دریافت پاداش داگز بلوم

چه کسانی پاداش داگز ایردراپ بلوم را دریافت میکنند؟ چطور؟

انتظار به پایان رسید! اکنون می توانید رمز ارز واقعی را در بازی بلوم  کسب کنید. تیم بلوم با پروژه شگفت‌انگیز داگز همکاری کرده‌ است و مشتاق است تا پس از به پایان رسیدن این دوره، میزان پاداش داگز کاربرانش را اعلام کند. علاوه بر جمع آوری امتیاز های بلوم (BP)، فقط برای مدت زمان محدود، می توانید برخی از توکن های داگز را به دست آورید اما چطور؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

مراحل گام به گام بدست آوردن توکن های داگز از ایردراپ بلوم

در این بخش، به شما به گفته مجله بلوم، آموزش میدهیم چطور از ایردراپ بلوم، ارز داگز پاداش بگیرید. این اولین پاداش بلوم نیست و پیش از اینها بلوم با مسابقه میم پد Blum به کاربران خود کلی امتیاز داده است.

اطلاعیه بلوم در مورد پادش ارز DOGS
اطلاعیه بلوم در مورد پادش ارز DOGS

بازی بلوم خود را شروع کنید!

مثل همیشه، با ضربه زدن روی دکمه “Play” در منطقه Drop بازی را شروع کنید. همه چیز آشنا به نظر می رسد، اما ارتقا اساسی که تیم برای ایردراپ بلوم در نظر گرفته است شما را به وجد میاورد!

دریافت پاداش داگز از بلوم
دریافت پاداش داگز از بلوم

نمایشگر امتیازات داگز و بلوم را کنار هم ببینید!

هنگامی که وارد شوید، نه یک، بلکه دو شمارنده روی صفحه نمایش خود خواهید دید. یکی برای امتیازهای Blum شما و دیگری برای توکن های DOGS است. ماموریت شما این است که  تنها در 30 ثانیه تا جایی که می توانید بلوم پوینت و ارز DOGS جمع کنید. هر چه بیشتر جمع آوری کنید، ارز دیجیتال بیشتری کسب می کنید!

مشاهده امتیازات بلوم و داگز
مشاهده امتیازات بلوم و داگز

بمب و یخ ( فریز) در آپدیت جدید بلوم چیست؟

یک هشدار سریع، بمب‌ها فقط بر امتیازات Blum شما تأثیر می‌گذارند (نیازی به استرس در مورد توکن‌های $DOGS خود در هنگام انفجار بمب نیست!). بنابراین، هوشمندانه بازی کنید! و در مورد یخ، آنها به همان روش قبلی کار می کنند و به شما زمان فریز بیشتری می دهند تا امتیاز بیشتری را جمع آوری کنید.

چگونه امتیازات داگز خود را بررسی کنیم؟

برای مشاهده میزان درآمد خود، به تب “Wallet ” بروید. در اینجا، می‌توانید کل ذخیره توکن خود را بررسی کنید.امتیازهای بلوم، پاس‌های Play و توکن های داگز! به زودی می توانید آن را به ارز داگز تبدیل کنید. همه اینها به طور منظم در یک مکان هستند تا بتوانید امتیازات خود را در یک بخش سازماندهی شده ببینید.

مشاهده کل امتیازات داگز + بلوم در بخش کیف پول
مشاهده کل امتیازات داگز + بلوم در بخش کیف پول

چه کسانی در دریافت پاداش داگز ایردراپ بلوم واجد شرایط میشوند؟

به روز رسانی دریافت پاداش داگز بلوم، برای فعال ترین کاربران بلوم در دسترس است. تیم توسعه کاربران فعال را بر اساس چندین عامل تعیین میکند:

🔹فعالیت در بازی

 🔹حضور روزانه

 🔹فعالیت زنجیره‌ای

 🔹شرکت در ماموریت‌های خاص (مانند لیگ آزاد TON)

 🔹دعوت از دوستان (حداقل 5 دوست)

تیم بلوم، معیارهای خاصی را علاوه بر معیارهای بالا در نظر دارد که برای جلوگیری از سوء استفاده توسط کاربران ربات فاش نمی کند. اما مطمئن باشید که، فعالیت واقعی بیشترین اهمیت را در دریافت ایردراپ بلوم دارد. مشابه دیگر ایردراپ ها، احتمالا پیش از لیست شدن Blum، به شما زمانی داده شود برای انجام تراکنش تون کوین، مقاله لینک شده را حتما بوک مارک کنید تا، تاریخ دقیق لیست شدن بلوم را از دست ندهید و بتوانید به موقع تراکنش تون کوین را انجام دهید. هر زمان که تمایل داشته باشید میتوانید اقدام به خرید Toncoin آنی کنید.

جمع بندی و نکات پایانی

  •  به طور منظم بازی کنید تا شانس خود را برای دریافت ایردراپ به حداکثر برسانید.
  •  مراقب بمب‌ها باشید، اما زیاد نگران نباشید؛ آنها فقط تعداد امتیازات بلوم شما را کم میکنند نه امتیازات داگز را.
  • به یخ ها یا همان فریز ها دقت کنید و سعی کنید آن ها را دریافت کنید تا شانس خود را برای جمع آوری امتیازهای بیشتر در مدت زمان تعیین شده افزایش دهید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محنا
محنا
2 روز قبل

سلام من تا الان 12 نفر دعوت داشتم واجد شزلیط هستم؟