پامپ 2 برابری قیمت ریپل

احتمال پامپ 2 برابری قیمت ریپل (مهر 1403)

تریدرهای باتجربه رمزارز پیش‌بینی کرده‌اند که چه زمانی ریپل می‌تواند شاهد افزایش دو برابری قیمت علیرغم عملکرد ضعیف فعلی خود باشد. دارندگان ریپل مشتاقانه پیش‌بینی می‌کنند که این آلتکوین چه زمانی ممکن است روند صعودی پایداری را تجربه کند و قیمت آن را به مناطقی که مدت‌ها از دست رفته فراتر از 1 دلار سوق دهد.در این مقاله نظر یک تحلیلگر و تریدر برجسته را  بررسی میکنیم که معتقد است که روند صعودی ریپل به زودی آغاز خواهد شد و احتمال پامپ 2 برابری برای قیمت ریپل وجود دارد.

روند قیمت ریپل پیش از پامپ انفجاری چگونه خواهد بود؟

در پستی در توییتر، این تریدر باتجربه اشاره کرد که دامیننس بیت کوین به اوج خود نزدیک می شود. او پیش‌بینی می‌کند که آلت‌کوین‌هایی مانند ریپل به‌راحتی می‌توانند افزایش قیمت 2 برابری تا 5 برابری پس از شروع کاهش تسلط بیت کوین داشته باشند.

روند قیمت روزانه ریپل
روند قیمت روزانه ریپل

بر این اساس، او فعالان بازار را تشویق کرد تا در این مدت ریپل را هولد کنند، زیرا سال آینده برای بازار کریپتو امیدوارکننده تر به نظر می‌رسد با توجه به اینکه نزدیک به 3 ماه تا شروع سال میلادی جدید مانده است، میتوانید با تحقیقات کافی و کمی ریسک پس از 2025 سود خود را از ریپل یا ارزهای دیجیتال دیگر دریافت کنید.

چارت دامیننس بیت کوین
چارت دامیننس بیت کوین

شایان ذکر است که دامیننس بیت کوین در چند ماه گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. با این حال، تحلیلگران بر این باورند که ممکن است تسلط یا همان دامیننس بیت کوین به زودی کاهش یابد و راه را برای آلت سیزن 2025 هموار کند.

تحلیل تکنیکال ریپل

در همین حال، این تریدر برجسته، بر اهمیت بسته شدن ریپل در کندل هفتگی بالای 0.55 دلار تاکید کرد. اگر ریپل این کار را انجام ندهد، می تواند سطح حمایت 0.40 دلار را آزمایش کند.در حال حاضر، ریپل افزایش 1.95 درصدی را در 24 ساعت گذشته را نشان می دهد.

تحلیل تکنیکال یک روزه ریپل
تحلیل تکنیکال یک روزه ریپل

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمدزاده
محمدزاده
5 روز قبل

تو این یک ماه اخیر که خیلی افزایش قیمت داشته بهترین کار الان خرید ریپل و سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتاله.