پامپ قیمت بونک

تحلیل تکنیکال ارز بونک | علت پامپ قیمت بونک (BONK) چیست؟

ارز بونک طی ماه گذشته افزایش پایداری را تجربه کرده است و 33.20 درصد پامپ شده است. همچنین در 24 ساعت گذشته افزایش 4.61 درصدی برای بونک مشاهده شده است که نشان میدهد خریداران تمایل به سرمایه گذاری روی BONK دارند.

علت پامپ 33 درصدی قیمت بونک چیست؟

طی 24 ساعت گذشته، میم کوین ها به دنبال افزایش قیمت امروز بیت کوین، در نمودارها سود قابل توجهی را نشان داده اند. با دیدن برخی از نشانه‌های رشد در بازار ارزهای دیجیتال، میم کوین‌هایی مانند بونک از قلم نیفتاده‌اند.در واقع، قیمت بونک نسبت به روزگذشته 4.61 درصد افزایش داشته است و در نمودارهای هفتگی و ماهانه هم افزایش یافته است، به خصوص که در ماه گذشته 33 درصد پامپ شده بود.

چارت مارکت کپ میم کوین ها
چارت مارکت کپ میم کوین ها

آیا ارز بونک (BONK) به افزایش خود ادامه خواهد داد؟

بر اساس تحلیل تکنیکال ارز بونک، احساسات برای این میم کوین مثبت هستند. این نشان می دهد که جو بازار مطلوب است. به این ترتیب، میم کوین بونک حرکت قابل توجهی انجام داده است و EMA 200 را تغییر داده است. این یک حرکت صعودی قوی را نشان می دهد که به معنی کنترل داشتن خریداران است.


⬅️ارز بونک آماده پامپ | بررسی تارگت قیمت بونک (BONK)


چارت تحلیل تکنیکال بونک + EMA
چارت تحلیل تکنیکال بونک + EMA

به بیان ساده، ارز بونک اخیراً حرکت صعودی قوی و احساسات مطلوبی را تجربه کرده است. اگر شرایط بازار برقرار باشد، این میم کوین سطح مقاومت بعدی را در 0.00002500 دلار به چالش خواهد کشید. خروج از این سطح باعث می شود که بونک به 0.00003003 دلار برسد.

احساسات سرمایه گذاران و تارگت قیمت بونک
چارت تارگت قیمت بونک

تحلیل تکنیکال ارز بونک امروز

همچنین، حجم معاملات بونک با 82.58 درصد افزایش به 251.76 میلیون دلار رسیده است و ارزش بازار میم کوین با 8.49 درصد افزایش به 1.69 میلیارد دلار رسیده است. شرایط اخیر بازار نشان می دهد که میم کوین بونک به جای شکستن زیر میانگین های متحرک به احتمال زیاد از 200 EMA جهش می کند. این باعث می‌شود سطح 0.00002086 دلار به یک حمایت قوی تبدیل شود و تا زمانی که Bonk بالاتر از آن معامله می‌شود، پامپ قیمت در انتظار بونک خواهد بود.

نمودار میزان سرمایه و نقدینگی بونک
نمودار میزان سرمایه و نقدینگی بونک

در نهایت، جریان خالص معاملات اسپات بونک در هفته گذشته تا حد زیادی منفی باقی مانده است. به طور مثال، جریان خالص نقدی 914.06 هزار دلار بود که نشان‌دهنده خروج بیشتر سرمایه از صرافی ها نسبت به ورود آن بود. این بدان معنی است که سرمایه گذاران، ارز بونک خود را از صرافی ها خارج می کردند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
navid
navid
21 ساعت قبل

بالاخره قراره پامپ بشه.