افزایش قیمت همستر

قیمت همستر کامبت کی افزایش پیدا میکند؟  

سرانجام، پس از یک روند نزولی دو هفته ای، قیمت همستر کمبت (HMSTR) با بهبود کل بازار ارزهای دیجیتال در نمودارها در حال افزایش است. پس از انتظارات فراوان، ارز درون بازی تلگرامی همستر، در ماه سپتامبر لیست شد. اما قیمت همستر از آن زمان تاکنون با مشکل مواجه بوده است. در طول دو هفته، قیمت این توکن بیش از 53 درصد کاهش یافته است. با وجود این محبوبیت، قیمت همستر همچنان به زیر 0.1 دلار کاهش می یابد، اما در 24 ساعت گذشته 5.5 درصد افزایش یافته است.

چرا قیمت همستر کامبت امروز بالا رفته است؟

روند نزولی همستر کامبت در میان نوسانات بالا پس از ایردراپ ادامه یافت. مهمتر از آن، احساسات منفی کاربران پس از ممنوعیت های لحظه آخری و تغییرات در ایردراپ نقش مهمی ایفا کرد و باعث شد همستر پایان خوشی نداشته باشد. با این حال، با وجود آن، این روند نزولی دو هفته ای نگران کننده است، به خصوص با بیشتر شدن بخش رقبای ایردراپ های تلگرام مثل ایکس امپایر که به زودی رویداد تولید توکن را انجام میدهد.

روند قیمت همستر کامبت
روند قیمت همستر کامبت

صرف نظر از این که احساسات کاربر در مورد این توکن بازی تثبیت شده است، قیمت همستر کمبت در نهایت برای بازیابی تلاش  کرده است. در 24 ساعت گذشته 5.5 درصد افزایش یافته است، در حال حاضر در 0.004057 دلار، با ارزش بازار و حجم معاملات 261.84 میلیون دلار و 58.63 میلیون دلار. این افزایش ناگهانی پس از معرفی جفت ارز HMSTR/USDC توسط صرافی اوکی ایکس رخ داد و تقاضا در بازار افزایش پیدا کرد. 


⬅️بررسی احتمال افزایش قیمت همستر کامبت


بازار علاوه بر این، با افشای فصل جدید همستر کمبت، بازیکنان دوباره در حال پیوستن به ربات این بازی هستند زیرا تیم ویژگی های جدیدی را معرفی کرده است، یکی از این ویژگی ها شامل نگه داشتن توکن همستر و دریافت پاداش است. در نهایت، این رفتار بازیابی از طرف کل بازار کریپتو امروز صعودی است، جایی که قیمت بیت کوین 1.72٪ افزایش یافته است و همین امر در مورد آلت کوین ها نیز صادق است.

روند قیمت همستر در رالی آلت کوین ها چگونه است؟

با وجود افزایش 2 درصدی، حجم معاملات این بازی تلگرامی 30 درصد کاهش یافته است که نشانه خوبی نیست. این نشان می دهد که تریدرها علاقه خود را به این توکن به دلیل روند نزولی مداوم آن از دست داده اند. علاوه بر این، افزایش قیمت امروز همستر کمبت یک رشد قیمت جزئی است، جایی که قیمت به سختی در نمودارها بالا رفته است. این اتفاق پس از ورود توکن به مرحله تثبیت پس از افت مداوم رخ داد.


شباهت نمودار همستر به نات کوین | پامپ همستر نزدیک است؟


یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال، به نام بیت گرو، فاش کرد که:

توکن همستر الگوی افزایش کانال را شکست و نشان داد که بازار برای همستر نزولی است. علاوه بر این، سطح کلیدی برای در نظر گرفتن، مقاومت در 0.004330 دلار و حمایت در 0.003850 دلار قرار دارد. شکل گیری یک کندل در آینده می تواند مسیر قیمت همستر کمبت را تعیین کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ملیکا
ملیکا
3 روز قبل

یعنی بازم به فصل 2 امید وار باشیم؟! اعتماد کردن به همستر سخت شد.