افزایش 55 درصدی بونک

تحلیل تکنیکال BONK: افزایش 55 درصدی قیمت بونک در مرداد

پیش بینی قیمت بونک حاکی از افزایش 55 درصدی در جریان بهبود بازار، با مقاومت کلیدی در الگوی کنج افزایشی است. کی یانگ جو، مدیرعامل کریپتو کوآنت، FUD را رد می کند و به تقاضای قوی بیت کوین و نقدینگی قابل مدیریت اشاره می کند.

  •  بیرون آمدن از خط گردن 0.000027 دلاری، حمایت مناسبی را برای خریداران فراهم می کند تا جهش بعدی را انجام دهند.
  •  یک متقاطع صعودی بین میانگین متحرک نمایی 20 و 100 روزه می تواند حرکت صعودی بازار را تسریع کند.
  •  حجم معاملات روزانه در بونک 565.4 میلیون دلار است که نشان دهنده افزایش 87.2 درصدی است.

پیش‌بینی قیمت بونک در نمودار روزانه یک رالی 4 روزه را در جریان بهبود فعلی بازار نشان می‌دهد. از پایین ترین سطح 0.000022 دلار، سکه میم با 28 درصد جهش به 0.000028 دلار معامله شد، در حالی که ارزش بازار به 1.94 میلیارد دلار رسید. این رالی صعودی اخیراً مقاومت ماهانه 0.000027 دلار را همراه با تشکیل الگوی برگشت صعودی شکست. 

خرید و فروش پرفکت مانی

تحلیل قیمت بونک

بونک

به دنبال اصلاحات اخیر بازار کریپتو، قیمت بونک از پایین ترین سطح به 0.00018 دلار رسید. الگوی کف دقیقاً با خط روند حمایتی الگوی کنج در حال افزایش منطبق بود که تجمع قوی برای خریداران ایجاد کرد. یک رالی صعودی، دارایی را 56 درصد در عرض دو هفته افزایش داده و به 0.000028 دلار رسانده است. در میان این روند صعودی، قیمت بونک یک شکست قاطع از الگوی معکوس کف دوقلو ایجاد کرد.

نمودار قیمت بونک
نمودار قیمت بونک

کی یانگ جو، مدیر عامل کریپتو کوآنت، ترس، عدم قطعیت و شک (FUD) در مورد فروش احتمالی بیت کوین مت گاکس را تا حد زیادی رد کرده است. در توئیتی اخیر، وی خاطرنشان کرد که رشد ارزش بازار بیت کوین به طور قابل توجهی از رشد سقف تحقق یافته آن پیشی گرفته است، که نشان دهنده تقاضای قوی در بازار است. از سال 2023، ارزش خیره کننده 224 میلیارد دلار بیت کوین فروخته شده است، اما قیمت آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. 

تحلیل کی یونگ جو
تحلیل کی یونگ جو درمورد بیت کوین مت گاکس

جو اشاره کرد که حتی اگر 3 میلیارد دلار بیت کوین متعلق به صرافی مت گاکس در صرافی کراکن فروخته شود، تنها 1٪ از افزایش سقف تحقق یافته در چرخه صعودی فعلی را نشان می دهد. این تاثیر حداقلی بر نقدینگی قابل مدیریت در بازار تأکید می‌کند.

FUD و تحلیل های کی یونگ جو

در میان چشم‌انداز بهبود گسترده تر بازار، پیش‌بینی قیمت بونک پیش از مواجهه با مقاومت قابل‌توجه در الگوی کنجی در حال افزایش، رشد احتمالی 55 درصدی را پیشنهاد می‌کند. تا زمانی که خطوط روند همگرا پابرجا باشند، این میم کوین مبتنی بر سولانا ممکن است به مرحله تثبیت ادامه دهد.اگر روند صعودی تداوم داشته باشد، قیمت بونک ممکن است وارد اصلاح جدیدی شود.

اندیکاتور های تکنیکال بونک

 میانگین متحرک نمایی: قیمت بونک به بالاتر از میانگین متحرک نمایی روزانه (20، 50، 100 و 200) نشان می دهد که مسیر کمترین مقاومت بالا رفته است.

 RSI: شیب روزانه شاخص قدرت نسبی به بالای 60 درصد نشان می دهد که میم کوین وارد یک رالی حرکتی بالا می شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments