ایدراپ و استخراج بلوم

ایردراپ blum چیست | آموزش استخراج و زمان لیست شدن بلوم

بعد از پروژه نات کوین بازی های تلگرامی متعددی منتشر شدند، بلوم یک ایدراپ است و یکی دیگر از این بازی های تلگرامی مشابه ، تپ سواپ، همستر کامبت است، تنها تفاوت آن سبک بازی آن است، به صورت کلی بازی های تپ تو ارن برای استخراج سکه در بازار عرضه میشوند و پس از مدتی در صرافی ها با استقبال شرکت کنندگان لیست میشوند. اما آیا این بازی ارزش وقت گذاشتن دارد؟ آیا بازی بلوم مورد اعتماد است و میتوان از blum استخراج کرد؟

ایردراپ تلگرامی بلوم چیست؟

بلوم یک صرافی غیرمتمرکز است که خدمات معاملاتی مختلف را برای توکن‌ها از پلتفرم‌های متمرکز و غیرمتمرکز به همراه معاملات ساده مشتقات کارآمد ارائه می‌دهد.

بر اساس وب‌سایت رسمی بلوم، این صرافی غیرمتمرکز در حال حاضر از بیش از ۳۰ شبکه بلاکچینی، از جمله اتریوم، د اوپن نتورک، سولانا، بایننس اسمارت چین، پالیگان، آوالانچ و آربیتروم پشتیبانی می‌کند و قصد دارد بر تعداد آنها اضافه کند. همچنین، بلوم خاطرنشان کرده که وجوه کاربران را نزد خود نگه‌داری نمی‌کند. در عوض، کاربران می‌توانند با اتصال کیف پول‌های شخصی خود از کیف پول های رمزنگاری MetaMask یا TrustWallet به این پلتفرم، معاملات خود را انجام داده و از ارزهای دیجیتال خریداری شده خود نگهداری کنند. نکته ی جالبی که درباره ی بلوم وجود دارد این است که توسعه دهندگان blum از مدیران اسبق بایننس بوده اند.


🎮🪙کدام بازی تلگرام میتواند نات کوین بعدی باشد؟🎮🪙


شروع و دانلود بازی تلگرامی بلوم

برای شروع بازی و استخراج Blum، ابتدا باید به ربات تلگرامی بلوم به نام  BlumCryptoBot  وارد شوید و در آن حساب بسازید. پس از آن شما می‌توانید به مرور، امتیازات خود (Blum Point) را افزایش داده و شانس خود برای ایردراپ بلوم را بالا ببرید.

ربات تلگرامی بلوم
ربات تلگرامی بلوم

در حال حاضر ورود به بلوم امکان پذیر نیست و باید در صف انتظار منتظر بمانید یا از طریق «دریافت کد دعوت» یا «قرارگیری در لیست انتظار» است استخراج را شروع کنید. 

لیست انتظار ایردراپ بلوم
لیست انتظار ایردراپ بلوم

آموزش بازی blum

در ابتدا، از طریق ربات ایردراپ Blum، یک حساب کاربری در ربات ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب، با کلیک بر روی گزینه فارمینگ (Farming) جمع آوری امتیازات خود را شروع کنید.

  • فرآیند فارمینگ باید هر ۸ ساعت یک بار انجام شود تا بتوانید امتیاز های خود را برای دریافت پوینت بلوم بیشتر اقدام کنید.
  • همچنین با دریافت Game Pass بیشتر که در ادامه مقاله توضیح میدهیم، تعداد دفعات بیشتری می توانید بازی کنید.
  • در بازی بلوم شما باید بر روی ستاره های سبز رنگ کلیک نمایید که این ستاره ها تبدیل به امتیاز بلوم میشوند و اگر روی بمب ها کلیک کنید امتیازات شما از بین می رود.
  • در بخش های متفاوت این بازی میتوانید امتیاز بیشتری دریافت کنید برای همین سعی کنید روزانه فعال باشید.

آموزش کامل بخش های بازی بلوم (blum)

پس از ورود به بازی بلوم با چنین صفحه‌ای مواجه می‌شوید. بازی بلوم به طور کلی از سه بخش Home، Tasks و  Frens تشکیل شده که در ادامه هرکدام را با جزییات توضیح می‌دهیم:

1️⃣قسمت home بازی بلوم

در بخش Home بازی بلوم، دو قسمت وجود دارد:

  •  قسمت اول Drop Game: است که در آن روزانه می‌توانید به تعداد تیکت‌های قرمز رنگ، در بازی کلیکی بلوم شرکت و امتیاز جمع کنید. این تیکت‌ها روزانه شارژ می‌شوند هنگامی که دوستانتان را دعوت کنید و تعداد آن را افزایش دهید.
  • قسمت دوم Play:  روی آن کلیک کنید.کریستال های سبز رنگ را لمس کنید، قسمت هیجان انگیز این است که با کلیک بر روی کریستال‌های آبی رنگ می‌توانید صفحه را فریز کنید و راحت‌تر بر روی کریستال‌های سبزرنگ کلیک کنید.
بازی بلوم
بازی بلوم

2️⃣قسمت task بازی بلوم

مشابه دیگر ربات های تلگرامی بخش تسک مربوط به انجام سری فعالیت های خاصی مثل، دنبال کردن شبکه های اجتماعی میشود تا بتوانید امیتاز های بیشتری کسب کنید.

