دامیننس بیت کوین و رشد الت کوینها

دامیننس بیت کوین در حال کاهش است | سیگنال رشد برای آلت کوین ها

از آنجایی که بیت کوین با مقاومت در حدود 60000 دلار مواجه است، تحلیلگران پیشنهاد می کنند که این شرایط می تواند زمینه را برای فصل آلت کوین یا همان آلت سیزن فراهم کند. تسلط  یا دامیننس بیت کوین با شکست مواجه می شود و نمی تواند مقاومت کلیدی را بشکند و پتانسیل رشد آلت کوین را نشان می دهد.

TOTAL2 که ارزش بازار آلتکوین های برتر را ردیابی می کند، با کاهش دامیننس بیت کوین افزایش می یابد و به گمانه زنی در مورد فصل آلتکوین دامن می زند. فصل آلت‌کوین در انتظار یک شکست قوی‌تر است، زیرا در حال حاضر تنها 28 درصد آلت‌کوین‌ها عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین دارند. گمانه زنی ها در مورد اینکه آیا فصل آلتکوین ها آغاز شده است یا خیر، با تسلط بیت کوین  (BTC.D) در حال تلاش برای خروج از الگوی کنج رو به رشد خود است.

خرید و فروش تتر پی98

آیا بیت کوین در حال تزلزل است؟

دامیننس بیت کوین روی 56.91 درصد قرار دارد. در 5 آگوست نتوانست از خط بالایی الگوی کنج صعودی خود عبور کند و از آن زمان روند نزولی داشته است. شکست در بیرون آمدن از الگوی کنج در حال افزایش اغلب به عنوان یک سیگنال نزولی در نظر گرفته می شود که نشان می دهد تسلط بیت کوین ممکن است در حال اوج گرفتن یا کاهش باشد.

مارکت کپ و دامیننس بیت کوین
مارکت کپ و دامیننس بیت کوین

 همانطور که تسلط بیت کوین ضعیف می شود، فرصت هایی را برای آلت کوین ها ایجاد می کند تا سهم بازار را به دست آورند. این مورد در مورد افزایش TOTAL2 از 5 آگوست بوده است. TOTAL2 مجموع ارزش بازار 125 آلتکوین برتر را اندازه گیری می کند. با 870 میلیارد دلار در زمان انتشار، این رقم از زمانی که دامیننس بیت کوین شروع به سقوط کرد، 2 درصد افزایش یافته است.

مسیر اخیر دامیننس بیت کوین به گمانه زنی ها در میان تحلیلگران ارزهای دیجیتال دامن زده است. کریس هوش مصنوعی خاطرنشان کرد که تسلط بیت کوین با مقاومت شدیدی از یک روند نزولی روبرو شد و از شکستن آن به بالای الگوی کنج جلوگیری کرد و به گمانه زنی های بیشتر دامن زد.

مارکت کپ آلت کوین ها
مارکت کپ آلت کوین ها

 تسلط بیت کوین با خط روند شیب دار نزولی بزرگتر متوقف شد و نتوانست صعودی صعودی الگوی کنج خود را بشکند. کریس ای آی (ChrisAI) در توییتر نوشت:

 این خبر خوبی برای آلت کوین ها است زیرا احتمال تکرار آن در آینده نزدیک افزایش می یابد.

 یکی دیگر از تحلیلگران، اشاره کرد که دامیننس بیت کوین در حال پایان دادن به الگوی مورب است. مورب پایانی اصطلاحی است که در تحلیل تکنیکال برای توصیف الگوی نموداری استفاده می شود که نشان دهنده یک معکوس روند است.

 اگر دامیننس بیت کوین یک الگوی مورب پایانی را تشکیل می دهد، نشان دهنده یک تغییر عمده در احساسات بازار است. چنین تغییراتی معمولاً نشان می‌دهد که تسلط بیت‌کوین به پایان خود نزدیک می‌شود و اغلب منجر به افزایش قیمت آلت‌کوین ها و افزایش حجم خرید و فروش آلت کوین ها می‌شود.

تعداد کمی از آلت کوین ها رشد کردند

علی‌رغم موضع‌گیری‌های تحلیلگران، مهم است که توجه داشته باشیم که آلت سیزن زمانی آغاز می‌شود که حداقل ۷۵ درصد از ۵۰ آلت‌کوین برتر در ۹۰ روز گذشته عملکرد بهتری از بیت‌کوین داشته باشند. در حال حاضر تنها 14 آلتکوین یا در دیدگاه مثبت 28 درصد این کار را انجام داده اند.

50 آلت کوین برتر بازار کریپتو از نظر عملکرد
50 آلت کوین برتر بازار کریپتو از نظر عملکرد

همچنین، TOTAL2، که بر روی نمودار روزانه ارزیابی می شود، روند در یک کانال افقی است. این کانال زمانی شکل می گیرد که تعادل نسبی بین فشارهای خرید و فروش وجود داشته باشد و از روند شدید قیمت آن در هر جهت جلوگیری می کند.

مقایسه عملکرد بیت کوین و آلت کوین ها( TOTAL 2)
مقایسه عملکرد بیت کوین و آلت کوین ها( TOTAL 2)

فصل آلت کوین به طور کامل زمانی آغاز می شود که TOTAL2 با موفقیت از خط بالایی کانال که مقاومت را تشکیل میدهد شکسته شود. این شکست، حرکت قوی‌تری را تایید می‌کند، که نشان‌دهنده دور شدن از سلطه بیت‌کوین است و فضایی را برای رشد در میان ارزهای دیجیتال جایگزین باز می‌کند.

❌سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای افزایش آگاهی کاربران ارائه شده است.از این مقاله به عنوان مشاوره مالیاتی، سرمایه گذاری، یا سایر موارد استفاده نکنید. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی یک ارز نیازمند مطالعه و تحلیل است و به عهده خود شخص میباشد، پی 98 در قبال سود و زیان و برداشت شما هیچ مسئولیتی ندارد.

منبع: بی این کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments