تون کوین و USDT

پشتیبانی بایننس از شبکه تون | لیست شدن تون کوین در بایننس و پامپ آن به زودی؟

بایننس از استیبل کوین تتر (USDT) در بلاک چین TON پشتیبانی میکند.از ماه مارس، شبکه باز با ورود سرمایه به اکوسیستم و شکستن فعالیت کاربران یک رکورد جدید ثبت کرده است و توجه هارا به خود جلب کرده است.

بایننس از USDT در TON پشتیبانی میکند

بایننس از اضافه کردن USDT به بلاک چین TON خبر داده است. با این ادغام فضای سپرده و برداشت را باز کرده است.

این به روز رسانی برای TON بسیار مهم است، زیرا USDT بزرگترین استیبل کوین در معیارهای ارزش بازار است. استیبل کوین ها ثبات اساسی را در بازار بی ثبات بلاک چین ارائه می دهند، به طوری که USDT به دلیل نقدینگی، دسترسی، ادغام با امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و سودمندی در معاملات برون مرزی، سلطه خود را حفظ می کند.

💎🪙ارز TON چیست؟ | بررسی ویژگی ها و نحوه عملکرد تون کوین💎🪙

در ماه آوریل، USDT همکاری خود را با TON اعلام کرد. هدف این اتحاد ارائه تراکنش‌های رمزنگاری در سراسر جهان، ارائه راه‌حل‌های مالی برای جمعیت‌های بدون بانک است. این مشارکت برای ایجاد یک سیستم مالی بدون مرز از طریق فناوری غیرمتمرکز، بهبود دسترسی و کارایی تراکنش ها تنظیم شده است.

جالب اینجاست که تون کوین، توکن بومی بلاک چین TON، هنوز فاقد معاملات نقطه ای در بایننس است. در حال حاضر، نهمین ارز دیجیتال بزرگ تنها به صورت معاملات آتی دائمی در دسترس است.

خرید و فروش تتر پی98

با این حال، صرافی ممکن است تحت تقاضای رو به رشد TON تسلیم شود. مارتن، یک تحلیلگر کریپتو، شبکه باز را به عنوان یکی از محبوب ترین بلاک چین ها معرفی کرد. او به شاخص‌های مختلف زنجیره‌ای اشاره کرد که سر به فلک می‌کشد، که نشان‌دهنده رشد مداوم شبکه است.

معیارهای زنجیره ای Toncoin در حال افزایش است

معیارهای کلیدی روی زنجیره رشد قابل توجهی را در شبکه باز نشان می دهد که از حجم انتقال شروع می شود. این متریک کل مقدار روی زنجیره توکن ها را به دلار آمریکا نشان می دهد که برای یک دارایی معین در یک بازه زمانی معین معامله شده اند. تحلیلگر مارتن گفت:

ارزش کل تراکنش های انجام شده از طریق بلاک چین TON بین 5 تا 10 میلیارد دلار است.

نسبت به میانگین حجم انتقال روزانه بیت کوین که حدود 50 میلیارد دلار است، TON در حال حاضر بین 10 درصد از ظرفیت BTC ثبت شده را به دست آورده است. با توجه به اینکه تنها چهار سال از عمر TON می گذرد، این یک شاهکار ساده نیست. 

دارندگان تون کوین

عکس تون کوین

یکی دیگر از معیارهای روی زنجیره که به رشد عظیم زنجیره TON اشاره می کند، تعداد دارندگان Toncoin است. این متریک تعداد آدرس‌های متمایز را که یک توکن را در بازه‌های موجودی از پیش تعریف‌شده نگه می‌دارند.

تجزیه و تحلیل مارتن نشان می دهد که 32 میلیون دارنده تون کوین در مقایسه با 2.9 میلیون نفر در سال گذشته افزایش یافته است. این نشان دهنده افزایش 1003 درصدی در طول یک سال است و به محبوبیت فزاینده توکن TON اشاره می کند.


⁉️💎تحلیل و پیش بینی قیمت ارز TON تلگرام در سال ⁉️💎2024


محبوبیت شبکه باز به دلیل بازی های ساده و پاداش دهنده مانند نات کوین،تپ سواپ  و همستر کامبت در حال افزایش است. تلگرام، پلتفرم پیام رسانی محبوب با نزدیک به 1 میلیارد کاربر، از شبکه باز به عنوان راه حل ترجیحی خود برای یکپارچه سازی فناوری وب   3 استفاده می کند.

نمودار قیمت تون کوین
نمودار قیمت تون کوین

یکی دیگر از شاخص های صعودی برای بلاک چین TON، سرمایه گذاری اخیر پانترا کپیتال است. این شرکت سرمایه گذاری مبلغی نامشخص به شبکه باز تزریق کرد که نقطه عطف قابل توجهی را نشان داد زیرا TON همچنان در پایگاه تلگرامی خود کاربران تلگرام  را به خود جذب میکرد.

منبع: باین کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments