بازگشت پامپی ارزها در مهرماه

5 ارز برتر این هفته که با بهبود بیت کوین بالا میروند (2 مهر 1403)

بهبود بیت کوین، خرید آلتکوین های منتخب را افزایش داده است که بالاتر از سطح مقاومت سقف مربوطه خود شکسته اند. اگر بیت کوین در سطوح فعلی تثبیت شود، تریدرها ممکن است تمرکز خود را به آلت کوین ها معطوف کنند.آیا گاوهای بیت کوین می توانند از سقوط به زیر سطح حمایت 61200 دلار جلوگیری کنند؟ آیا آلت کوین ها در چند روز آینده یک رالی را آغاز می کنند؟ بیایید 5 ارز دیجیتال برتر را که در نمودارها قوی به نظر می رسند را بررسی کنیم.

خرید تتر از پی 98

خلاصه سیگنال های بازار

بیت کوین در 22 سپتامبر به زیر 63000 دلار سقوط کرد که نشان دهنده رزرو سود احتمالی توسط تریدرهای کوتاه مدت است. برخی از تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین می تواند قبل از صعود به مقاومت سقف در 65000 دلار، وارد یک تثبیت جزئی شود، در حالی که عدم قطعیت های کوتاه مدت همچنان وجود دارد، تحلیلگران در مورد دیدگاه بلند مدت صعودی هستند.

جف کندریک، رئیس جهانی تحقیقات دارایی‌های دیجیتال استاندارد چارترد، انتظار دارد بیت کوین تا پایان سال 2025 به 200 هزار دلار برسد. کندریک پیش‌بینی می‌کند که جریان‌های مثبت به صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین، افزایش حاشیه‌ای در تورم و حذف احتمالی (SAB121) قانونی که به طور موثر از بانک‌ها از نگهداری دارایی‌های دیجیتال برای مشتریان جلوگیری می‌کند ممکن است محرک اصلی رشد بیت کوین باشد.

احتمال افزایش بیشتر قیمت بیت کوین

بیت کوین

بازیابی بیت کوین با رزرو سود نزدیک به 64000 دلار مواجه است که نشان می دهد گاوها نگران ادامه خرید خود در نزدیکی مقاومت سقف 65000 دلار هستند.

جفت ارزBTC/USDT می تواند به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (60232 دلار) اصلاح شود، که سطحی ضروری است که باید آن را در نظر داشت. اگر قیمت بیت کوین از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بازگردد، چشم انداز صعود به بالای 65000 دلار را بهبود می بخشد. این جفت ارز پس از آن می تواند تا مقاومت سقف 70000 دلار افزایش یابد.

نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین و دلار آمریکا
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین و دلار آمریکا

در مقابل، اگر کاهش قیمت ادامه یابد و به زیر میانگین متحرک سقوط کند، نشان دهنده این است که بازارها سطوح بالاتر را رد کرده اند. سپس این جفت ارز می تواند به سمت خط حمایت سقوط کند.

نمودار 4 ساعته جفت ارز بیت کوین و دلار آمریکا
نمودار 4 ساعته جفت ارز بیت کوین و دلار آمریکا

این جفت ارز به 20-EMA در نمودار 4 ساعته بازگشته است. اگر این سطح حمایت شکسته شود، جفت ارز ممکن است به 50-SMA سقوط کند. انتظار می رود خریداران به شدت این کاهش ها را تا 61200 دلار خریداری کنند. اگر قیمت از این سطح بازگردد، این نشان می‌دهد که گاوها سطح 61200 دلار را به حمایت تغییر داده‌اند. سپس این جفت ارز دوباره سعی خواهد کرد مقاومت 65000 دلاری را بشکند.

اگر خرس‌ها بخواهند جلوی صعود را بگیرند، باید قیمت را زیر 50-SMA نگه دارند. اگر این کار را انجام دهند، این جفت ارز می تواند به 59000 دلار و سپس به 57500 دلار کاهش یابد.

احتمال پامپ آوالانچ

آوالانچ

آوالانچ شکست و در بالای الگوی کانال نزولی در 19 سپتامبر بسته شد، که نشان دهنده یک تغییر روند است.خرس ها تلاش می کنند تا بهبود را در سطح شکست 29 دلار متوقف کنند. اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید اما در متحرک نمایی 20 روزه (24.81 دلار) حمایت پیدا کند، این نشان می دهد که گاوها در حال تلاش برای کنترل هستند. جفت ارز AVAX/USDT احتمالاً به بالای 29 دلار افزایش می یابد و به 33 دلار می رسد.

نمودار روزانه جفت ارز آوالانچ و دلار آمریکا
نمودار روزانه جفت ارز آوالانچ و دلار آمریکا

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین های متحرک برسد، این نشان می دهد که این جفت ارز ممکن است برای مدتی در محدوده 19.50 تا 29 دلار باقی بماند.این جفت ارز از مقاومت سقف 29 دلار رد شد و به 20-EMA رسید. اگر گاوها می خواهند حرکت مثبت را دست نخورده نگه دارند، این یک سطح حیاتی برای دفاع است. یک صعود از 20-EMA می تواند منجر به آزمایش مجدد مقاومت سقف شود.

نمودار 4 ساعته جفت ارز آوالانچ و دلار آمریکا
نمودار 4 ساعته جفت ارز آوالانچ و دلار آمریکا

از طرف دیگر، اگر قیمت زیر 20-EMA باقی بماند، نشان می‌دهد که گاوها کنترل خود را از دست می‌دهند. سپس این جفت ارز می تواند به 50-SMA کاهش یابد. انتظار می رود خریداران به شدت از میانگین های متحرک دفاع کنند.

