5 ارز آماده پامپ پس از گذر از وضعیت قرمز امروز بازار کریپتو ( 22 مرداد 1403)

گاوهای بیت کوین در تلاش هستند تا 60000 دلار را برای حمایت برگردانند و اگر این اتفاق بیفتد، 4 ارز معرفی شده در این مقاله آماده پامپ میشوند.بیت کوین به شدت از پایین ترین سطح خود در طی هفته زیر 50000 دلار بهبود یافت که نشان دهنده خرید در سطوح پایین تر بود. اگرچه این یک نشانه صعودی است، پیتر برانت معتقد است که فروش هنوز انجام نشده است. برانت در یک پست توییتر گفت:

 احتمال 50 درصد سقوط بیت کوین به زیر 40000 دلار وجود دارد.

با این حال، شاخص چرخه بازار صعودی بیت کوین که منفی شده بود، دوباره به سمت صعودی حرکت کرد. کی یانگ جو، بنیانگذار کریپتوکوآنت در پستی در توییتر گفت:

 چندین شاخص کلیدی زنجیره‌ای بیت کوین که در خط مرزی قرار داشتند اکنون به سیگنال بازار صعودی بازگشته‌اند.

وضعیت امروز آلت کوین ها در بازار کریپتو
وضعیت امروز آلت کوین ها در بازار کریپتو

رالی بازیابی بیت کوین باعث جذب خرید آلتکوین های منتخب شده است که احتمال پامپ قیمت را در نمودارهای خود نشان دادند و تلاش می کنند حرکت جدیدی را آغاز کنند. اگر بیت کوین بالای 60000 دلار باقی بماند، انتظار می رود قیمت این 4 آلت کوین معرفی شده در این مقاله هم افزایش یابد. سطوح مقاومت سقف بیت کوین که برای سرعت بخشیدن به بهبود قیمت ارزهای دیجیتال باید از آن عبور کرد چیست؟ 

خرید و فروش تتر پی98

تارگت قیمت بیت کوین پس از بازار قرمز امروز

بیت کوین

بیت کوین در 8 آگوست افزایش یافت و به میانگین های متحرک رسید که نشان می دهد گاوها به شدت در سطوح پایین تری در حال خرید بیت کوین بوده اند.

خرس‌ها تلاش می‌کنند تا بهبود را در میانگین‌های متحرک متوقف کنند، اما یک علامت مثبت به نفع گاوها این است که آنها زمین زیادی را به فروشندگان واگذار نکرده‌اند، که چشم انداز صعودی از میانگین متحرک را بهبود می بخشد.

اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز BTC/USDT ممکن است تا 70000 دلار افزایش یابد. انتظار می‌رود که خرس‌ها دفاعی قوی در منطقه 70000 تا 73777 دلاری داشته باشند.

نمودار قیمت روزانه جفت ارز BTC/USDT
نمودار قیمت روزانه جفت ارز BTC/USDT

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر 59500 دلار برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در تلاش برای بازگشت هستند. سپس این جفت ارز می تواند به سمت حمایت 55724 دلار سقوط کند.

میانگین‌های متحرک یک متقاطع صعودی را در نمودار 4 ساعته تکمیل کرده‌اند و RSI بالاتر از نقطه میانی است که نشان می‌دهد گاوها برتری جزیی دارند. خریداران باید قیمت را به بالای 62745 دلار برسانند تا قدرت بیشتری کسب کنند. این جفت ارز ممکن است سپس به 66850 دلار و بعداً به 70000 دلار صعود کند.

قیمت بیت کوین در تایم فریم 4 ساعته
قیمت بیت کوین در تایم فریم 4 ساعته

اگر خرس‌ها بخواهند از حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید قیمت بیت کوین را به زیر میانگین‌های متحرک برگردانند. این جفت ارز سپس ممکن است به حمایت 55724 دلار سقوط کند، جایی که خریداران احتمالا وارد عمل خواهند شد.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم پس از وضعیت قرمز امروز بازار

اتریوم

اتریوم تلاش می کند تا به سطح شکست 2850 دلار بازگردد که احتمالا شاهد نوسان بسیاری خواهد بود و تکلیف رالی به سمت صعودی یا نزولی به این زودی مشخص نمیشود. اگر قیمت اتریوم به بالای 2724 دلار برسد، جفت ارز ETH/USDT می تواند به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2864 دلار) برسد. این سطح مهمی است که باید آن را در نظر داشت  زیرا سقوط شدید از میانگین متحرک نمایی 20 روزه نشان می دهد که این احساسات منفی باقی می ماند. سپس خرس ها سعی خواهند کرد قیمت را به زیر 2552 دلار برسانند.

نمودار روزانه قیمت جفت ارز ETH/USDT
نمودار روزانه قیمت جفت ارز ETH/USDT

برخلاف این فرض، اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه باشد، نشان دهنده بازگشت گاوها خواهد بود. این جفت ارز ممکن است به SMA 50 روزه یعنی 3162 دلار و سپس به 3400 دلار افزایش یابد.

نمودار قیمت اتریوم در تایم فریم 4 ساعته
نمودار قیمت اتریوم در تایم فریم 4 ساعته

میانگین متحرک در نمودار 4 ساعته به تکمیل یک متقاطع صعودی نزدیک است و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان دهنده مثبت شدن روند است. یک مقاومت جزئی در 2724 دلار وجود دارد، اما در صورت عبور، این جفت ارز ممکن است به مقاومت سقف 2850 دلار برسد.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 2550 دلار برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. این میتواند جفت ارز را به 2300 دلار کاهش دهد، جایی که گاوها سعی خواهند کرد این کاهش را متوقف کنند.

تحلیل قیمت سوی (SUI) آماده پامپ پس از وضعیت قرمز بازار

سوی (SUI)

سوی (SUI) در 8 آگوست بالاتر از میانگین های متحرک و خط روند نزولی صعود کرد که نشان دهنده تغییر روند در کوتاه مدت است.

میانگین های متحرک در آستانه تکمیل یک متقاطع صعودی هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد و نشان می دهد که گاوها کنترل را در دست دارند. اگر خریداران قیمت را بالاتر از خط روند نزولی حفظ کنند، جفت ارز SUI/USDT می تواند تا 1.17 دلار و پس از آن به 1.44 دلار افزایش یابد.

نمودار قیمت روزانه جفت ارز SUI/USDT

میانگین های متحرک سطوح حمایت مهمی هستند که باید در جهت نزولی آنها را در نظر داشته باشیم. شکستن و نزدیک شدن به زیر میانگین های متحرک نشان می دهد که خرس ها به فروش خود در رالی ادامه می دهند. ممکن است جفت ارز به 0.60 دلار سقوط کند.

جریان قیمت سوی در بازه زمانی 4 ساعته
جریان قیمت سوی در بازه زمانی 4 ساعته

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که خرس ها در تلاشند تا رالی بهبودی را در مقاومت 0.95 دلار متوقف کنند. نمودار متحرک نمایی 20 روزه  سطح حمایت بسیار مهمی است که باید آن را در نظر گرفت.  اگر قیمت از این سطح بازگردد، نشان دهنده این است که گاوها همچنان در کنترل هستند. که احتمال صعود به بالای 0.95 دلار را افزایش می دهد. سپس ممکن است جفت ارز  به سمت 1.15 دلار صعود کند.

برعکس، اگر قیمت به زیر 20-EMA برسد، نشان می‌دهد که تریدرها در حال از دست دادن سود هستند. خرس‌ها سپس سعی می‌کنند قیمت را به زیر 0.80 دلار کاهش دهند و کنترل را به دست آورند.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت تنسور (Bittensor) پس از جریان نزولی بازار امروز

بیتنسور(TAO)

گاوها بیتنسور(TAO) را تا بالاتر از میانگین های متحرک در 8 آگوست هدایت کردند که نشان می دهد فشار فروش ممکن است ضعیف شود.

یک علامت مثبت به نفع گاوها این است که آنها اجازه نداده اند قیمت به زیر میانگین متحرک بازگردد. این نشان می دهد که گاوها در تلاش هستند تا میانگین های متحرک را به حمایت تبدیل کنند. صعود به بالای 320 دلار می تواند احتمال رالی صعودی را تا مرز 367 دلار باز کند. این سطح دوباره احتمالاً فروشندگان را جذب می کند.

جریان قیمت بیت تنسور در بازه زمانی یک روزه
جریان قیمت بیت تنسور در بازه زمانی یک روزه

این دیدگاه خوشبینانه در صورت سقوط قیمت و حفظ زیر میانگین متحرک در کوتاه مدت نفی خواهد شد. ممکن است جفت ارز TAO/USDT به 243 دلار و متعاقباً به 200 دلار کاهش یابد.

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که گاوها در تلاش هستند تا قیمت را بالای 20-EMA نگه دارند. اگر آنها موفق شوند، این نشان می دهد که این احساسات مثبت شده است و تریدرها در حال خرید به سمت 20-EMA هستند. یک مانع کوچک در 320 دلار وجود دارد، اما اگر گاوها بر آن غلبه کنند. این جفت ارز ممکن است تا 367 دلار افزایش یابد.

نمودار 4 ساعته قیمت بیت تنسور
نمودار 4 ساعته قیمت بیت تنسور

اگر خرس‌ها بخواهند از حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید قیمت را به زیر 20-EMA برگردانند. سپس این جفت ارز می تواند به 50-SMA و پس از آن به 243 دلار سقوط کند. شکستن زیر این سطح، مزیت را به نفع خرس‌ها برمی‌گرداند.

قیمت نات کوین پس از جریان اصلاحی بازار امروز

نات کوین (NOT)

خرس‌ها سعی کردند نات کوین (NOT) را به زیر سطح حمایت 0.009 دلاری در 5 آگوست بکشانند و حفظ کنند، اما گاوها همچنان موضع خود را حفظ کردند.

نمودار روزانه قیمت نات کوین
نمودار روزانه قیمت نات کوین

جفت ارز NOT/USDT در 6 آگوست به میانگین متحرک نمایی 20 روزه در سطح 0.012 دلار رسید، اما گاوها برای غلبه بر این مانع مشکل دارند. با این حال، قیمت در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 20 روزه تثبیت شده است و احتمال رالی صعودی را افزایش می دهد.

اگر خریداران قیمت را بالاتر از میانگین های متحرک قرار دهند، نشان می دهد که خرس ها کنترل خود را از دست می دهند. ممکن است جفت ارز به 0.018 دلار برسد. از سوی دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر سطح 0.009 دلار برسد، نشانه شروع حرکت نزولی به 0.005 دلار خواهد بود.

نمودار قیمت نات کوین در بازه زمانی 4 ساعته
نمودار قیمت نات کوین در بازه زمانی 4 ساعته

هر دو میانگین متحرک هموار شده اند و RSI درست زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده یک مزیت جزئی برای فروشندگان است. خرس ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به 0.010 دلار برسانند که احتمالاً به عنوان یک حمایت عمل می کند.

اگر گاوها قیمت را بالاتر از 0.013 دلار بکشانند و حفظ کنند، مزیت به نفع آنها خواهد بود. این نشان دهنده شروع حرکت صعودی جدید به سمت 0.15 دلار است. برعکس، شکست زیر 0.010 دلار نشان می دهد که خرس ها کنترل را در دست دارند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments