خرید شت کوین های مناسب سرمایه گذاری

با سرمایه گذاری 10 دلار روی این 3 شت کوین محبوب 100 دلار به دست آورید!

با افزایش علاقه تریدرها به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال ارزان تر مثل بخش شت کوین های بازار کریپتو و جریان صعودی کلی بازار، در این مقاله، به شما 3 شت کوین محبوب معرفی میکنیم که میتوانید فقط با سرمایه گذاری 10 دلار بتوانید 100 دلار و یا حتی بیشتر به دست آورید.

کدام شت کوین ها میتوانند سرمایه 10 دلاری را به 100 دلار تبدیل کنند؟

بازار ارزهای دیجیتال در حال تجربه حرکت صعودی مجدد است، به طوری که بیت کوین اخیراً از مرز 65000 دلار عبور کرده است. علیرغم اصلاحات جزئی، بسیاری از سکه های کریپتو شاهد افزایش تقاضا هستند. کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که مسیر فعلی بازار ممکن است سرمایه‌گذاری‌های کوچک را تنها ظرف 60 روز به بازدهی کلان تبدیل کند و خوش‌بینی را بیشتر کند. برای اینکه این ارزهای دیجیتال را از صرافی ها بخرید یا ترید کنید، احتیاج به تتر دارید و میتوانید همین حالا اقدام به خرید تتر آنی کنید.

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB)، یک ارز رمزپایه الهام گرفته از میم، همچنان در فضای امور غیرمتمرکز مالی (DeFi) مورد توجه قرار می گیرد. شیبا که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، طی سال گذشته شاهد افزایش قابل توجه 159 درصدی بوده است که آن را به یک توکن مورد علاقه برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است. رشدی که برای شیبا پیش بینی شده است، می تواند با توانایی تبدیل 10 دلار به 100000 دلار تنها در 60 روز یک تغییر بزرگ باشد.


⬅️آیا ارز شیبا آماده پامپ بی سابقه است؟


با این حال، با وجود رشد چشمگیر، قیمت شیبا اخیراً کاهش 0.91٪ را تجربه کرد. علیرغم این افت، همچنان در بازار مورد علاقه واقع شده است. نگاهی دقیق تر به نمودارها سیگنال های احتمالی صعودی را برای شیبا اینو نشان می دهد. اگر تراکنش‌های نهنگ‌ها به بیش از 100000 دلار افزایش یابد، همانطور که در اواسط ژوئیه مشاهده شد، می‌تواند نشان‌دهنده علاقه مجدد سرمایه گذاران بزرگ باشد.

تراکنش نهنگ های شیبا
تراکنش نهنگ های شیبا

این افزایش در معاملات بزرگ ممکن است نشان دهنده افزایش قیمت باشد. تریدرها به دقت این فعالیت نهنگ ها را زیر نظر دارند و پیش بینی می کنند که ممکن است منجر به تغییر روند و حرکت صعودی شیبا اینو شود.

ارز سویی (SUI)

ارز سویی (SUI)

ارز سویی(SUI)، یک پلتفرم بلاک چین لایه 1، به لطف تاکید بر مدیریت تراکنش سریع، امن ومقایس پذیر، رشد قابل توجهی داشته است. مجموع ارزش قفل شده (TVL) به 1.09 میلیارد دلار افزایش یافته است. اخیراً قیمت سویی به 2.09 دلار رسیده است، اگرچه در یک روز با کاهش 7 درصدی روبرو شده است.


واچ لیست ( 23 مهر) ارزهای دیجیتالی که این هفته پامپ میشوند!


ارزش کل قفل شده ارز سوی
ارزش کل قفل شده ارز سوی

با این وجود، این توکن در هفته گذشته 7 درصد رشد داشته و در ماه گذشته 85 درصد افزایش یافته است. در 30 روز گذشته، ارزش سویی به میزان چشمگیری، 409 درصد افزایش یافت و آن را به عنوان یکی از دارایی های با عملکرد برتر معرفی کرد. سویی به دلیل تبدیل سرمایه گذاری های کوچک به بازده قابل توجه در مدت زمان کوتاه، به رسمیت شناخته شده است.

ترون (TRX)

ترون (TRX)

ترون (TRX) در سال گذشته 84 درصد افزایش یافته است و علت رشد چشمگیرش ناشی از سوزاندن توکن های ترون و افزایش علاقه به میم کوین های مربوط به شبکه اش، مانند سان داگ بوده است. افزایش مشارکت شبکه و اعتماد سرمایه گذاران نیز به عملکرد قوی ترون کمک کرده است.


سیگنال های رالی صعودی TRX و تارگت قیمت ترون


حجم معاملات و بهره باز ترون
حجم معاملات و بهره باز ترون

طبق داده‌های کوین گلس، افزایش قابل‌توجه در حجم معاملات و بهره باز نشان‌دهنده افزایش فعالیت بازار و مشارکت سرمایه‌گذاران است. با این حرکت، ارز ترون پتانسیل امیدوارکننده ای را برای سودهای بیشتر در 60 روز آینده نشان می دهد. سرمایه گذاران به آن به عنوان یک فرصت با پتانسیل بالا نگاه می کنند و به دنبال بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری خود هستند. دارندگان ترون فرصت خوبی برای کسب سود از یک دوره کوتاه را دارند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کمال
کمال
21 ساعت قبل

شیبا و ترون همیشه پرطرفدار بوده.