سیگنالهای بازار مشابه 2017

تحلیل سیگنالهای بازار و BTC : مرداد ماه روایت اوج تاریخی 2017 برای بازار کریپتو

آیا بازار در حال حاضر از پایین ترین سطح خود باز می گردد؟ همانطور که در آخرین تحلیل توسط بلاکچین بیکر اشاره شد، شاخص‌های مختلف در بازه‌های زمانی مختلف، از هفتگی تا میان‌مدت، نشان می‌دهد که بازار احتمالاً روند نزولی خود را از بین برده است. آخرین بحث بر اهمیت تلاقی جایی که چندین شاخص در یک راستا قرار دارند، برای سنجش روندهای بازار تأکید می کند. مثال های تاریخی، مانند پیش بینی رسیدن بیت کوین به 12000 دلار، نقش احساسات را بر جریان صعودی و نزولی توضیح می دهد.

خرید و فروش تتر پی98

🔺با نگاهی به گذشته، پایین‌ترین شاخص‌ها و شاخص‌های بازار قبلی، تحلیل فعلی را تأیید می‌کنند و قدرت آلت‌کوین‌های اصلی مانند اتریوم و ریپل را از ژوئن نشان می‌دهند.

علیرغم انتظارات گسترده برای کاهش بیشتر، نشانه ها به سمت بازاری اشاره می کند که رفتاری مشابه با مراحل بهبودی گذشته دارد. صحبت های طولانی در سال 2021 در مورد یک چرخه فوق العاده کامل و سبک اصلاحی نیز مشاهده شد. رفتار خرده‌فروشی در طول این بازیابی شامل افزایش ریسک‌پذیری بود، به‌ویژه در میم کوین‌ها مشهود است.

خرید و فروش پرفکت مانی

نشانه های رفتار بازار

این تحلیلگر گفت که بسیاری از سیگنال های آشنا که نشان دهنده پایین بودن بازار کریپتو هستند، مشابه چرخه های گذشته ظاهر شده اند. از سوی دیگر، با نزدیک شدن بازار به سطوح بالاتر، سیگنال های مربوط به ظهور، همزمان با افزایش اعتماد سرمایه گذاران خرده فروشی، ظاهر شد.

او در مورد چالش ارزیابی شرایط فعلی، به ویژه در آلتکوین هایی مانند ریپل، با توجه به بازه های زمانی تاریخی و ساختارهای بازار مشاهده شده، صحبت کرد. وی با مقایسه چرخه های 2013 تا 2017 و سال های اخیر اشاره کرد که گسترش بازار معمولاً مراحل مشابهی از تثبیت و بهبود را دنبال می کند.

مقایسه چرخه های تاریخی

این تحلیلگر همچنین به الگوهای گذشته اشاره کرد که در آن رالی های بزرگ بازار از ساختارهای مشابه پیروی کردند، مانند رونق حماسی آلت کوین ها در سال 2017 با دستاوردهای عظیم آن. با نگاهی به بازار امروز، او ترکیبی از علائم و ابهامات را دید، به ویژه در مورد اینکه سرمایه گذاران چقدر ریسک پذیر هستند و چه تعداد از آنها انواع مختلف دارایی ها را می خرند.

چرخه های بازار کریپتو از 2012 تا 2023
چرخه های بازار کریپتو از 2012 تا 2023

او گفت که بسیار مهم است که توکن هایی را که سرمایه‌گذاران آماده پذیرش ریسک‌های بیشتری هستند و افراد بیشتری درگیر معاملات هستند، بررسی کنیم. از نظر تاریخی، این علائم درست قبل از تغییرات بزرگ در بازار آمده اند. با وجود اینکه همه چیز در حال حاضر پیچیده و غیرقابل پیش بینی است، او فکر می کرد که اگر اتفاقات درست به زودی اتفاق بیفتد، ممکن است در آستانه یک اتفاق بزرگ باشیم.

اهداف قیمت بیت کوین و سطوح کلیدی

قیمت نسبتاً خنثی باقی می ماند، بدون سیگنال های جدید. با این حال، در نمودار روزانه، اخیراً یک جهش جزئی مشاهده شده است، البته با عملکرد قیمتی عمدتاً خنثی. نمودار روزانه بیت کوین اکنون یک واگرایی صعودی جدید را تأیید می کند که با کاهش پایین تر و متعاقب آن بسته شدن شمع سبز مشخص شده است.

در حالی که واگرایی های صعودی اغلب منجر به حرکات بدون روند یا پر نوسان یا بهبود قیمت می شود، آنها به تنهایی معکوس یک روند صعودی گسترده تر را قطعی نمی کنند.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

سطوح حمایت و مقاومت کلیدی همچنان حیاتی است. بیت کوین حمایتی در حدود 56000 تا 57500 دلار را پس گرفته است که 56000 دلار یک سطح حمایتی بسیار مهم است.

سطوح مقاومت شامل 60000-61000 دلار، 63000-64000 دلار، 67000-68000 دلار و 72000-74000 دلار است. علیرغم یک روند نزولی کوتاه مدت، یک تسکین یا شکست کوتاه مدت ممکن است در این هفته رخ دهد.

یک الگوی دوتایی نیز در حال شکل گیری است که نک لاین آن حدود 58400 دلار است. شکست بالاتر از این سطح می‌تواند نشانه‌ای از حرکت صعودی باشد که احتمالاً حدود 62000 دلار را هدف قرار می‌دهد. با این حال، قبل از تعیین اهداف قیمت فعال، تأیید لازم است.

افزایش ترس در بازار کریپتو

پامپ ناگهانی بیت کوین در مقایسه با کاپیتولاسیون اخیر، اکثر سرمایه گذاران را شگفت زده نکرد. حدود 106 میلیون دلار از کل بازار مشتقات کریپتو در مقایسه با 700 میلیون دلار در دوران کاپیتولاسیون اخیر نقد شد.

توییت تحلیلگر علی
توییت تحلیلگر علی

بر اساس شاخص ترس و طمع بیت کوین، صنعت کریپتو بالاترین سطح ترس خود را از ژانویه 2023 تجربه کرده است.

نهنگ ها در حال حرکت

کاهش قیمت اخیر بیت کوین به سمت 54 هزار دلار ناشی از فروش مداوم توسط دولت آلمان و بازپرداخت Mt.Gox یک فرصت خرید برای برخی بوده است.

توییت تحلیل قیمت بیت کوین
توییت تحلیل قیمت بیت کوین

طبق داده‌های زنجیره‌ای، یک نهنگ در روز سه‌شنبه حدود 10 هزار بیت کوین خریداری کرد، بنابراین به دیگر معامله‌گران نهنگ در انباشتگی پیوست. در سه روز گذشته، ETF های بیت کوین مستقر در ایالات متحده، مجموع جریان نقدی بیش از 650 میلیون دلار را ثبت کرده اند.

تحلیل بیت کوین در کوتاه مدت

قیمت بیت کوین به بالاتر از سطح حمایت/مقاومت حیاتی در حدود 59 هزار دلار قبل از داده های CPI ایالات متحده در فردا بازگشته است. داده های اقتصادی فردا روشن خواهد کرد که آیا فدرال رزرو کاهش نرخ بهره مورد انتظار را در اواخر سال جاری آغاز خواهد کرد یا خیر.

توییت درمورد رالی بیت کوین
توییت درمورد رالی بیت کوین

طبق گفته جاستین بنت، تحلیلگر محبوب رمزارز، تریدرها باید بر نحوه عملکرد بین 58 تا 60 هزار دلار نظارت کنند. علاوه بر این، بسته شدن ثابت بالای 60 هزار دلار باعث افزایش به سمت 67 هزار دلار می شود، در حالی که برعکس منجر به اصلاح بیشتر بازار به سمت 48 هزار دلار می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments