احتمال کاهش قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین | احتمال یک سقوط دیگر در کوتاه مدت (مرداد 1403)

قیمت بیت کوین بیش از 5 ماه است که در محدوده ای تثبیت می شود و علیرغم تلاش های متعدد، نتوانسته است به مقاومت 70000 دلار برسد. این ارز دیجیتال پیشرو در الگویی تثبیت می شود که علائم مثبتی را نشان نمی دهد. علاوه بر این، قیمت در حال آزمایش سطح حمایت است و یک فشار نزولی دیگر می‌تواند سطوح کلیدی را به سمت روند نزولی بکشاند.

 قیمت بیت کوین نشانه هایی از سقوط به زیر محدوده حمایت را نشان می دهد که نشان می دهد خرس ها همچنان به تسلط قابل توجهی بر رالی ادامه می دهند. اعتقاد بر این بود که ادغام بیش از حد باعث افزایش تا 70,000 دلار می شود، اما تحلیل های تکنیکال نشان می دهد که اقدامات بیشتری قبل از رسیدن به این سطوح باید انجام شود.

خرید و فروش تتر پی98

تحلیل تکنیکال بیت کوین

قیمت بیت کوین از ابتدای سال 2023 افزایش قابل توجهی داشته است و به یک بهبود کلی دست یافته است. با این حال، قیمت در طول نیمه اول سال 2024 در یک الگوی کانال نزولی معامله شد که باعث نوسانات و کاهش قیمت لیست ارزهای دیجیتال دیگر شد. اگرچه گاوها به اندازه کافی از قیمت حمایت می کنند، حجم فروش همچنان از آن فراتر می رود و قیمت بیت کوین را تحت تاثیر جریان نزولی بزرگ قرار می دهد.

تحلیل تکنیکال + چارت قیمت جفت ارز BTC/USDT
تحلیل تکنیکال + چارت قیمت جفت ارز BTC/USDT

علاوه بر این، توکن با رد 70000 دلار مواجه شد که منجر به اصلاح به 64000 دلار شد. عوامل زیادی در سقوط نقش داشتند که نهنگ ها به خوبی از آن استفاده کردند. این باعث شد که قیمت در بازه زمانی روزانه به کمتر از MA حیاتی 200 روزه سقوط کند و نتواند بهبود یابد، که تاثیر مشابهی روی دیگر کوین ها گذاشت.

آیا قیمت بیت کوین تارگت 70 هزار دلاری را میزند؟

یکی از نزولی ترین رویدادها، صلیب مرگ، در مدت کوتاهی به وقوع می پیوندد، زیرا MA 50 روزه و 200 روزه در آستانه یک متقاطع نزولی است. این نشان می‌دهد که خرس‌ها کنترل زیادی بر رالی دارند و از این رو، انتظار می‌رود روند نزولی جدیدی به زودی آغاز شود.

پوزیشن های لانگ و شورت بیت کوین
پوزیشن های لانگ و شورت بیت کوین

قیمت بیت کوین در طول بهبودی نتوانست از محدوده متوسط ​​کانال قیمت بالاتر برود، که باعث شک نسبت به اقدام بعدی قیمت می شود. علاوه بر این، حجم معاملات در فواصل زمانی منظم به نفع گاوها و خرس‌ها تغییر می‌کند، که باعث شده قیمت به زیر ابرهای ایچیموکو  نگه داشته شود. بنابراین، میزان ترید روز شنبه و یک شنبه و رفتار نهنگ های بیت کوین و احساسات سرمایه گذاران می تواند بسیار مهم باشد، که ممکن است مسیر را برای اقدام بعدی قیمت ایجاد کند.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments