انفجار بیبی دوج

احتمال انفجار بیبی دوج | پامپ بزرگ در راه است؟

سرمایه گذاران و طرفداران بیبی دوج با سال ها صبوری بالاخره به هدف اصلی خود رسیدند: بیبی دوج در تاریخ 26 شهریور 1403 در صرافی بایننس، بزرگ ترین صرافی بازار کریپتو از نظر حجم معاملات، لیست شد! احتمال انفجار بیبی دوج و پامپ تاریخی این ارز حالا از هر زمان دیگری بیشتر شده است.

در واکنش به خبر لیست شدن بیبی دوج کوین در صرافی بایننس شاید رشد حدود 100 درصدی قیمت این میم کوین بودیم در حالی که حجم معاملاتش هم 1300 درصد بالا رفت. خبر لیست شدن علاقه قابل توجهی را در میان معامله گران ایجاد کرده است که منجر به افزایش سریع قیمت و ایجاد احتمالاتی در مورد پایداری این روند صعودی شده است.

لیست شدن در بایننس اول راه است!

با ادامه دار شدن روند صعودی بیبی دوج و افزایش حجم قابل توجه معاملات این ارز با ورود به بایننس، خیلی از تحلیل گران و کارشناسان معتقدند که این تازه شروع ماجراجویی و انفجار تاریخی بیبی دوج کوین است.

شکستن مقاومت قوی و روانی 0.000000002 دلار دستاورد خیلی بزرگی برای بیبی دوج کوین است. این دستاورد برای اولین بار در 3 ماه گذشته اتفاق افتاده است. البته باید انتظار اصلاح کوتاه مدت قیمت را داشت اما پیش بینی میشود روند صعودی همچنان ادامه دار باشد. با وجود چشم انداز مثبت، نوسانات قابل توجه قیمت BabyDoge و شرایط اشباع خرید، اگر اصلاحی رخ دهد، ارزش توکن می‌تواند تا سطح 0.000000001170 دلار کاهش یابد، جایی که ممکن است قبل از حرکت به سمت بالا، سطح حمایت پیدا کند.

سیگنال های صعودی بیبی دوج از نظر تحلیل تکنیکال

از نظر تحلیل تکنیکال، ارز BabyDoge در حال نمایش حرکت صعودی قوی است. نشانگر حرکت جهت دار (DMI) روند صعودی ثابتی را نشان می دهد، به طوری که شاخص جهت دار متوسط ​​(ADX) در 85.6212 است که نشان دهنده فشار خرید شدید است. +DI به طور قابل توجهی بالاتر از -DI است، به ترتیب با مقادیر 57.5357 و 0.5120، که نشان می دهد خریداران در حال حاضر بر بازار تسلط دارند.

اگر این احساسات صعودی ادامه یابد، تحلیلگران پیش بینی می کنند که BabyDoge می تواند قیمت 0.0000000002300 دلار را با حرکت صعودی احتمالی به سمت 0.000000002733 دلار در کوتاه مدت به دست بیاورد. شاخص قدرت نزولی صعودی در 0.000000000898 بیشتر از این چشم انداز حمایت می کند، که نشان دهنده عدم تعادل قابل توجه به نفع گاوها است و نشان می دهد که قیمت ها ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

در این میان بد نیست اشاره کنیم که تیم توسعه بیبی دوج کوین از هیاهوی ایردراپ ها و بازی های تلگرامی هم جا نمانده اند. بازی بیبی دوج تلگرام قرار است در یک ایردراپ به بازیکنانش توکن بیبی دوج پاداش دهد.

هدف گاوها این است که یک شکست در بالای مثلث انجام دهند و قیمت را بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه برسانند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) همچنان بالاتر از منطقه اشباع خرید است، که نشان می دهد دارایی بیش از حد ارزش گذاری شده و تحت فشار خرید شدید باقی مانده است. اگر گاوها به فشار خود ادامه دهند، قیمت کوین Baby Doge می‌تواند بیشتر از این افزایش یابد، چون هدف فعلی برای قیمت 0.00000000250 دلار است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
1 روز قبل

پس کی تو صرافی های ایرانی لیست میشه.

زهرا
زهرا
1 روز قبل

چه عالی

محیا
محیا
1 روز قبل

همستر بهتره یا بیبی دوج؟

پگاه
پگاه
1 روز قبل

آیا هنوز زمانی برای این بازی باقی مونده؟