سیگنال افزایش قیمت پپه

تحلیل رمز ارز پپه | احتمال افزایش قیمت پپه تا 50 درصد!

پپه در یک هفته 12 درصد به دلیل فشار خرید قوی افزایش یافت. زیرا شاخص جریان پول از مرز 50 خنثی فراتر رفت. در این مقاله طبق تحلیل تکنیکال و الگوهای پپه احتمال افزایش قیمت 50 درصدی پپه را بررسی میکنیم.

تحلیل تکنیکال پپه

ابرهای ایچیموکو پپه حرکت صعودی را نشان می‌دهد که در صورت شکسته شدن مقاومت، احتمالاً تا 0.000015 دلار افزایش می‌یابد. شکست در حفظ مقاومت می تواند منجر به کاهش قیمت پپه شود و حمایت 0.0000067 دلار برای جلوگیری از ضرر بسیار مهم است.

ابرهای ایچیموکو پپه
ابرهای ایچیموکو پپه

پپه، در هفت روز گذشته 12 درصد افزایش یافته است. این جهش قیمت تضمین کرد که توکن پپه به پایین ترین حد ماهانه سقوط نمی کند. اگر احساسات بازار کریپتو صعودی باقی بماند و پپه بتواند از سطوح مقاومت کلیدی عبور کند، میم کوین پپه می تواند در کوتاه مدت شاهد افزایش قابل توجه 50 درصدی باشد.

افزایش جریان پول پپه در تحلیل تکنیکال

طبق نمودار روزانه، شاخص جریان پول (MFI) برای میم کوین پپه از ناحیه خنثی یعنی 50.00 عبور کرده است که نشان می دهد فشار خرید غالب است. MFI یک شاخص تکنیکال است که قیمت و حجم را برای میزان فشار خرید و فروش و تعیین اینکه آیا یک ارز بیش از حد خرید شده یا بیش از حد فروخته شده است اندازه گیری می کند.

چارت جریان پول پپه
چارت جریان پول پپه

به طور معمول، زمانی که MFI به زیر 20.00 می رسد، فشار فروش در نظر گرفته می شود و زمانی که از 80.00 بالاتر رفت، توکن بیش از حد خریداری می شود. رشد فعلی در MFI حاکی از شتاب صعودی رو به رشد است.

جدای از آن، زمانی که قیمت ارز دیجیتال را طبق ابرهای ایچیموکو بررسی کنیم، مجموعه ای از شاخص های فنی که سطوح حمایت و مقاومت و همچنین حرکت و جهت روند را نشان می دهد به دست می آوریم. وقتی قیمت پپه زیر این ابر برسد، روند نزولی است. از سوی دیگر، اگر قیمت بالاتر از ابر باشد، روند صعودی است که نشان از سیگنال رشد برای پپه دارد.

پیش بینی قیمت پپه در کوتاه مدت + تارگت قیمت

نگاهی دقیق تر به نمودار روزانه نشان می دهد که پپه تلاش کرد تا بالای 0.000011 دلار افزایش یابد اما با رد شدن روبرو شد و قیمت کاهش یافت. با این حال، نمودار نشان می دهد که روند صعودی ممکن است به این زودی به پایان نرسد. این چشم انداز توسط نشانگر اصلاح فیبوناچی حمایت می شود، که مانند ابر ایچیموکو، سطوح حمایت و مقاومت را مشخص می کند.

روند قیمت روزانه پپه
روند قیمت روزانه پپه

از طرف دیگر، اگر خرس‌ها حرکت 0.000011 دلار را رد کنند، توکن PEPE ممکن است با کاهش دیگری روبرو شود. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است این میم کوین به 0.0000067 دلار کاهش یابد.

منبع: بی این کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حیدری
حیدری
23 ساعت قبل

از کجا متوجه بشم کی بفروشم؟