آلت سیزن و بیت کوین

پیش بینی انفجار قیمت بیت کوین، نهنگ ها برای رالی صعودی آماده اند!

طبق شاخص کلیدی باندهای بولینگر بیت کوین به فشرده ترین حالت خود در یک سال گذشته رسیده اند. آخرین باری که این اتفاق افتاد، بیت کوین در چهار ماه 20 درصد افزایش یافت. اندیکاتور باندهای بولینگر برای ارزیابی نوسانات استفاده می شود، فشرده شدن باندهای بولینگر نویدی برای حرکت صعودی قیمت بیت کوین است. متیو هایلند، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در 31 ژوئیه در یک ویدئوی تحلیلی رالی گاوی پیش بینی شده را تایید کرد.

خرید و فروش پرفکت مانی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

باندهای بولینگر بیت کوین از زمان آغاز به کار خود در ژانویه 2009 به سومین بالاترین نقطه در کل تاریخ  خود در بازه های زمانی هفتگی رسیده است.

تریدر مکس، یکی دیگر از تحلیلگران کریپتو اضافه کرد: 

باندهای بولینگر تایم فریم هفتگی بیت کوین فقط 2 بار دیگر به این میزان محدود شده اند، آوریل 2016 و آگوست 2023.

کریستوف جفرز، مدیر عامل تری جی در توییتر نوشت: 

برای من عجیب است که باندهای بولینگر هفتگی بیت کوین در حال حاضر از باندهای بولینگر روزانه فشرده تر هستند.اگرچه بیت کوین از 13 مارس تا کنون در محدوده 25 درصدی بین بالاترین سطح 73,679 دلار و پایین ترین سطح 55,849 دلار در نوسان بوده است .من معتقدم این دوره طولانی در حال پایان است.

هایلند افزود: 

باند بولینگر اکنون شروع به فشرده شدن کرده است، بنابراین لحظه ای فرا می رسد که احتمالاً ظرف یک ماه بیت کوین به بالاترین اوج تاریخی خود برسد.

تحلیلگران قبلا اعلام کرده بودند که هر چه تثبیت طولانی تر باشد، بعد از آن رشد قیمت بیشتر خواهد شد.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

این تحلیلگر همچنین توضیح داد که باندها الگوی مشابه جولای 2023 را نشان می دهند که منجر به افزایش 20 درصدی بیت کوین در چهار ماه آینده شد. باندهای بولینگر هفتگی در سال گذشته در پایان جولای به کمترین میزان خود رسیدند و این اتفاق مجددا تکرار شده است.

نمودار تکنیکال جفت ارز BTC/USDT
نمودار تکنیکال جفت ارز BTC/USDT

افزایش قیمت 20 درصدی بیت کوین

بر اساس داده‌های به دست آمده، اگر تاریخ تکرار شود، قیمت فعلی 63845 دلار بیت‌کوین می‌تواند به سرعت تا نوامبر به بالاترین سطح تاریخ 76614دلار تبدیل شود.هایلند توضیح داد که ممکن است چند هفته دیگر طول بکشد، اما او معتقد است که بیت کوین بسیار نزدیک به پیش بینی انفجار قیمت است.

به گفته مگ، یک تحلیلگر دیگر، بازار آلت کوین پس از 525 روز تراکم و انباشتگی بالاخره شروع به حرکت کرد و احتمالاً روند صعودی خود را از سر خواهد گرفت. کی یانگ جو، معتقد است که نهنگ‌های کریپتو در انتظار افزایش قیمت آلت‌کوین ها هستند، زیرا حدس و گمان های زیادی وجود دارد که فصل آلت‌کوین چه زمانی آغاز می‌شود.

چارت فعالیت نهنگ های بیت کوین
چارت فعالیت نهنگ های بیت کوین

این تحلیلگر توضیح داد که نهنگ ها سفارش ها و درواقع خرید های محدود را برای جلوگیری از ضرر ترجیح می دهند و افزایش سطح معیار نشان دهنده افزایش تعداد سفارش ها در بین سرمایه گذاران و نهنگ های بازار کریپتو است که نشان دهنده دیوارهای خرید قوی و  تقاضای آینده برای آلت کوین ها است.

همه آلتکوین ها مناسب سرمایه گذاری و خرید نیستند!

🔹به گفته بنیانگذار کریپتو کوآنت، آلتکوین های خاصی مانند سولانا، پالیگان، کاردانو،کازموس،پنکیک سوآپ، مای نیبر آلیس، امپرا، انکر پروتکل و چیلیز توکن پیش بینی شده است که بیشترین سوددهی را به سرمایه گذاران خود داشته باشند.

🔸در مقابل آلت کوین هایی مثل، ریپل، چین لینک، بایننس کوین،کمپوند بایننس،بنکور نتورک و اوه پروتکل در تقاضای آتی و حجم معاملات کاهش بسیاری را نشان میدهند.

1

آیا آلت سیزن به زودی شروع میشود؟

جیمی کوتس، تحلیلگر رمز ارز اخیراً پیش‌بینی شروع آلت سیزن را تأیید کرد. این تحلیلگر به شاخص هم وزن اشاره کرد که نشان می دهد ما به پایین ترین سطح بازار رسیده ایم که نشان دهنده افزایش احتمالی وقوع آلت سیزن است.

شاخص کل وزن برابر، عملکرد قیمت 200 آلتکوین برتر را بر اساس ارزش بازار ردیابی می کند و آنها را با عملکرد قیمتی بیت کوین مقایسه می کند. تنها تعداد کمی از آلت‌کوین‌ها از بیت‌کوین بهتر عمل می‌کنند، در حالی که آلت‌کوین‌های بیشتری بر اساس بیت‌کوین عمل می‌کنند. این معیار در شرایط فعلی بین 10 تا 20 درصد است.

تجزیه و تحلیل زمان شروع آلت سیزن
تجزیه و تحلیل زمان شروع آلت سیزن

اخیراً، تریدر مگز ادعا کرد که بازار آلت کوین در حال حاضر در فاز انباشت مجدد است. این تریدراستدلال می‌کرد که آلت‌کوین‌ها از زمانی که از یک مرحله انباشت طولانی خارج شده‌اند، به‌طور متوسط ​​تنها 58 درصد افزایش یافته‌اند، که نشان می‌دهد دارایی‌های دیجیتال قبل از ثبت سود بیشتر، عقب‌نشینی نسبتاً جزئی را تجربه می‌کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments