پامپ قیمت بیبی دوج

قیمت بیبی دوج 130 درصد پامپ شد | علت چیست؟

 قیمت بیبی دوج بلافاصله پس از لیست شدن در بایننس  در 16 سپتامبر بیش از 130٪ پامپ شد. قیمت بیبی دوج کوین به سطح مقاومت رسیده است و می تواند تا 27 درصد دوباره افزایش یابد. در این مقاله بررسی میکنیم که چرا بیبی دوج تا این حد پامپ شده و احتمال رشد بیشتر برای بیبی دوج وجود دارد یا خیر؟ در انتها به تحلیل تکنیکال نمودارهای بیبی دوج کوین میپردازیم.

بیبی دوج چیست؟

بیبی دوج کوین یک رمز ارز است که توسط طرفداران جامعه دوج کوین برای گسترش آگاهی و حمایت از حیوانات ایجاد شده است. در کل 420 کوادریلیون توکن وجود دارد که 151 کوادریلیون در گردش است. این تیم 52 کوادریلیون توکن دارد که 924 میلیارد آن در خزانه است. بیبی دوج توانسته است 216 کوادریلیون توکن را بسوزاند که تنها 203 کوادریلیون آن باقی مانده است.

  • یک کوادریلیون  دارای ۱۵ صفر است.

بررسی هدف قیمت بیبی دوج در کوتاه مدت

قیمت بیبی دوج در سال 2024 با یک جریان چالش برانگیز روبرو شده است. پس از رسیدن به بالاترین حد سالانه خود در ماه مارس، این توکن وارد یک جریان نزولی شد و در نهایت به پایین ترین حد خود رسید. با این حال، سپتامبر نقطه عطفی برای این میم کوین بود و قیمت آن از ابتدای ماه بیش از 130 درصد افزایش یافت. اکنون سوال این است که آیا بیبی دوج کوین می تواند این روند صعودی را حفظ کند یا خیر؟

لیست شدن Baby Doge در بایننس: علت پامپ قیمت بیبی دوج

در 16 سپتامبر، بایننس اعلام کرد که قصد دارد سه میم کوین جدید، از جمله بیبی دوج  را با تگ “Seed Tag” لیست کند. به این معنی که نوسانات قیمت این 3 ارز بسیار بالا خواهد بود.

لیست شدن بیبی دوج در بایننس
لیست شدن بیبی دوج در بایننس

اخبار مهم: احتمال انفجار بیبی دوج | پامپ بزرگ در راه است؟


با شروع معاملات در همان روز، قیمت بیبی دوج بلافاصله بیش از 100٪ افزایش یافت. بایننس همچنین نیرو(NEIRO) و توربو(TURBO) را در کنار BabyDoge لیست کرده است. 

قیمت بیبی دوج صبح امروز، چهارشنبه 28 شهریور، با 19.8 درصد افزایش به 0.000000002187 دلار رسید و در ارزش بازار 332 میلیون ترید شد.

تحلیل تکنیکال نمودارهای بیبی دوج

نمودار قیمت بیبی دوج نشان می دهد که موقعیت فعلی این دارایی به طور قابل توجهی از منطقه بی روندی معمول خود خارج شده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) روی 100 است و از مارس 2024 در این سطح ثابت مانده است، که کاملاً گیج کننده است و می تواند به چند دلیل باشد:

RSI بیبی دوج
RSI بیبی دوج
  1.  این می تواند منحرف شدن RSI از قیمت باشد که نشان دهنده بازگشت احتمالی است، اگرچه ممکن است انجام آن زمان بر باشد.
  2.  تأثیر شدید عوامل خارجی، مانند شرایط فراگیر بازار تحت تأثیر قیمت بیت کوین، می تواند RSI را تحت تأثیر قرار دهد.
  3.  در حالت نزولی برای قیمت بیبی دوج، RSI می تواند برای مدت طولانی در سطوح باقی بماند.

بیبی دوج در کوتاه مدت رشد میکند یا سقوط میکند؟

به دنبال افزایش قیمت، بیبی دوج به منطقه مقاومتی رسیده است که چندین بار آزمایش شده است. تجزیه و تحلیل فیبوناچی نشان می دهد که، این میم کوین برای اصلاح 27 درصدی و بازگشت به سطح فیب 0.5 و پس از آن رشد 64 درصدی به مقاومت بعدی در حدود 0.000000002600 دلار اماده است.

چارت قیمت 12 ساعته بیبی دوج
چارت قیمت 12 ساعته بیبی دوج

اگر قیمت نتواند در سطح 0.5 Fib باقی بماند، ممکن است نشان دهنده ضعف بازار باشد، که قیمت بیبی دوج  را به پایین‌ترین حد تاریخ قبلی بازمی‌گرداند. سطوحی که باید در روند نزولی تحت نظر داشت در 0.0000000001300 دلار و 0.000000000900 دلار هستند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرامرز
فرامرز
1 روز قبل

بیبی دوج کی لیست میشه؟