احتمال پامپ قیمت ارز بونک

ارز بونک آماده پامپ | بررسی تارگت قیمت بونک (BONK) و تحلیل تکنیکال

قیمت بونک از اواخر جولای تا کنون 47.2 درصد اصلاح شده است، اما حمایت اخیر از الگوی کانال می تواند در میان جهش 14 درصدی در بهره باز، یک بازگشت صعودی را ایجاد کند.

  •  قیمت بونک ممکن است روند اصلاحی خود را تا زمانی که الگوی کانال دست نخورده باقی بماند، طولانی کند.
  •  سطح افقی 0.000021، تقویت شده توسط شیب روزانه EMAs، منطقه فروش بالایی را ایجاد می کند.
  •  یک متقاطع نزولی بین 20 و 200 روزه می تواند فشار خرید را تشدید کند.

قیمت بونک در روز سه‌شنبه با وجود افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو، با 1.65 درصد کاهش به 0.000029 دلار رسید. فشار خرید، قیمت بیت کوین را به بالای 60000 دلار به دنبال نرخ ماهانه 0.1 درصدی شاخص قیمت تولیدکننده ایالات متحده (PPI) که اخیراً منتشر شد، افزایش داد که کمتر از انتظارات بازار بود. این نشان می‌دهد که فشارهای تورمی ممکن است بیش از پیش‌بینی‌ها کاهش یابد و فدرال رزرو به زودی کاهش نرخ بهره را در نظر بگیرد. آیا این بهبود قیمت پایدار خواهد بود؟

خرید و فروش تتر پی98

قیمت بونک آماده تست مجدد سطح حمایت

قیمت بونک از اواخر ژوئیه روند اصلاحی را نشان داده است، و در نمودار روزانه یک معکوس V-top را نشان می دهد. برگشت نزولی دارایی را از 0.0000339 دلار به 0.00001785 دلار کاهش داد، با توجه به زیان 47.2 درصدی.

با این حال، فشار فروش اخیراً برای این میم کوین سولانا کاهش یافت، برخی میم کوین های سولانا اما مثل پاپ کت پامپ شدند و با افزایش قیمت سولانا احتمال دارد ارزهای روی شبکه بلاکچین سولانا هم پامپ شوند، اگر بونک از سطوح مقاومت گذر کند احتمال پامپ قیمت برای بونک وجود دارد.

عملکرد قیمت برترین میم کوین های سولانا
عملکرد قیمت برترین میم کوین های سولانا

آیا وقت خرید ارز بونک است یا فروش؟

سرمایه گذاران بونک به شدت در حال خرید بونک در خط روند پایین در الگوی کانال نزولی، کف قیمت بونک هستند. از فوریه 2024، این الگوی نمودار منجر به روند بهبودی ثابت در دو خط روند موازی شده است.

قیمت بونک 0.000019 دلار بود که ارزش بازار آن را به 1.372 میلیارد دلار افزایش داد. در حالی که روند کوتاه‌مدت در بازار کریپتو پر نوسان است، بونک همچنان می‌تواند بالای خط روند صعودی حرکت کند تا بازگشت قیمت را تجربه کند.

بهره باز ارز بونک د رمعاملات فیوچرز
بهره باز ارز بونک د رمعاملات فیوچرز

در میان تثبیت، توکن بونک از هفته گذشته رشد قابل توجهی در بهره باز داشته است. داده های کوین گلس نشان می دهد که میزان بهره باز از 5.7 میلیون دلار به 6.5 میلیون دلار افزایش یافته است که تقریباً 14 درصد افزایش یافته است.

این افزایش در OI نشان‌دهنده رشد اعتماد بازار و حرکت صعودی بالقوه با افزایش موقعیت تریدرها است، که نشان می‌دهد این دارایی می‌تواند به زودی برای حرکت قیمت قابل توجهی آماده شود.

  • خط MACD (آبی) و سیگنال (نارنجی) در نزدیکی یک متقاطع صعودی می تواند حرکت صعودی را برای رالی بالاتر تسریع کند. بنابراین، یک بازگشت احتمالی می‌تواند قیمت بونک را تا 30 درصد افزایش دهد تا خط روند نزولی را در 0.000024 دلار به چالش بکشد.
چارت تحلیل تکنیکال بونک + MACD
چارت تحلیل تکنیکال بونک + MACD
  • خط روند سقف روند اصلاحی فعلی را در قیمت بونک هدایت می کند. علاوه بر این، ترید بونک با قیمت زیر میانگین متحرک نمایی روزانه (20، 50، 100 و 200) نشان دهنده مسیر کمترین مقاومت نزولی است.

بنابراین،اگر بونک به زیر میانگین های متحرک سقوط کند، فروشنده ها دست به کار میشوند و این میم کوین را 38 درصد به دنبال سطح حمایت 0.000012 دلار هدایت میکند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments