بازی بیبی دوج

آموزش بازی تلگرام بیبی دوج و دریافت ارز دیجیتال از ایردراپ BabyDoge

خبر جدید برای طرفداران و سرمایه گذاران بیبی دوج کوین! بیبی دوج با بازی تعاملی جدید مبتنی بر تلگرام وارد بخش پرطرفدار و ترند بازی های ضربه برای کسب درآمد در تلگرام می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا همه جزئیات بازی بیبی دوج کوین را بررسی کنیم و آن را به شما آموزش دهیم. از طریق این بازی میتوانید در ایردراپ ارز درون آن یعنی ارز PAWS شرکت کنید و ارز دیجیتال دریافت نمایید.

بازی بیبی دوج کوین در تلگرام چیست؟

اسم بازی جدید بیبی دوج در تلگرام BabyDoge PAWS Clicker است. این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا شخصیت‌ها را مطابق سلیقه خود ایجاد کنند، جایزه و پاداش کسب کنند و کیف پول ارز دیجیتال را به ربات خود متصل کنند.

BabyDoge بازی تلگرام موردانتظار خود را با نام BabyDoge PAWS Clicker در تاریخ 24 تیر 1403 راه اندازی کرد. قبلا تیم توسعه وعده راه اندازی بیبی دوج در تلگرام را داده بود. ساختار بازی بیبی دوج خیلی شبیه همستر است. در این بازی باید سکه های PAWS را جمع آوری کنید و میتوانید لول خود را ارتقا دهید و سود ساعتی هم کسب کنید.

در بازی بیبی دوج که یک بازی تلگرامی است با ضربه زدن و انجام یک سری وظایف میتوانید ارز PAWS به دست بیاورید و در ایردراپ شرکت کنید.

آموزش بازی تلگرام بیبی دوج کوین

برای ورود به بازی تلگرام بیبی دوج باید ربات آن را راه اندازی کنید. برای اینکه وارد ربات شوید روی دکمه زیر بزنید و راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید.

  1. روی دکمه بالا بزنید تا وارد ربات بازی بیبی دوج شوید.
  2. روی دکمه “START” بزنید تا ربات راه اندازی شود.
  3. حالا روی دکمه “Play” بزنید تا وارد بازی شوید.

بازی بیبی دوج 4 تب مختلف دارد که هر کدام را به صورت مجزا توضیح و آموزش میدهیم.

خرید ووچر ارزان

تب Home

در تب هوم درست مانند همستر کامبت شما میتوانید با کلیک روی بیبی دوج در وسط صفحه سکه جمع کنید. بالای صفحه میتوانید تعداد سکه های جمع آوری شده را با نماد پنجه بیبی دوج مشاهده کنید. سه گزینه دیگر هم وجود دارد:

تب هوم در بازی بیبی دوج
  1. تعداد سکه در هر ضربه یا Earn per tap: نشان میدهد که با هر ضربه بر روی بیبی دوج چند سکه جمع میکنید.
  2. سود ساعتی یا Profit per hour: نشان میدهد که در هر ساعت چند سکه استخراج میکنید.
  3. تعداد سکه مورد نیاز برای ارتقا سطح یا PAWS to level up: این عدد نشان دهنده این است که باید به این مقدار سکه جمع کنید تا به لول یا سطح بعدی بروید.

تب Earn

در تب Earn میتوانید کارت بخرید. برای خرید کارت ها به سکه های PAWS نیاز دارید. با خرید هر کارت میتوانید سود ساعتی یا profit per hour خود را به مقداری که مشخص شده است افزایش دهید.

تب ارن بازی بیبی دوج
  • کارت هایی که تا کنون خریده اید در بخش “My cards” قابل مشاهده است.
  • کارت های جدید که هنوز خریداری نکرده اید در بخش “New cards” در دسترس هستند.

تب Friends

در این تب میتوانید با استفاده از لینک اختصاصی دوستان خود را دعوت کنید و پاداش بگیرید.

تب دوستان در بازی بیبی دوج
  • دعوت دوستان با تلگرام معمولی 5000 سکه ارز PAWS پاداش دارد.
  • دعوت دوستان با تلگرام پریمیوم 25000 سکه ارز PAWS پاداش دارد.

تب Tasks

در این تب میتوانید فعالیت های روزانه ای که اگر آنها را انجام دهید پاداش میگیرید را مشاهده کنید.

تب تسک در بازی بیبی دوج
  • در بخش “Daily rewards” یکسری پاداش روزانه برای شما در نظر گرفته شده است که هر روز بدون انجام هیچ کار خاصی میتوانید این پاداش را بگیرید.
  • در بخش “Task list” با انجام یک سری کار خاص مثل عضویت در کانال تلگرام بازی یا فالو کردن اکانت توییتر و مواردی از این قبیل پاداش میگیرید.

کسب درآمد از ایردراپ بازی BabyDoge

ارز PAWS ارز درون بازی بازی تلگرامی بیبی دوج است. ایردراپ بازی بیبی دوج هنوز انجام نشده است و تاریخ آن هم مشخص نیست. ارز بازی بیبی دوج کوین هنوز لیست نشده است و هنوز نمیتوان از این بازی درآمد واقعی کسب کرد. با این حال به یک سری دلایل و شواهد میتوان به موفقیت این بازی و توکن ایردراپ آن امیدوار بود. حتی ممکن است پیش از لیست شدن توکن بازی شاهد لیست شدن بیبی دوج در بایننس هم باشیم که مدت هاست در انتظار آن هستیم.

اول اینکه بازی بیبی دوج در همکاری با پروژه محبوب Yescoin ایجاد و راه اندازی شده است. هدف این همکاری گسترش دامنه دسترسی BabyDoge و ادغام خدمات بازی آن است. 

برای کسب درامد و شرکت در ایردراپ باید در فعالیت های بازی شرکت کنید، دوستان خود را دعوت کنید و سکه و سود ساعتی جمع آوری کنید تا مشمول دریافت ایردراپ ارز PAWS در بازی بیبی دوج شوید.

هدف تیم بیبی دوج این است که با این بازی از طریق تبلیغات، خریدهای درون برنامه ای و استخراج NFT فرصت کسب درآمد را ایجاد کند. همانطور که میدانید بیبی دوج بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد. با این بازی بدون شک افراد جدید با این میم کوین آشنا می شوند و محبوبیت آن بیشتر هم خواهد شد. در دو روز اول راه اندازی بازی تعداد بازیکنان آن از مرز 1 میلیون نفر گذشته است که نقطه عطف قابل توجهی است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسینی
حسینی
1 ماه قبل

چرا پاداش های روزانه برای من باز نمیشه تا بگیرم.
تمام کار ها انجام میشه بجز پاداش روزانه روی اولی گیر کرده راهنمایی میکنید.
ممنون

حسینی
حسینی
پاسخ به  پرستو کاشانی
1 ماه قبل

بله اما نمیشه برمیگردد به دگمه بک

رضا
رضا
1 ماه قبل

ربات بیبی دوج پولساز ترین ایردراپ تلگرام میشه شرط میبندم. چون این مال خود پروژه بیبی دوجه یعنی اول نیومدن ربات بدن بعد براش ارز بسازن اول یک ارز معروف بوده حالا رباتشم اومده پس موفقیتش تضمینیه