معکوس شدن قمیت اوالانچ

آوالانچ تنها با وجود این عوامل برای معکوس قیمت اماده میشود!

قیمت آوالانچ پس از اینکه گاوها از قیمت بالاتر از حمایت اخیر 24 دلار دفاع کردند و بهبود خود را در روز دوم از سر گرفتند، افزایش یافت. توکن آوالانچ (AVAX ) به بالاترین حد خود در روز گذشته رسید و بیش از 2.5٪ افزایش یافت.

  • پس از اینکه ضعف در بازار گسترده تر باعث فروش شدید توکن آوالانچ شروع شد، قیمت به سمت نزولی چرخید. با این حال، بهبودی روزانه برای سرمایه گذاران تسکین بخشیده است.
  • با این حال، بازیابی قیمت آوالانچ برای ادعای یک منطقه صعودی باید کمی بیشتر طول بکشد زیرا قیمت در حال حاضر زیر EMA های کلیدی قرار دارد.
  • تحول قابل توجهی در حجم معاملات صورت گرفته است که نشان دهنده ادامه بهبود است.
خرید و فروش تتر پی98

عملکرد قیمت آوالانچ 

خرس‌ها دیروز تلاش کردند آوالانچ را  به زیر سطح حمایت اخیر 24 دلار بکشند، با این حال، گاوها در رالی بعدی بازگشت کردند و قیمت بالاتر از آن سطح  بسته شد و در نتیجه سطح مقاومت به حمایت تبدیل شد.علاوه بر این، حرکت روزانه سلطه خریدارانی را که به سمت بهبودی حرکت می‌کنند، نشان می‌دهد.

نمودار قیمت آوالانچ

علاوه بر این، همراه با بهبود قیمت، تحول قابل توجهی در حجم معاملات رخ داده است. حجم معاملات روزانه نزدیک به 40 درصد کاهش یافته و به 322 میلیون دلار در روز رسیده است. کاهش حجم معاملات نشان دهنده کاهش علاقه فروشندگان است.

علاوه بر این، نسبت حجم به ارزش بازار 3.25٪ بود که نشان دهنده نوسانات کم در کریپتو است. دارای ارزش بازار زنده 10.19 میلیارد دلار است و در رتبه دوازدهم در لیست ارزهای دیجیتال قرار دارد.

تحلیل تکنیکال آوالانچ

آوالانچ

از منظر تکنیکال، قیمت آوالانچ در زیر میانگین متحرک نمایی کلیدی 20، 50 و 200 روزه قرار دارد که نشان دهنده یک روند نزولی قوی حاکم است. اگرچه گاوها شروع به بهبودی کرده‌اند، اما باید از میانگین متحرک نمایی 200 روزه فراتر رود تا روند صعودی معکوس شود.

در سطوح سقف، سطح 33.5 دلار ممکن است به عنوان یک مانع عمل کند که اگر از آن فراتر رود ممکن است یک برگشت صعودی را تایید کند. در سطوح کف، سطح 24 دلار به عنوان منطقه تقاضای بحرانی عمل می کند که در صورت نقض ممکن است فروش وحشتناک در بازار کریپتو ایجاد شود.

در زمان نگارش این مقاله، خط RSI و خط SMA 14 روزه یک متقاطع صعودی ایجاد کرده اند که تاییدی بر ادامه بهبودی است. هر دو خط از یک منطقه اشباع فروش بهبود یافته اند که نشان دهنده بهبود احساسات است.

آیا AVAX می تواند به بازیابی ادامه دهد یا شکست بخورد؟

قیمت آوالانچ پس از دفاع از سطح حمایت 24 دلاری که نشان دهنده بهبودی است، 2.5 درصد در روز افزایش یافت. علیرغم فروش گسترده تر در بازار، بهبود قیمت AVAX به سرمایه گذاران اطمینان داده است. با این حال، برای یک برگشت صعودی، قیمت باید بالاتر از EMA های کلیدی باقی بماند.

  • اکنون، اگر آواکس بتواند از مقاومت 33.5 دلاری عبور کند، می‌توان بازگشت صعودی را تایید کرد. با این حال، سقوط به زیر 24 دلار می تواند منجر به فروش بیشتر شود. خطوط RSI و SMA نشان دهنده بهبود احساسات هستند.

در حال حاضر، AVAX در زیر میانگین متحرک نمایی 20، 50 و 200 روزه قرار دارد که نشان دهنده یک روند نزولی است. حجم معاملات 40 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش فشار فروش است.

منبع: کریپتو نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments