تحلیلگران، نوسانات قیمت را دوست مردم می دانند

تحلیلگر: اصلاحات فعلی BTC بسیار شبیه به سال 2013 است و می تواند مدتی در محدوده 30 هزار دلار باقی بماند

اکثر افراد فعال در جامعه ارزهای دیجیتال، این موضوع را می دانند که قیمت بیت کوین (BTC) روز های بهتری هم به خود دیده است و خیلی ها در تأمل هستند که این رمز ارز، چه زمانی دوباره اوج خواهد گرفت.

 در حقیقت، ما این موضوع را نمی دانیم، اما مردم از الگوهای قبلی بازارهای صعودی پیشین استفاده کرده اند و بازه زمانی را اندازه گیری کرده اند. 

به تازگی، بخش خبری bitcoin.com دو گزارش از بازار منتشر کرد که در آن گفت اکثر دلالان معتقدند که این سیر صعودی بعدی شباهت زیادی به وضعیت بازار در سال 2013 دارد. 

طبق داده های تحلیلگر Ecoinometrics، کاهش رخ داده فعلی، دومین سقوط طولانی از سال 2013 می باشد و هنوز می تواند به طول بینجامد. 

نمودار Ecoinometrics
منبع: توییتر Ecoinometrics

تحلیلگر  Ecoinometrics بعد از نصف شدن قیمت Bitcoin در 17 جولای گفت:

“43 روز پس از نصف شدن قیمت BTC برای سومین بار در 31,678 دلار. همچنان یک هفته دیگر، در دام این کاهش. 95 روز از بالاترین قیمت تاریخ گذشت. 55 درصد کاهش به زیر بالاترین قیمت تاریخ و نوسانات به کاهش ادامه می دهد. 

این تحلیلگر در ادامه افزود:

این یکی از طولانی ترین افت قیمت هایی است که BTC تا کنون پس از نصف شدن قیمت شاهد آن بوده است. اما 95 روز، هنوز نصف مدت زمانی است که در افت قیمت بزرگ سال 2013 شاهد بودیم. از نظر مسیر حرکتی قیمت، این اصلاح قیمت همچنین بسیار شبیه سال 2013 است. اگر به همین وضعیت ادامه دهیم، بیت کوین برای مدتی در حوالی 30 هزار دلار باقی خواهد ماند. 

این تحلیلگر همچنین افزود که نوسان یک ماهه BTC, پایین بود اما از نظر تاریخی، چندان پایین شمرده نمی شود. 

در خصوص BTC، نوسان قیمت دوست شما است

تحلیلگر و اقتصاددان Julio Moreno، با Ecoinometrics موافق است و پست وبلاگی که اخیراً در مورد نوسانات بیت کوین نوشته بود را به اشتراک گذاشت. 

گزارش او توضیح می دهد که مردم چطور سعی دارند به دلیل نوسانات، از اعتبار BTC کم کنند و مطالعه او این سوال را مطرح می کند که آیا وجود نوسان قیمت، خوب است یا خیر؟ 

او در گزارش خود اشاره کرده است که از نظر او، نوسانات الزاماً موضوع بدی نیست. 

من می‌گویم اینگونه نیست، چراکه در هر چرخه، به همراه رشد قیمت، افزایش میابد. قیمت BTC چه زمانی بیشتر نوسان دارد؟ معمولا در اوج بازار، بعد از افزایش قابل توجه قیمت. 

در گزارش او همچنین آمده است که: 

تحولات نوسان قیمت Bitcoin, در مورد روند آن در آينده به چه معنی است؟ تجمع در سطح های با نوسان کمتر بهتر بوده است و این اتفاق معمولا قبل از یک حرکت بزرگ در قیمت، رخ می دهد. 

شما در مورد نوسانی بود بازار کریپتو چه فکر می کنید؟ نظر خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

منبع: بیت کوین نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments