی روند صعودی خود را آغاز کرد و تا کجا رشد قیمت ادامه دارد؟

پپه با افزایش 4.45 درصدی در روز شنبه، پیشتاز این قیمت بوده است که نشان دهنده یک شکست قوی از روند نزولی چند ماهه آن است. PEPE انعطاف پذیری نشان داده است و پتانسیل آن برای رشد بیشتر همچنان بالاست.

شاخص های ماهانه تکنیکال پپه
شاخص های ماهانه تکنیکال پپه

از نظر تحلیل تکنیکال، پپه در مسیر صعود 18.74 درصدی دیگر قرار دارد و به مرز پایین شکاف ارزش منصفانه (FVG) بین 0.00001323 دلار و 0.00001421 دلار می‌رسد. این چشم انداز خوش بینانه با سطح مقاومت 0.00001169 دلار تقویت می شود، مانع قابل توجهی که بر حرکت قیمت ها در ماه اوت و اوایل سپتامبر تأثیر گذاشته است. اگر پپه بتواند بر این مقاومت غلبه کند، می تواند نشان دهنده یک حرکت صعودی باشد.

شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) قدرت زیرین را سیگنال می دهد، با نوارهای هیستوگرام سبز بلندتر که حرکت مثبت افزایش یافته را نشان می دهد. اگر پپه مسیر فعلی خود را حفظ کند و از سطوح مقاومت کلیدی عبور کند، این پتانسیل را دارد که به اوج ژوئن خود یعنی 0.00001577 دلار برسد. ترکیبی از احساسات قوی بازار، الگوهای شکست تکنیکال  و شتاب در کل بخش، پپه را برای افزایش احتمالی در هفته‌های آینده قرار می‌دهد.

قیمت پپه چقدر می تواند بالا رود؟

پپه در سال گذشته رشد قابل توجهی را نشان داده است، با افزایش قیمت چشمگیر 1304٪، که بسیار بهتر از اکثریت 100 ارز دیجیتال برتر است. این افزایش سریع نه تنها پپه را در کانون توجه قرار می دهد، بلکه نشان می دهد که این توکن از دارایی های اصلی مانند بیت کوین و اتریوم بهتر عمل کرده است.

با توجه به این روندها و عملکرد آن بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA)، پپه سیگنال های صعودی قوی را نشان می دهد که پتانسیل افزایش بیشتر قیمت را نشان می دهد.


💎اخبار مرتبط: پامپ 25 درصدی پپه |وقت خرید ارز PEPE است؟


چه عواملی روی روند صعودی پپه تاثیر گذارند؟

یکی از عوامل کلیدی که پتانسیل صعودی پپه را تقویت می کند، عملکرد معاملاتی آن در هفته های اخیر است. با 18 روز سبز در 30 روز گذشته (نرخ 60 درصد)، پپه کوین حرکت مثبت ثابتی را نشان می دهد. این رشد پایدار و معاملات نزدیک به چرخه بالا نشان می دهد که پپه برای شکستن سطوح مقاومت کلیدی موقعیت خوبی دارد.

چارت نقدینگی پپه
چارت نقدینگی پپه

تحلیل تکنیکال پپه | سطوح حمایت و مقاومت PEPE

اگر این توکن حرکت صعودی را حفظ کند، می تواند مرز پایین شکاف ارزش منصفانه (FVG) بین 0.00001323 دلار و 0.00001421 دلار را نقض کند. چنین حرکتی نشان دهنده افزایش 18.74 درصدی بیشتر از سطوح فعلی است که ادامه مسیر صعودی آن را تایید می کند.

علاوه بر این، نقدینگی بالای پپه بر اساس ارزش بازار آن، لایه دیگری از حمایت را به مورد صعودی آن اضافه می کند. نقدینگی بالا اغلب منجر به حرکت نرم‌تر قیمت، کاهش احتمال نوسانات شدید و افزایش احتمال سودهای پایدار می‌شود.

چارت ماهانه فعالیت نهنگ های پپه
چارت ماهانه فعالیت نهنگ های پپه

💎اخبار مرتبط: احتمال انفجار قیمت ارز پپه با خرید گسترده نهنگ ها


اگر پپه به حفظ سود خود ادامه دهد و از مقاومت فعلی خود در 0.00001169 دلار عبور کند، می تواند به اوج ژوئن خود یعنی 0.00001577 دلار نزدیک شود. در یک سناریوی صعودی‌تر، اگر از این قله فراتر رود، پپه ممکن است تا زمانی که شرایط بازار مساعد باشد و احساسات به حمایت از میم کوین‌ها ادامه دهد، اوج‌های جدیدی ایجاد می‌کند.

با ترکیب این عوامل ، رشد قابل توجه سال به سال، عملکرد برتر در مقایسه با قیمت ارزهای دیجیتال اصلی، شتاب معاملات پایدار و شاخص‌های فنی مطلوب؛ پپه پتانسیل رسیدن به اوج‌های جدید را در مهرماه دارد. اگر روند فعلی ادامه یابد، پپه می تواند از هدف FVG عبور کند و در بلندمدت، اوج ژوئن یا حتی سطوح بالاتر قیمت را هدف قرار دهد.

منبع: کریپتو تیکر

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ساناز
ساناز
6 روز قبل

بیشترین عاملی که روی افزایش قیمت تاثیر میزاره چی هست ما کی متوجه شیم ارز و به فروش برسونیم؟