توکن سوزی نات کوین و داگز

توکن سوزی نات کوین و داگز | آیا امروز توکن های DOGS و NOT پامپ میشوند؟

امروز، 9 اکتبر، داگز و نات کوین مشترکاً توکن هایی به ارزش 4 میلیون دلار را می سوزانند، چون از زمانی که هر دو پروژه توکن هایی را در روز ایردراپ  توزیع کرده اند، توکن سوزی اتفاق نیفتاده که قیمت پامپ شود. حالا این دو پروژه محبوب هر دو تصمیم گرفتند تا توکن سوزی انجام دهند تا قیمت هر دوی آنها پامپ شود.

این رویداد حدس هایی را در مورد تأثیر بر قیمت های این دو توکن ایجاد کرده است. امروز ساعت 4:30 عصر میتوانیم ببینیم که چگونه پویایی تقاضا و عرضه می تواند بر توکن های NOT و DOGS تأثیر بگذارد. داده ها احساسات صعودی را در مورد هر دو توکن نشان می دهد زیرا جامعه از این دو توکن محبوب پشتیبانی می کند.

علت هیجان سرمایه گذاران درمورد توکن سوزی نات کوین و داگز چیست؟

هر دو پروژه تصمیم گرفته اند پس از دریافت تایید جامعه، توکن های خود را بسوزانند. برای تشویق مشارکت، کانال های رسمی این پروژه ها اعلام کردند که این رویداد:

این پروژه‌ها با حذف دائمی توکن‌ها از گردش برای افزایش تقاضا و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال خود، توکن سوزی میکنند. در مجموع، داگز، 4.8 میلیارد توکن را می سوزاند، در حالی که نات کوین کل سوخت را به حدود 4 میلیون دلار می رساند. به صورت کلی برای انجام برخی تراکنش های ایردراپ های تلگرامی و دریافت ارز درون بازی، احتیاج به خرید تون کوین دارید، بازی نات کوین اکسپلور را که فراموش نکرده اید؟ یادتان باشد برای کسب پاداش ها و خرید بعضی آیتم های درون بازی باید از تون (TON) استفاده کنید.

توکن سوزی داگز و نات کوین

در حالی که نات کوین بیش از 80 میلیارد توکن در ایردراپ تلگرام در ماه ژوئن توزیع کرد، داگز حدود 400 میلیارد توکن را به کاربران واجد شرایط ارائه کرد.قیمت فعلی داگز 55 درصد از قیمت اولیه اش کمتر است. قیمت نات کوین نسبت به بالاترین قیمت خود 46 درصد کاهش یافته است. با وجود این، احساسات وزنی در مورد پروژه ها افزایش یافته است و نشان می دهد که سرمایه گذاران بازار کریپتو نسبت به این رویداد خوش بین هستند.

 احساسات وزنی داگز و نات کوین
احساسات وزنی داگز و نات کوین

در همین حال، یکی از نمایندگان پروژه داگز با خبرگزاری بی این کریپتو در مورد تصمیم اخیر پیرامون رویداد توکن سوزی صحبت کرد. این نماینده تصریح کرد که:

فرآیند تصمیم گیری شفاف بوده و به هر دارنده توکن فرصت مشارکت داده شده است. جامعه ما به جای انتخاب سود کوتاه مدت با سوزاندن همه (یا حداقل نسبت بیشتر) توکن های کلیم نشده، که احتمالاً ارزش داگر را آنی افزایش می دهد؛ به تخصیص بخش قابل توجهی از این توکن ها به اهداف خیریه رای داد.

احتمال پامپ قیمت نات کوین و داگز

نگاهی به نمودار 4 ساعته نشان می دهد که قیمت داگز در حال تلاش برای صعود از مثلث نزولی است که با خط روند افقی صاف تر و یک خط روند نزولی مشخص می شود. زمانی که قیمت به زیر خط روند افقی می‌رسد، توکن مورد نظر می‌تواند دستخوش اصلاح دیگری شود.

نمودار 4 ساعته قیمت داگز

از سوی دیگر، اگر قیمت از خط روند نزولی عبور کند، یک رالی رخ می دهد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، قیمت داگز بسیار بالاتر از خط روند افقی است و می تواند از مثلث گذشته باشد. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز از این پیش بینی پشتیبانی می کند زیرا داگز بالای خط سیگنال صفر است.


⬅️چقدر احتمال افزایش قیمت نات کوین وجود دارد؟


اگر پس از سوزاندن توکن این مقدار ثابت بماند، داگز می تواند به 0.00088 دلار صعود کند و احتمالاً پس از آن به 0.0010 دلار برسد. با این حال، اگر توکن به خط افقی در 0.00068 دلار بازگردد، ممکن است پیش‌بینی باطل شود.

قیمت  نات کوین در نمودار روزانه
قیمت نات کوین در نمودار روزانه

در همین حال، ساختار بازار نات کوین در نمودار روزانه شبیه به تنظیمات فنی داگز است. با توجه به نمودار بالا، قیمت نات کوین به دنبال شکستن مقاومت 0.0085 دلار است. در صورت موفقیت، قیمت نات کوین می تواند به 0.11 دلار و در نهایت 0.014 دلار صعود کند. با این حال، اگر توکن نتواند از مقاومت سقف بالا برود، کاهش تا 0.0072 دلار ممکن است اتفاق بیوفتد.

نماینده پروژه داگز گفت:

6 میلیارد توکن باقی مانده را به اهداف خیریه مربوط به کودکان و حیوانات اهدا خواهیم کرد. همه کمک های مالی انجام شده همیشه به وضوح به جامعه ارائه می شود. فعال ترین اعضای جامعه در آینده می توانند در طرح های خیریه واقعی شرکت کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علیزاده
علیزاده
8 روز قبل

نات کوین کلا%0.64 افزایش قیمت داشته یعنی امید وار باشیم که پامپ میشه