نقد کردن کتز

نقد کردن کتس | چگونه توکن کتز را به دلار و تومان تبدیل کنیم؟

بازی کتس (CATS) یک ربات مبتنی بر بلاک چین در پیام رسان تلگرام است که با تمرکز بر سیستم ایردراپ و پاداش‌های دیجیتالی کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. کاربران در این ربات با انجام تسک های روزانه و ارسال عکس گربه توکن جمع آوری میکردند. کتز روز سه شنبه 17 مهرماه 1403 در ساعت 13:30 لیست میشود. در این مقاله به آموزش گام به گام نقد کردن کتس و تبدیل توکن های دریافتی به دلار، تومان یا تون کوین به زبان ساده پرداخته ایم.

بر اساس اطلاعیه تیم ایردراپ برداشت به کیف پول دو روز پس از لیست شدن برای کاربران فعال می شود!

گام اول: اتصال کیف پول تون کیپر به ربات کتس

اولین و مهم‌ترین مرحله برای نقد کردن کتس و برداشت توکن ها اتصال کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) به ربات CATS است. اگر کیف پول تون کیپر ندارید میتوانید با استفاده از مقاله آموزش دانلود و ساخت تون کیپر، ولت شخصی خود را راه اندازی کنید.

 پس از نصب کیف پول کافی است راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید.

  1. وارد ربات کتز شوید و از منوی اصلی، گزینه “Connect wallet” را انتخاب کنید. اگر اتصال کیف پول برای شما فعال نیست تا زمان لیست شدن ایردراپ صبر کنید.
  2. برای انجام اتصال و انتقال کتس از ربات به ولت، نیاز به پرداخت مقدار کمی تون کوین به عنوان کارمزد دارید. این کارمزد معمولاً بسیار کم است. اگر تون کوین ندارید همین الان از پی98 بخرید و به کیف پولتان انتقال دهید.
  3. حالا به ربات کتز برگردید و گزینه “Confirm” را انتخاب کنید تا آدرس کیف پول شما تأیید و به ربات متصل شود. 
اتصال کیف پول به کتس

گام دوم: خرید تون کوین از پی98 انتقال به تون کیپر

پس از اتصال کیف پول تون کیپر به ربات کتس (CATS)، باید ابتدا اقدام به خرید تون کوین برای تون کیپر از پی98 نمایید و ارزهای تون خریداری شده با کیف پولتان منتقل کنید. این اقدام برای نقد کردن توکن‌های بازی کتس ضروری است.

برای این کار کافی است راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید یا ویدئو آموزشی را تماشا کنید.

آموزش خرید تون کوین و انتقال به تون کیپر
  1. از نوار پایین روی گزینه “دارایی ها” بزنید.
  2. در بخش کیف پول تون کوین دکمه “خرید” را انتخاب کنید.
  3. ارز را “TON” انتخاب کنید و مقدار مورد نظر را وارد کنید.
  4. قیمت را بررسی کنید و روی دکمه “معامله” بزنید.
خرید تون از پی98

پس از اینکه مقدار مورد نظر ارز تون خود را خریداری کردید، باید آنها را از پی98 به تون کیپر انتقال دهید. برای این کار، وارد برنامه تون کیپر شوید و با انتخاب گزینه Receive، آدرس کیف پول خود را کپی کنید. سپس به پی98 برگردید و از بخش کیف پول برداشت ارز تون کوین را انتخاب کنید. 

در این صفحه باید شبکه TON را انتخاب کنید و سپس آدرس کیف پول خود را برای انتقال وارد کنید. پس از وارد کردن آدرس، مقدار تون کوینی که می‌خواهید برداشت کنید را وارد کنید و دکمه درخواست برداشت را بزنید. همه این مراحل در ویدئو آموزشی به صورت گام به گام توضیح داده شده است.

گام سوم: برداشت کتس از ربات برای نقد کردن

تبریک! کیف پول شما آماده نقد کردن کتس است. حالا که  تون کوین‌های لازم برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها را دارید، تنها باید توکن‌های CATS را از ربات بازی برداشت کنید. 

  1. وارد ربات CATS شوید و گزینه Withdraw را پیدا کنید. 
  2. برای این انتقال توکن کتز به کیف پول باید حداقل 0.5 واحد تون کوین در کیف پول تون کیپر خود داشته باشید تا کارمزد شبکه TON را پرداخت کنید.

توجه داشته باشید که در روز ایردراپ شبکه تون خیلی شلوغ میشود و این ازدحام ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود. علاوه بر این به احتمال زیاد انتقال توکن‌های CATS با تأخیر انجام شود. اگر در کیف پول تون کیپر به مشکل برخورد کردید میتوانید از راهنمای پی98 استفاده کنید.


💡خطاهای رایج تون کیپر و روش حل آنها


گام چهارم: نقد کردن کتس

وقتی توکن های شما به کیف پول تون کیپر واریز شد میتوانید آنها را نقد کنید و به تتر، تومان یا هر ارز دیگری تبدیل کنید. برای نقد کردن کتز دو راه دارید:

  1. انتقال توکن های کتس به صرافی ها و فروش آن
  2. استفاده از قابلیت سواپ در تون کیپر و تبدیل کتز به تون کوین

همزمان با صرافی های جهانی چندین صرافی ایرانی هم کتس را لیست میکنند. شما میتوانید توکن های خود را به حسابتان در صرافی منتقل کنید و آنجا آنها را به تتر یا تومان تبدیل کنید.

خود تون کیپر هم قابلیت سواپ دارد که با دریافت کارمزد تون کوین ارزهای کتز شما را به تون کوین تبدیل میکند. استفاده از این قابلیت در زمان شلوغی شبکه ممکن است با خطا مواجه شود و کمی چالش برانگیز باشد ولی اگر صبور باشید میتوانید بدون انتقال توکن های کتز را به تون کوین تبدیل کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
shiniii
shiniii
8 روز قبل

من خیلی وقته برداشت زدم اما به کیف پولم نیومده به خاطر شلوغی شبکه است یا کیف پولم مشکلی داره؟

محمد
محمد
8 روز قبل

برای برداشت چه مقدار تونکوین لازمه؟