آلت سیزن زودهنگام

آلت سیزن 2024: احتمال رالی آلت کوین ها و شروع زودهنگام آلت سیزن

بازار ارزهای دیجیتال مملو از حدس و گمان است زیرا نشانه ها حاکی از شروع زودهنگام آلت سیزن است. کارشناسان بازار پیشنهاد می‌کنند که زمینه برای یک افزایش قیمت بزرگ در آلت‌کوین‌ها فراهم شده است، که ناشی از تحولات مثبتی مانند تایید پیش‌بینی‌شده ETF های اتریوم توسط SEC ایالات متحده در ماه جولای است.
علاوه بر این، پرونده های جدید ETF برای سولانا توسط VanEck و 21Shares نیز احساسات را تقویت کرده است.

  • با توجه به این که این خوش بینی فزاینده در بین سرمایه گذاران و تحلیلگران می تواند آغاز یک فصل جدید باشد.
  •  تاییدیه های پیش بینی شده ETF اتریوم و سولانا باعث خوش بینی برای فصل آلت کوین می شود.
  •  کارشناسان رشد قابل توجه آلت کوین را پیش‌بینی می‌کنند که با شرایط مطلوب بازار و علاقه سازمانی پشتیبانی می‌شود.
  •  شاخص های فنی، مانند عملکرد ETH/BTC، نشانه های اولیه یک فصل جدید را نشان می دهد.

 یک تحلیلگر توصیه می کند که: 

آلتکوین ها را در طول کاهش قیمت بخرید و انتظار سودهای قوی در سه ماهه سوم و چهارم 2024 را داشته باشید.

سیگنال های بازار به سمت شروع Altseason

تحولات اخیر بازار هیجان را در مورد فصل آلتکوین برانگیخته است، جایی که آلت کوین ها بهتر از بیت کوین عمل می کنند. عوامل کلیدی تاثیر گذار روی Altseason  عبارتند از: تایید مورد انتظار های ای تی اف های اتریوم توسط SEC ایالات متحده در ماه جولای، همراه با پرونده های جدید ETF برای سولانا توسط VanEck و 21Shares.

قابل ذکر است، این رویدادها به عنوان عوامل مهمی برای افزایش آلت کوین در نظر گرفته می شوند، زیرا آنها نشان دهنده افزایش علاقه سازمانی و پیشرفت نظارتی هستند.

مارکت کپ بازار کریپتو
مارکت کپ بازار کریپتو

تحلیلگران بازار کریپتو

در همین حال، با دامن زدن بیشتر به بحث ها، چندین کارشناس بازار چشم انداز صعودی نسبت به شروع فصل جدید ارائه کرده اند. ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال کریپتو روور اخیراً با برجسته کردن نموداری که فصول آلتکوین و بیت کوین را با هم مقایسه می کند، بحث هایی را در توییتر ایجاد کرده است.

او با به اشتراک گذاشتن نمودار اعلام کرد:

 فصل آلت کوین نزدیک است. 

تجزیه و تحلیل او نشان می دهد که بازار آلت کوین برای رشد قابل توجهی آماده است، که توسط شرایط بازار مطلوب و روندهای تاریخی پشتیبانی می شود.

تحلیل قیمت اتریوم و بیت کوین
تحلیل قیمت اتریوم و بیت کوین

کاپیتان فایبیک نمودار سرمایه بازار خوشبینانه ای را برای آلت کوین ها به اشتراک گذاشت و پیش بینی افزایش تا 2.3 تریلیون دلار را داشت. او به چالش‌های پیش روی دارندگان آلت‌کوین اشاره کرد و گفت که اخیراً آلت‌کوین‌ها 40 تا 50 درصد کاهش یافته است.

اما وی تاکید کرد که این اصلاحات برای یک روند سالم ضروری است. فایبیک به افزایش قابل توجه آلتکوین ها از اکتبر سال گذشته تا مارس 2024 اشاره کرد، در حالی که مرحله اصلاحی را که در سه ماه گذشته شاهد بودیم تصدیق کرد.

علاوه بر این، این تحلیلگر حتی توصیه کرد که:

 آلتکوین ها را در کاهش قیمت خریداری کنید و آنها را برای چهار تا شش ماه آینده نگه دارید. او در پایان پست خود گفت: نیمه سوم و چهارم 2024 برای آلت کوین ها حماسی خواهند بود.

سیگنال های ETH/BTC 

این خوش بینی بیشتر با بینش سایر کارشناسان ارزهای دیجیتال تقویت می شود. علی مارتینز اخیراً با مقایسه نمودار ETH/BTC و نشانه‌های اولیه فصل آلت‌ کوین، چشم‌اندازی صعودی را به اشتراک گذاشت.

او در پست X خود اظهار داشت:

 ETH/BTC بالاخره بالاتر از میانگین متحرک ساده 365 حرکت می کند، که نشان دهنده مرحله اولیه یک آلت سیزن نزدیک است!

 تجزیه و تحلیل او نشان می دهد که عملکرد اتریوم نسبت به بیت کوین یک شاخص قوی از پتانسیل گسترده تر بازار آلتکوین است. در عین حال، احساسات فعلی بازتاب فصل های قبلی است، جایی که آلت کوین ها به طور تاریخی در چرخه های خاص بازار از بیت کوین بهتر عمل کرده اند.

 پیش‌بینی محصولات مالی جدید مانند ای تی اف های اتریوم  و ای تی اف های سولانا به عنوان یک محرک کلیدی برای این فصل در نظر گرفته می‌شود.

قابل ذکر است، انتظار می رود این محصولات سرمایه گذاری نهادی بیشتری را جذب کنند، نقدینگی بازار را افزایش دهند و قیمت آلت کوین را افزایش دهند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments