4 آلت کوین با احتمال پامپ

تحلیل تکنیکال 5 ارز برتر هفته با بازگشت قیمت بیت کوین

بیت کوین زیر حمایت 55724 دلار باقی می ماند، اما فروش ممکن است کاهش یابد و احتمال پامپ برای 4 آلت کوین منتخب افزایش یابد. به گفته آلوین کان، بیت کوین ممکن است تا تصمیم فدرال رزرو در مورد کاهش نرخ بهره در 18 سپتامبر تحت فشار باقی بماند. با این حال، پس از اعلام نرخ بهره، کان پیش‌بینی می‌کند ارزهای دیجیتال شاهد افزایش کوتاه‌مدت تا میان‌مدت باشد.

آرتور هیز، مدیرعامل سابق صرافی بیت مکس، که پیش از این پیش بینی کرد بیت‌کوین به زیر 50000 دلار می‌رسد، دیدگاه خود را تغییر داده است. او اکنون انتظار دارد که بیت کوین در اوایل هفته آینده به دلیل افزایش نقدینگی دلار ایالات متحده از طرف فدرال رزرو افزایش یابد. ضعف اخیر بیت کوین چندین آلتکوین را پایین آورده است، اما تعدادی از الت کوین ها هم فروخته نشدند. این یک علامت مثبت است، زیرا اگر بیت کوین یک رالی بهبودی را آغاز کند، احتمالاً چنین آلتکوین هایی در مسیر صعود بهتر عمل می کنند.

خرید تتر از پی 98

آیا بیت کوین می تواند به بالای 55724 دلار برسد و این بازار خرسی را تمام کند؟ در این مقاله 4 ارز دیجیتال برتر را که ممکن است پس از عبور از جریان نزولی بازار و کاهش نرخ بهره امریکا پامپ شوند را از نظر تکنیکال بررسی میکنیم.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

 بیت کوین

بیت کوین در 6 سپتامبر به زیر سطح حمایت 55724 دلاری سقوط کرد و به این معنی بود که خرس ها در تلاش برای به دست گرفتن کنترل هستند.

به طور کلی، قیمت تمایل دارد تا سطح شکست را مجدداً پس از شکستن یک حمایت مهم آزمایش کند. جفت ارز BTC/USDT می تواند تا 55724 دلار افزایش یابد، جایی که خرس ها تلاش خواهند کرد تا بهبود را متوقف کنند. اگر قیمت از 55724 دلار کاهش یابد، نشان می دهد که خرس ها سطح  حمایت را به مقاومت تغییر داده اند. این می تواند فروش را تشدید کند و قیمت را به سمت حمایت در 49000 دلار بکشاند.

نمودار روزانه بیت کوین

اولین نشانه تسکین گاوها شکست و نزدیک شدن به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (57957 دلار) خواهد بود. بالاتر از این سطح، رالی بهبودی ممکن است به میانگین متحرک ساده 50 روزه (60839 دلار) برسد.

نمودار 4 ساعته بیت کوین
نمودار 4 ساعته بیت کوین

خرس‌ها مدتی است که اجازه نمی‌دهند قیمت بالاتر از میانگین‌های متحرک افزایش یابد، و این نشان می‌دهد که هر رالی بهبودی به عنوان یک فرصت فروش در نظر گرفته می‌شود. حمایت 53969 دلار است، اما اگر سطح کاهش یابد، جفت ارز ممکن است تا 49000 دلار کاهش یابد.

در روند صعودی، گاوها باید قیمت را به بالای 50-SMA هدایت کنند تا نشان دهند که فروشندگان منصرف شده اند. این ممکن است مسیر رالی را به 60000 دلار و پس از آن به 62000 دلار باز کند.

تحلیل تکنیکال قیمت یونی سوآپ

یونی سوآپ

یونی سوآپ تلاش می کند تا یک رالی بهبودی را آغاز کند، اما انتظار می رود که در نزدیکی سطح شکست 6.74 دلار با مقاومت روبرو شود.میانگین متحرک نمایی 20 روزه (6.25 دلار) و RSI نزدیک به نقطه میانی نشان می دهد که فشار فروش در حال کاهش است.

اگر خریداران قیمت را بالاتر از SMA 50 روزه (6.55 دلار) قرار دهند، جفت ارز UNI/USDT ممکن است تا 8.66 دلار صعود کند. مقاومت در 7.22 دلار وجود دارد، اما احتمال عبور از آن وجود دارد.

نمودار روزانه یونی سواپ

از طرف دیگر، اگر قیمت از 6.74 دلار کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، در کوتاه مدت نشان دهنده تشکیل یک جریان بی روند است. این جفت ارز می تواند برای مدتی بین 6.36 تا 7.22 دلار نوسان داشته باشد.

نمودار 4 ساعته یونی سواپ
نمودار 4 ساعته یونی سواپ

این جفت ارز به تدریج به سمت منطقه مقاومت سقف بین 6.74 تا 7.22 دلار افزایش یافته است. 50-SMA حمایت بسیار مهمی است که باید در جهت نزولی آن را در نظر داشت. اگر قیمت بالاتر از 50-SMA باقی بماند، نشان می‌دهد که گاوها در حال خرید در کف قیمت هستند. که منجر به آزمایش مجدد احتمالی 7.22 دلار می شود.

اگر گاوها بخواهند جلوی صعود را بگیرند، باید قیمت را زیر 50-SMA نگه دارند. سپس ممکن است جفت ارز به 5.50 دلار سقوط کند.

تجزیه و تحلیل قیمت سوی

سوی(SUI)

سوی(SUI) به خط مقاومت الگوی کانال نزولی رسیده است، جایی که خرس ها سعی میکنند رالی صعودی را متوقف کنند.

اگر قیمت از خط مقاومت پایین بیاید اما از میانگین های متحرک عقب نشینی کند، نشان دهنده یک احساسات مثبت خواهد بود. که احتمال شکست صعودی  را افزایش می دهد. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز SUI/USDT ممکن است تا 1.20 دلار صعود کند.

نمودار روزانه سوی
نمودار روزانه سوی

اگر قیمت از خط مقاومت پایین بیاید و از میانگین های متحرک پایین بیاید، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل می شود. چنین حرکتی نشان می دهد که این جفت ارز ممکن است برای مدتی بیشتر در داخل کانال باقی بماند.


📌اخبار مرتبط: احتمال رشد این ارزها علی رغم سقوط بیت کوین: چرا این 4 رمزارز استثنا هستند؟


هر دو میانگین متحرک بالا رفته اند و RSI در ناحیه مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها در کنترل هستند. اگر خریداران حرکت را حفظ کنند و قیمت را به بالا برسانند، ممکن است جفت ارز به 1.12 دلار و بعداً به 1.20 دلار افزایش یابد.

نمودار 4 ساعته سوی
نمودار 4 ساعته سوی

در مقابل، اگر قیمت پایین تر ادامه یابد و به زیر 20-EMA برسد، نشان می دهد که خرس ها در تلاش هستند این جفت ارز را در کانال نگه دارند. اگر خرس‌ها قیمت را به زیر 50-SMA بکشند، این جفت ارز تضعیف‌تر خواهد شد.

تحلیل قیمت آپتیمیزم

آپتیمیزم

آپتیمیزم در 7 سپتامبر بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.40 دلار) شکست و بسته شد و در 8 سپتامبر به  SMA 50 روزه (1.47 دلار) رسید.

RSI نزدیک به نقطه میانی افزایش یافته است که نشان می دهد خرس ها در حال از دست دادن کنترل خود هستند. خریداران احتمالا قیمت را به بالاتر از SMA 50 روزه و مقاومت سقف 1.65 دلار هدایت خواهند کرد. اگر آنها این کار را انجام دهند، جفت ارزOP/USDT ممکن است حرکت صعودی جدیدی را به سمت 2.50 دلار آغاز کند.

نمودار روزانه آپتیمیزم
نمودار روزانه آپتیمیزم

برخلاف این فرض، اگر قیمت نتواند بالاتر از SMA 50 روزه باقی بماند، این نشان می دهد که خرس ها به فروش خود در رالی ادامه می دهند. این جفت ارز ممکن است تا 1.22 دلار و سپس به حمایت در 1.17 دلار کاهش یابد.

این جفت ارز به میانگین های متحرک عقب نشینی کرده است، که نشان می دهد خرس ها یک چالش قوی نزدیک به 1.50 دلار را به وجود آورده اند. اگر قیمت از میانگین های متحرک بازگردد، چشم انداز افزایش قیمت بالای 1.50 دلار بهبود خواهد یافت. این جفت ارز ممکن است تا 1.65 دلار و سپس به 1.77 دلار افزایش یابد.

نمودار 4 ساعته آپتیمیزم
نمودار 4 ساعته آپتیمیزم

درعوض، اگر قیمت پایین تر ادامه یابد و به زیر میانگین های متحرک برسد، نشان می دهد که خرس ها با هر افزایش جزئی در حال فروش هستند. سپس این جفت ارز می تواند به سمت خط روند صعودی حرکت کند. شکستن زیر خط روند صعودی ممکن است فروش را تشدید کند و قیمت را به 1.20 دلار برساند.

تجزیه و تحلیل قیمت هلیوم

هلیوم (HNT)

هلیوم (HNT) در چند روز گذشته حرکت صعودی را آغاز کرده است. خرس ها تلاش کردند تا قیمت را در 3 سپتامبر پایین بیاورند، اما گاوها با موفقیت از متحرک نمایی 20 روزه (7.33 دلار) دفاع کردند.


📌اخبار مرتبط: آلت‌کوین های با پتانسیل رشد بالا تا پایان تابستان: چه ارزی بخریم سود کنیم؟


یک دیدگاه منفی این است که واگرایی نزولی در حال توسعه در RSI است. این نشان می دهد که حرکت صعودی در حال تضعیف است. استراحت و بسته شدن زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه، مزیت را به نفع خرس‌ها متمایل می‌کند.

نمودار روزانه آپتیمیزم
نمودار روزانه آپتیمیزم

با این حال، اگر قیمت از سطح فعلی یا متحرک نمایی 20 روزه افزایش یابد و به بالای 8.67 دلار برسد، نشان می دهد که روند صعودی دست نخورده باقی می ماند. سپس جفت HNT/USDT می تواند تا 10 دلار افزایش یابد.

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که این جفت ارز با مقاومت 8.50 دلاری روبرو است. هموار شدن 20-EMA و RSI نزدیک به نقطه میانی نشان می دهد که فشار خرید در حال کاهش است. شکستن و بسته شدن به زیر 50-SMA می تواند درها را برای سقوط به 7 دلار باز کند.

نمودار 4 ساعته آپتیمیزم
نمودار 4 ساعته آپتیمیزم

از طرف دیگر، اگر قیمت از میانگین‌های متحرک افزایش پیدا کند، گاوها تلاش دیگری برای رساندن این جفت ارز به بالای 8.67 دلار خواهند کرد. اگر آنها موفق شوند، جفت ارز می تواند حرکت صعودی خود را به 9.75 دلار از سر بگیرد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرهان
فرهان
6 روز قبل

به غیر از این ها دیگه چه ارزی مناسبه؟

iam
iam
6 روز قبل

من ارز یونی سواپ دارم الان چقدره؟