رالی صعودی یا نزولی بازار

احساسات پیرامون آلت کوین ها | گاوها یا خرس ها، قدرت دست کیست؟ 

نظرسنجی اخیر کوین گکو از ۲۵۰۰ پاسخ‌دهنده نشان می‌دهد که کمتر از نیمی از آنها در حال حاضر نسبت به کریپتو خوش‌بین هستند و یک‌چهارم هم نمی‌دانند که آیا اصلاً حرکتی خواهد کرد یا خیر. نظرسنجی اخیر کوین گکو که طی دو هفته گذشته با بیش از 2500 شرکت‌کننده انجام شد، نشان داد که تنها حدود نیمی از سرمایه‌گذاران و ناظران ارزهای دیجیتال در حال حاضر در بازار کریپتو خوشبین هستند.

خرید و فروش پرفکت مانی

نظر تحلیلگران در مورد رالی صعودی یا نزولی بازار

این نظرسنجی که در 10 ژوئیه منتشر شد و بین 25 ژوئن تا 8 ژوئیه انجام شد، از 2558 نفر نظرسنجی کرد که 94 درصد آنها از سرمایه گذاری در کریپتو خبر دادند.

این نظرسنجی نشان داد که 49.3 درصد از پاسخ‌دهندگان نسبت به وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال احساس «بالایی» یا «تا حدودی صعودی» داشتند.

نظرسنجی درمورد جریان صعودی، نزولی کریپتو
نظرسنجی درمورد جریان صعودی، نزولی کریپتو

حدود یک چهارم از پاسخ دهندگان تقریباً به طور مساوی بین “نزولی” و “تا حدودی نزولی” تقسیم شده بودند، در حالی که یک چهارم دیگر به عنوان “خنثی” شناسایی شدند که نشان می دهد آنها انتظار نداشتند بازار به طور قابل توجهی بالا یا پایین حرکت کند.

لیم یو کیان، تحلیلگر تحقیقاتی کوین گکو، نوشت: 

سهم بزرگ احساسات خنثی «ممکن است منعکس کننده عدم اطمینان شرکت کنندگان نسبت به شرایط بازار کریپتو باشد، یا نشان دهد که شرکت کنندگان قبل از شکل گیری دیدگاه بازار خود منتظر تحولات بیشتری بودند».

تحلیل احساسات نهنگ ها و تریدرها در بازار 

در میان چهار نوع شرکت‌کننده در نظرسنجی – سرمایه‌گذاران، تریدرها، نهنگ ها و تماشاگران،تماشاگران نسبت به کریپتو نزولی‌تر بودند، به طوری که از هر پنج نفر، دو نفر سطحی از بدبینی را گزارش کردند.

تماشاگران به‌عنوان «بدون دخالت مستقیم کریپتو» شناسایی شدند و همچنین بیشترین سهم را در بین آن‌های بی‌طرف در بازار داشتند، تقریباً 30%.

نظرسنجی شرکت کنندگان کریپتو
نظرسنجی شرکت کنندگان کریپتو

لیم افزود:

پاسخ‌دهندگان تماشاگر ممکن است دیدگاه شرکت‌کنندگانی را که در حال حاضر سود برده‌اند و از بازار خارج شده‌اند منعکس کنند.

در همین حال، سرمایه‌گذارانی که گفته‌اند دارایی‌هایی را هولد کرده اند و انتظار سوددهی بلندمدت دارند، خوش‌بین‌ترین بوده‌اند و پس از آن کسانی که در حوزه کریپتو کار می‌کنند، قرار دارند.

احساسات سرمایه گذاران بیت کوین

بیت کوین بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار، ازهاوینگ خود در 20 آوریل، زمانی که پاداش استخراج به نصف کاهش یافت، حدود 9.5 درصد کاهش یافته است.

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله در 11 جولای با 57585 دلار معامله می شود که اندکی نسبت به پایین ترین سطح 4 ماهه هفته گذشته به زیر 54000 دلار افزایش یافته است.

رویدادهای هاوینگ بیت کوین در گذشته، که تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد، از نظر تاریخی شاهد افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در ماه‌های بعد بوده است.

با این حال، بازار تحت فشار فروش احتمالی 7.6 میلیارد دلار بیت کوین قرار گرفته است که به زودی به طلبکاران صرافی شکست خورده رمزارز Mt. Gox بازپرداخت می شود، و همچنین اخیراً دولت آلمان اقدام به دامپینگ بیت کوین کرده است.

منبع: کویین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسین سیدطوسی
حسین سیدطوسی
3 ماه قبل

سلام در مورد گاوها بیشتر توضیح بدین

احمد پودزاده
احمد پودزاده
3 ماه قبل

سلام لطفا در مورد گاو وخرس بیشتر مطلب بگزارید