احتمال پامپ سوی

سوی

گاوها در 20 سپتامبر، سوی (SUI) را به بالای مقاومت 1.44 دلاری رساندند، اما سطوح بالاتر فروش را به خود جلب کرد. جفت ارز SUI/USDT شاهد نبردی سخت در نزدیکی سطح 1.44 دلار است. اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و به بالای 1.58 دلار برسد، نشان دهنده این است که گاوها سطح 1.44 دلار را به حمایت تغییر داده اند. این امر چشم انداز رالی را به 1.72 دلار بهبود می بخشد.

نمودار روزانه جفت ارز آوالانچ و دلار آمریکا
نمودار روزانه جفت ارز آوالانچ و دلار آمریکا

برعکس، اگر قیمت پایین‌تر از 1.44 دلار بماند، اصلاح می‌تواند به سطح اصلاحی فیبوناچی 50 درصدی 1.29 دلار برسد. در زیر این سطح، این جفت ارز ممکن است تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.15 دلار) سقوط کند.

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به بالای مقاومت 1.58 دلار برسانند. اگر آنها موفق شوند، نشانه از سرگیری روند صعودی به سمت هدف بعدی 1.72 دلار خواهد بود.

نمودار 4 ساعته جفت ارز آوالانچ و دلار آمریکا
نمودار 4 ساعته جفت ارز آوالانچ و دلار آمریکا

برخلاف این فرض، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر 20-EMA بکشند، شروع یک اصلاح عمیق‌تر به 1.30 دلار را نشان می‌دهد. این حمایت بسیار مهمی است که باید آنرا در نظر داشته باشید زیرا شکستن زیر آن ممکن است منجر به کاهش تا 1.18 دلار شود.

احتمال پامپ بیت تنسور

 بیت تنسور

بیت تنسور(TAO) در 19 سپتامبر بالاتر از مقاومت بالای 361 دلار شکست و بسته شد و یک الگوی کف سه قلو را تکمیل کرد. هدف این تنظیم 517 دلار است.این رالی ممکن است با فروش نزدیک به 490 دلار و دوباره 530 دلار روبرو شود، اما اگر گاوها زمین زیادی را رها نکنند، جفت ارز TAO/USDT می تواند به حرکت خود ادامه دهد. اگر سطح 530 دلار کاهش یابد، این جفت ارز ممکن است تا 640 دلار افزایش یابد.

نمودار روزانه جفت ارز بیت تنسور و دلار آمریکا
نمودار روزانه جفت ارز بیت تنسور و دلار آمریکا

اولین حمایت در جهت نزولی، سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2 درصدی 401 دلار و زیر آن، سطح اصلاحی 50 درصدی 378 دلار است. شکست به زیر 378 دلار می تواند سطح شکست 361 دلار را دوباره آزمایش کند، جایی که انتظار می رود گاوها و خرس ها برای برتری با آن مبارزه کنند.

نمودار روزانه جفت ارز بیت تنسور و دلار آمریکا
نمودار 4 ساعته جفت ارز بیت تنسور و دلار آمریکا

این جفت ارز با فروش نزدیک به 480 دلار مواجه است. خرس ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را تا 20-EMA پایین بیاورند. اگر قیمت از 20-EMA جهش کند، گاوها دوباره سعی خواهند کرد این جفت ارز را به 490 دلار و پس از آن به 530 دلار برسانند.

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 20-EMA برسد، نشان می دهد که گاوها در حال رزرو سود هستند. این می تواند درها را برای سقوط به سطح شکست 361 دلار باز کند، جایی که انتظار می رود گاوها وارد شوند.

احتمال پامپ آوه

آوه

آوه در 21 سپتامبر در مقاومت بالای 154 دلار بسته شد، اما گاوها در تلاش برای حفظ سطوح بالاتر هستند. خرس ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر سطح شکست 154 دلار برگردانند. اگر این کار را انجام دهند، جفت ارز AAVE/USDT می تواند به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (142 دلار) برسد. یک جهش قوی از متحرک نمایی 20 روزه نشان می دهد که این احساسات مثبت باقی می ماند. سپس گاوها تلاش دیگری برای رفع مانع انجام می دهند و جفت ارز را به 180 دلار و سپس به 200 دلار می برند.

نمودار روزانه جفت ارز آوه و دلار آمریکا

در صورت شکستن قیمت و حفظ زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه، این دیدگاه خوشبینانه در کوتاه مدت نفی خواهد شد. این میتواند جفت ارز را به SMA 50 روزه (125 دلار) برساند.

این حرکت صعودی با فروش نزدیک به 160 دلار در نمودار 4 ساعته مواجه است، اما انتظار می رود که عقب نشینی در 20-EMA پشتیبانی پیدا کند. اگر قیمت با قدرت از 20-EMA برگشت، احتمال ادامه روند صعودی را افزایش می دهد. ممکن است این جفت ارز به 180 دلار برسد.

نمودار 4 ساعته جفت ارز آوه و دلار آمریکا
نمودار 4 ساعته جفت ارز آوه و دلار آمریکا

در عوض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 20-EMA برسد، شروع یک اصلاح عمیق تر به SMA 50 را نشان می دهد. این یک سطح مهم برای دفاع گاوها است زیرا شکستن زیر آن ممکن است جفت ارز را به 134 دلار کاهش دهد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمدرضا
محمدرضا
2 روز قبل

این اطلاعات برای تریدر های تازه کاری مثل من واقعا مناسبه، ممنونم از سایت خوبتون.