تسک های بلوم
تسک های بلوم

3️⃣قسمت frens بازی بلوم

با به  اشتراک گذاشتن لینک رفرال یا دعوت خود میتوانید از دوستانتون دعوت کنید و سپس امتیاز های بیشتری کسب کنید. امتیاز ها برای هر شخصی که با لینک شما به ایردراپ دعوت میشود به این صورت است.

  • یک تیکت قرمز برای بازی دراپ گیم
  • ۱۰% امتیاز او + ۲.۵% امتیاز بیشتر از رفرال‌های او
دعوت دوستان در بلوم
دعوت دوستان در بلوم

ماین و استخراج توکن های بلوم blum

طبق مراحل معرفی شده در این مقاله و اسکرین شات ها برای استخراج توکن شروع به فعالیت کنید.

  •  وارد ربات تلگرام شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • روی “Start Farming”کلیک کنید
  •  پس از آن، Farming نقطه ای خودکار شروع می شود.
  • انجام تمام وظایف فقط 5 دقیقه طول میکشد.
استخراج بلوم
استخراج بلوم

افزایش سرعت ماین و استخراج در بازی بلوم

یکی از دلایلی که پروژه ای دراپ بلوم را از دیگر ربات های تلگرامی متمایز میکند تفاوت در سبک بازی آن است،.برخلاف بسیاری از بازی‌های دیگر که به شما امکان می‌دهند به طور مداوم بازی کنید و امتیاز کسب کنید، در بلوم شما باید امتیازات خاصی را برای شروع بازی به دست آورید.

دو بخش اصلی در بازی بلوم وجود دارد:

بلوم پوینت (BP): این امتیازها برای ارتقای کارت‌ها، افزایش سطح کاربری و انجام سایر اقدامات در بازی استفاده می‌شوند.

پلی پس (Play Pass): به شکل الماس نشان داده می‌شود، به شما امکان می‌دهد وارد بازی اصلی شوید و شما به یک کارت پلی پس احتیاج دارید تا بازی را شروع کنید.

جوایز روزانه بلوم
جوایز روزانه بلوم

چطور امتیاز های بلوم پوینت دریافت کنیم؟

1️⃣بازی Drop Game: با استفاده از Play Pass می‌توانید بازی Drop Game را اجرا کنید. در این بازی، شما باید در عرض 30 ثانیه با کلیک بر روی برگ‌های سبز، امتیاز BP جمع‌آوری کنید.سیستم امتیاز دهی بازی بلوم بسیار منحصر به فرد و خلاقانه است. 

2️⃣استخراج یا ماینینگ: با فعال کردن سیستم ماینینگ بازی، می‌توانید به طور مداوم BP کسب کنید، حتی زمانی که بازی نمی‌کنید.

3️⃣جوایز روزانه: با ورود روزانه به بازی، می‌توانید BP و Play Pass رایگان دریافت کنید.

4️⃣رویدادها: در رویدادهای مختلف بازی، می‌توانید BP و Play Pass بیشتری کسب کنید.می‌توانید Play Pass را با استفاده از BP، از طریق معامله با سایر بازیکنان یا با خرید مستقیم از فروشگاه بازی، بدست آورید.

چطور روزانه از بلوم پاداش دریافت کنیم؟

بازی بلوم برای تشویق بازیکنان به حضور فعال و مداوم، سیستمی را برای ارائه پاداش‌های روزانه در نظر گرفته است.در این سیستم، شما هر 24 ساعت 5 Play Pass یا فرصت برای اجرای بازی Drop Game دریافت می‌کنید.اگر شما 7 روز بازی کنید می توانید تا 70 BP و 7 Play Pass در روز دریافت کنید.به همین خاطر شما امکان این را دارید تا امتیاز BP بیشتری کسب کنید و در نتیجه، سریع‌تر در بازی پیشرفت کنید.

آپدیت بلوم و اضافه شدن بخش های جدید به ایردراپ بلوم

ایردراپ بلوم در اپدیت جدیدش، از دو بخش کیف پول و ویدئو تسک رونمایی کرد. کیف پول بلوم که Blum Wallet نام دارد، برای توزیع ایردراپ در نظر گرفته شده و همچنین میتوانید از این بخش میزان توکن های بلوم خود را ببینید. وقتی بلوم لیست شود و روز توزیع ایردراپ این کیف پول از طریق یک دکمه فعال میشود و این بخش هنوز فعال نیست. در بخش ویدئو تسک، کاربران باید با تماشای ویدیوهای یوتیوب جواب سوال تسک را با وارد کردن کد بدهند. تاکید این بازی بر روی دیدن ویدیو احتمالا به کسب امتیاز بیشتر و افزایش میزان توکن دریافت شده کاربران اشاره دارد.

تسک های جدید بلوم
تسک های جدید بلوم

چطور ارز blum بخریم؟

ایردراپ این پروژه هنوز راه اندازی نشده و در صرافی پیش از عرضه لیست نشده است، در حال حاضر امکان خرید وجود ندارد و فقط امکان جمع آوری و هولد این سکه ها وجود دارد.

قیمت ارز بلوم چقدر است؟

از آنجایی که این پروژه هنوز در صرافی ها لیست نشده و ایدراپ بلوم هنوز منتشر نشده است. قیمت مشخصی برای توکن های بلوم وجود ندارد.

ارز بلوم (blum) کی لیست میشود؟

به دلیل استقبال شرکت کنندگان اجحتمال لیست شدنم این ارز در صرافی های پیش از عرضه و سپس صرافی های معتبر در آینده ای نزدیک پیش بینی می شود.

آینده ایردراپ بلوم برای شرکت کنندگان چطور ارزیابی میشود؟

جوایز زمانی توزیع میشوند که پروژه وارد مرحله عرضه شود. افرادی که در ایردراپ شرکت و امتیاز دریافت کرده اند می توانند سکه های خود را به توکن های قابل معامله تبدیل کنند و سپس آن را به تتر تبدیل کنند.

💵خرید تتر از صرافی پی 98💵

آیا بلوم ارزش بازی کردن دارد؟

تجربه بازی نات کوین نشان داد به راحتی کلیک کردن بر روی صفحه موبایل می‌توان پول در آورد.

ایدراپ بلوم در ماه آپریل رسما راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون، تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده است. در حال حاضر، تعداد اعضای کانال تلگرام این بازی از ۱۳ میلیون فراتر رفته و انتظار می‌رود روز به روز بیشتر شود. 

یکی از نکات امیدوارکننده در مورد بازی بلوم، سرمایه‌گذاری بایننس لبز، در این پروژه است.

آیا ربات بلوم قانونی است؟

ربات بلوم تیک آبی از پیام رسان تلگرام دریافت کرده و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر کلاهبرداری یا سوء استفاده از داده‌های کاربران آن گزارش نشده است. علاوه بر این، بلوم اطلاعات به خصوصی را از کاربران دریافت نمی‌کند و به همین خاطر، فعلا چیزی برای مشکوک شدن به آن وجود ندارد.

جمع‌بندی

بلوم صرفا یک بازی برای ضربه زدن روی اسکرین و کسب درآمد نیست. این بازی کمپینی برای ایردراپ توکن صرافی غیرمتمرکز بلوم است و اهداف مارکتینگی پشت آن وجود دارد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد این پروژه ارتباط نزدیکی با صرافی بایننس دارد. این بازی مانند دیگر بازی هایی مثل همستر کامبت و تپ سواپ که بر روی بستر تلگرام منتشر شدند ارزش وقت گذاشتن دارد. اما از آنجایی که قیمت توکن های این بازی هنوز مشخص نیست، سعی کنید به اندازه ی کافی وقت بگذارید تا درآمد خوبی کسب کنید. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد دین دار
محمد دین دار
1 ماه قبل

سلام ببخشید بلوم توکن سوزی هم دارد ؟

محمد
محمد
2 ماه قبل

با سلام و احترام
لینک ورود به پروژه بلوم

Mohsen
Mohsen
2 ماه قبل

اینک دعوت ضرفیت خالی

Mohammad
Mohammad
2 ماه قبل

لینک ورود به بلوم

مجتبی
مجتبی
2 ماه قبل

سلام
آرزوی خوشی برای همه
بعضی لینک های دعوت ربات بلوم،ظرفیت ۱۰ نفری دارند.

امیرعلی
امیرعلی
2 ماه قبل

سلام،لینک ورود با ربات بلوم،ظرفیت۹نفر هم داره

علی
علی
2 ماه قبل

سلام قیمت تقریبی بلوم چنده

آیهان
آیهان
2 ماه قبل

دوستانی که قصد دارن وارد ایردراپ ارزشمند بلوم بشن میتونن از طریق لینک زیر اقدام کنند ، واقعا باارزشه از دستش ندین

علی
علی
پاسخ به  آیهان
2 ماه قبل

داش قیمت تقریبیش چنده‌هر 20000چقدر میشه