خرید یا هولد BONK

سیگنال رشد 20 درصدی BONK | وقت فروش بونک است یا هولد؟

از آنجایی که بازار جهانی کریپتو در حال بهبودی از رکود اخیر است، بیت کوین و آلت کوین های محبوب از این روند پیروی می کنند. BONK، یک میم سکه بر اساس اکوسیستم سولانا، نیز در رالی صعودی بازار نقش آفرینی می کند. قیمت توکن بیش از 20 درصد افزایش یافت که باعث جلب توجه تحلیلگران و سرمایه گذاران شد. 

خرید و فروش تتر پی98

تحلیل تکنیکال قیمت بونک

قیمت بونک امروز با 0.00002662 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 25.28 درصدی نسبت به روزگذشته است. اگرچه به نظر می‌رسد که میم کوین در ماه گذشته با چالش‌هایی مواجه شد که با کاهش 5.45 درصدی قیمت نسبت به قیمت ارزهای دیجیتال دیگر مواجه شد، هفته گذشته امیدوارکننده به نظر می‌رسید و 1.96 درصد افزایش داشت.

نمودار قیمت بونک
نمودار قیمت بونک

بر اساس داده های به دست آمده، ارزش بازار توکن نیز به 1.83 میلیارد دلار افزایش یافته است و در رتبه 45 قرار گرفته است. بازار با افزایش 158.75 درصدی حجم معاملات نشان داد که در 24 ساعت گذشته به 558.26 میلیون واحد رسیده است.

قیمت بونک در تاریخ 04 مارس 2024 به نقطه عطف تاریخی خود یعنی 0.00004704 دلار رسید، اما از آن زمان تا کنون 44.06 درصد کاهش یافته است.

دلایل افزایش قیمت BONK

بونک BONK

عوامل مختلفی پشت افزایش قیمت بونک هستند.

پیشنهاد توکن سوزی

افزایش قیمت بونک با پیشنهاد اخیر خزانه داری BONK برای سوزاندن 84 میلیارد توکن، با هدف کاهش عرضه کل و افزایش ارزش توکن آغاز شد. طرح نابودی 84 میلیارد توکن هنوز در انتظار تایید جامعه است، اما تاثیر آن بر روی پویایی بازار مشهود است. 

این اقدام منعکس کننده تصمیم قبلی سازمان غیر متمرکز خودمختار بونک(DAO) در ماه آوریل برای مجوز سوزاندن 278.39 تریلیون توکن BONK است. اعتماد سرمایه گذار قوی به مدیریت توکن و استراتژی بازار از طریق حمایت گسترده جامعه، با نرخ تایید 99.9٪ مشهود است.

🦊 پیش بینی قیمت ارز Bonk در سال 2024 🦊

در صورت پذیرش، آخرین پیشنهاد منجر به از بین رفتن 83,917,950,070 توکن بونک از خزانه خواهد شد که برابر با کل بونک بدست آمده توسط DAO از طریق معامله تقسیم درآمد با بونک بات در سه ماهه دوم است. تعهد بونک DAO برای افزایش مشارکت جامعه در فرآیندهای تصمیم‌گیری با این ابتکار عمل برجسته شده است.

هر دارنده بونک می‌تواند با گذاشتن توکن‌های خود در طول دوره رای‌گیری شش روزه، به رأی‌گیری بپیوندد. قدرت رای هر کیف پول با نسبت کل عرضه ای که در اختیار دارد تعیین می شود و تمام بونک سپرده شده را می توان پس از پایان رای گیری برداشت.

افزایش حجم ترید

بر اساس داده های به دست آمده، حجم ترید و معاملات بونک با 168.98 درصد افزایش به 216.59 میلیون دلار رسیده است. این افزایش در معاملات نشانه افزایش علاقه و تقاضا است

بهره باز

هم در بهره باز (+33.60 درصد به 10.14 میلیون دلار) و هم در حجم در بازار اختیار معامله بونک افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران است.

بهره باز آتی بونک
بهره باز آتی بونک

معاملات لانگ و شورت

معاملات لانگ و شورت بونک در صرافی‌های بایننس و اوکی ایکس بالاتر است، که نشان می‌دهد تریدرهای  بیشتری نسبت به ترید کوتاه‌مدت اقدام می‌کنند. این احساسات در میان معامله گران پتانسیل افزایش قیمت ها را دارد زیرا سرمایه گذاران بیشتری افزایش قیمت را پیش بینی می کنند.

جمع بندی

افزایش قیمت بونک همزمان با بهبود بازار ارزهای دیجیتال، نشان می‌دهد که چگونه تصمیم‌های استراتژیک و احساسات سرمایه‌گذار در تعامل هستند. پیشنهاد سوزاندن 84 میلیارد توکن، افزایش قابل توجه حجم معاملات، همراه با افزایش فعالیت در بازار آپشن ها و معاملات لانگ/شورت، نقش مهمی در افزایش قیمت بونک ایفا کرده است.

 در حالی که جامعه مشتاقانه تصمیم نهایی را در مورد پیشنهاد رایت پیش بینی میکند، موفقیت میم کوین تاثیر استراتژی های قوی بازار و مشارکت جامعه را در دستیابی به سود قابل توجه در حوزه غیرقابل پیش بینی ارزهای دیجیتال برجسته می کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نامي
نامي
1 ماه قبل

بسيار عالي