سبد ارز دیجیتال میلیونی

بهترین سبد ارز دیجیتال 2024 | سبد هولد میلیونی بسازید!

بازار ارزهای دیجیتال در حال رشد فرصتی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا سبدهای هولد ارز دیجیتال میلیونی تشکیل دهند. علاقه به بازار آلت‌کوین، علاوه بر بیت‌کوین و اتریوم، زیاد است و پروژه‌هایی که در آن نقدینگی با استفاده از بخش‌های جدید، دیفای ان اف تی و دارایی های دنیای واقعی افزایش می‌یابد و برخی از این آلت‌کوین‌ها واقعاً بازدهی قابل توجهی خواهند داشت. این مقاله 4 آلت‌کوین امیدوار کننده را پوشش می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تا پایان سال و نهایتا سال 2025 یک سبد سرمایه‌گذاری به ارزش 10 میلیون دلار ایجاد کنید.

خرید ترون پی98

پولکادات (DOT)

پولکادات (DOT)

پولکادات (DOT) برای افرادی که قصد دارند تا سال 2025 سبدی به ارزش 10 میلیون دلار بسازند، سرمایه‌گذاری ارزشمندی است. بلاک چین همیشه در حال تغییر است و با ظهور شبکه های جدید، پولکادات با امکان ادغام این بلاک چین ها تجربه کاربر و مقیاس پذیری برنامه ها را افزایش می دهد، به دستیابی آن کمک می کند. پولکادات به دلیل فناوری و پشتیبانی از بنیاد Web3 به عنوان یکی از سودآورترین ارزهای دیجیتال در بازار در نظر گرفته می شود.

ریپل (XRP)

ریپل (XRP)

اگر سرمایه گذار بخواهد تا سال 2025 سبد 10 میلیون دلاری خود را بسازد، یکی از بهترین انتخاب هاست. رویکرد ریپل با ارائه راه‌های سریع و مقرون‌به‌صرفه برای انجام معاملات، برای صنعت بانکداری مفید بوده است. سرویس نقدینگی درخواستی (ODL) آن بدون پیش‌تامین مالی است و بیش از 300 موسسه مالی به طور فزاینده‌ای از صلاحیت برخوردار بوده و در نتیجه هزینه تراکنش‌ها را کاهش داده و رقابت‌پذیری آن را در امور مالی جهانی افزایش می‌دهد.


📌اخبار مرتبط: آیا سبد ارز دیجیتال خود را درست و پرسود چیده اید؟


اگرچه شکایت جاری با SEC درجه ای از ریسک نظارتی را به همراه دارد، پیروزی های حقوقی جزئی اخیر ریپل برای سرمایه گذاران مثبت بوده است. به لطف شرکای استراتژیک موجود و علاقه سازمانی رو به رشد، ریپل (XRP) احتمالاً دارایی جایگزین بسیار خوبی برای ایجاد یک سبد ارز دیجیتال قابل توجه در سال 2025 خواهد بود.

آوالانچ (AVAX)

آوالانچ (AVAX)

آوالانچ (AVAX) به عنوان یک پلت فرم بلاک چین با سرعت بالا فرصت‌های فوق‌العاده برای رشد پرتفوی قابل توجه تا سال 2025 شناخته می‌شود. 4500 تراکنش در ثانیه (TPS)، از این رو ترجیح داده می شود که در برنامه های کاربردی (dApps) و پروژه های مالی (DeFi) ادغام شود. با معیار اجماع نوآورانه آن، پذیرش تراکنش ها در عرض چند ثانیه اتفاق می افتد که برای کاربران و توسعه دهندگان مفید است.


📌اخبار مرتبط: سبد سرمایه گذاری خود را با ارزهایی که احتمال پامپ دارند بسازید!


هر اکوسیستم آوالانچ اجازه ایجاد برخی بلاک چین های داخلی به نام زیرشبکه را می دهد که یکی از ویژگی های منحصر به فرد شبکه است. اگرچه آوالانچ در حال رشد در قابلیت‌ها و گسترش تحت کنترل خود است، اما تحت فشار رقبای سرسخت مانند اتریوم و سولانا قرار دارد. با این وجود، آوالانچ با توجه به فناوری پیشرفته و اکوسیستم در حال تکامل آن، برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال رشد 10 میلیون دلاری تا سال 2025 هستند، نویدبخش است.

یونی سواپ(UNI)

یونی سواپ(UNI)

با توجه به ویژگی‌های دیفای، به نظر می‌رسد یونی سواپ به عنوان یکی از بهترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری با پورتفولیویی به ارزش 10 میلیون دلار تا سال 2025 در رتبه‌بندی قرار می‌گیرد. یونی سواپ که در میان صرافی‌های غیرمتمرکز برتر فعال در بلاک چین اتر قرار دارد، به طور موثر موانع مربوط به انجام تراکنش‌ها را برطرف کرده است.


📌اخبار مرتبط: برای ساخت سبد آلت کوین های پر سود الان وارد بشم یا صبر کنم؟


این توکن همچنان یک انتخاب جذاب برای کسانی است که به دنبال داشتن یک ارز دیجیتال با قیمت زیر 10 دلار هستند. علاوه بر این، به دلیل مکانیزم AMM و استراتژی های مدیریت نقدینگی خوب، آنها همچنین فرصت کسب درآمد دارند و UNI را به ارز دیجیتالی در فضای پررونق دیفای تبدیل می کند. با پیش‌بینی بازار گسترده‌ای که پیشرفت‌های مداوم در مبادلات غیرمتمرکز دارد، یونی سواپ رشد زیادی خواهد داشت، بنابراین سرمایه‌گذاران بلندمدت هیچ ترسی از انتخاب این ارز ندارند.

جمع بندی

این 4 آلت کوین معرفی شده در مقاله، می‌توانند برای کسانی که قصد دارند تا سال 2025 پورتفولیوی خود را به ارزش 10 میلیون دلار بسازند، انتخاب خوبی باشد. این پروژه‌ها در DeFi، پرداخت های برون مرزی ارزهای دیجیتال و ترید پیشرو هستند و انتخاب اول سرمایه گذاران باهوش هستند. ارزش قیمت ارزهای دیجیتال با افزایش نرخ پذیرش، پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای رشد نشان می‌دهند که توسط فناوری جدید، کاربران و حمایت قوی جامعه از توکن‌ها تامین می‌شود. سرمایه‌گذاران می‌توانند در چند سال آینده با هولد این توکن ها به ثروت قابل توجهی دست یابند و از روند تحول در بازار ارزهای دیجیتال سود ببرند.

منبع: کریپتو دیلی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شهاب
شهاب
3 روز قبل

یونی سواپ واقعا ارزش سرمایه گذاری داره.