4 ارز مستعد رشد هفته

4 ارز مستعد رشد هفته (16 مهر) با صعود بیت کوین به بالای 62 هزار دلار کدامند؟

صعود بیت کوین به بالای 62000 دلار تاثیر مثبتی بر آلتکوین ها دارد و چشم انداز صعود ارزهای مستعد رشد هفته را افزایش می دهد. در این مقاله 5 ارز برتر هفته را که ممکن است با صعود بیت کوین پیش از دیگر ارزهای دیجیتال رشد کنند را بررسی کرده ایم.


💡خرید تتر از پی 98
سریع، امن و بی‌دردسره! با پشتیبانی 24 ساعته، پی 98 بهترین گزینه برای معاملات ارز دیجیتال شماست.


خلاصه چشم انداز بازار کریپتو

بیت کوین به زیر 63 دلار کاهش یافت و تلاش می کند هفته را بالای 62,500 دلار ببندد که بسیار بالاتر از پایین ترین سطح هفتگی بیت کوین است. این نشان دهنده خرید در سطوح پایین تر است. اگرچه شروع ماه اکتبر، به طور کلی قوی‌ترین ماه سال بوده است، تحلیلگران انتظار دارند که اوضاع در آینده بهتر شود.

⬅️کاهش نرخ بهره سپتامبر چه تاثیری روی بازار داشت؟


یک نکته مثبت برای بازارهای ارزهای دیجیتال این است که ابزار فد واچ گروه CME با احتمال 97 درصد پیش بینی کرده است که فدرال رزرو در جلسه 7 نوامبر خود 25 واحد پایه نرخ بهره آمریکا را کاهش دهد. انتظارات این است که کاهش نرخ باعث تقویت احساس ریسک شود. یکی دیگر از محرک های احتمالی برای بهبود قیمت ارزهای دیجیتال می تواند کاهش بیت کوین باشد که در صرافی های متمرکز نگهداری می شود.

بر اساس داده‌های کریپتوکوآنت، صرافی‌های متمرکز بیش از 2.8 میلیون بیت‌کوین دارند که پایین‌ترین رقم از نوامبر 2018 است. این موضوع، کاهش موجودی نقدینگی موجود را نشان میدهد و چنین اتفاقاتی گاهی اوقات با حرکت صعودی قیمت همراه است.

بررسی احتمال صعود بیشتر قیمت بیت کوین

بیت کوین

بیت کوین به عنوان ارز پیشرو مستعد رشد هفته، در 4 اکتبر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (60589 دلار) جهش کرد که نشان می دهد گاوها در تلاش برای ایجاد یک سقف پایینتر هستند. اگر خریداران قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (62237 دلار) نگه دارند، این حرکت میتواند جفت ارز BTC/UDST را به 66500 دلار برساند. این سطح ممکن است فروشندگان را به خود جلب کند، اما اگر خریداران فعال تر شوند، این افزایش ممکن است تا 70000 دلار ادامه یابد.

نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین /دلار آمریکا + RSI
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین /دلار آمریکا + RSI

اگر خرس‌ها بخواهند جلوی صعود را بگیرند، باید به سرعت قیمت بیت کوین را به زیر SMA 50 روزه بکشانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز می تواند به 57500 دلار سقوط کند و بعداً به سطح حمایت حیاتی در 54000 دلار برسد. گاوها با موفقیت از 20-EMA در نمودار 4 ساعته دفاع کردند. شاخص قدرت نسبی (RSI) به محدوده بالاتر جهش کرده است که نشان می دهد حرکت مثبت است. اگر قیمت بالاتر از 50-SMA بسته شود، احتمال افزایش تا 65000 دلار افزایش می یابد.

نمودار 4 ساعته جفت ارز بیت کوین /دلار آمریکا + RSI
نمودار 4 ساعته جفت ارز بیت کوین /دلار آمریکا + RSI

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 20-EMA برسد، نشان می دهد که خرس ها تسلیم نشده اند. ممکن است این جفت ارز به سطح مهم 60000 دلار سقوط کند. اگر این حمایت شکست بخورد، جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا ممکن است تا 57500 دلار و بعداً به حمایت حیاتی در 54000 دلار کاهش یابد که احتمال ارز مستعد رشد هفته شدن را باطل میکند.

آپتوس (APT)

آپتوس

آپتوس با افت 8.79 دلاری در 21 سپتامبر از الگوی سر و شانه معکوس خارج شد و آزمایش مجدد سطح شکست را در 2 اکتبر با موفقیت انجام داد. متحرک نمایی 20 روزه (7.89 دلار) شروع به افزایش کرده است. RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها قدرت را در دست دارند. سپس جفت ارز APT/USDT سعی خواهد کرد تا به هدف الگوی 11 دلاری حرکت کند.

نمودار روزانه جفت ارز آپتوس /دلار آمریکا + RSI
نمودار روزانه جفت ارز آپتوس /دلار آمریکا + RSI

در صورت کاهش قیمت و سقوط به زیر 7.65 دلار، این دیدگاه خوشبینانه در کوتاه مدت باطل خواهد شد. چنین حرکتی نشان می‌دهد که این یک فیک برک اوت بوده است. سپس این جفت ارز می تواند به 5.66 دلار کاهش یابد. قیمت به 20-EMA در نمودار 4 ساعته بازگشته است، که سطح مهمی برای دفاع گاوها است. اگر قیمت از 20-EMA جهش کند و به بالای 9.32 دلار برسد، نشان دهنده مثبت شدن روند خواهد بود و آپتوس میتواند به ارز مستعد رشد هفته تبدیل شود.

نمودار 4 ساعته جفت ارز آپتوس /دلار آمریکا + RSI
نمودار 4 ساعته جفت ارز آپتوس /دلار آمریکا + RSI

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 20-EMA برسد، نشان می دهد که گاوها در حال از دست دادن سود هستند. این جفت ارز می تواند به 50-SMA و پس از آن به سطح شکست 7.65 دلار سقوط کند. انتظار می‌رود این سطح باعث جذب خرید قوی توسط گاوها شود.

داگ ویف هت (WIF)

داگ ویف هت

خرس‌ها به شدت از خط روند نزولی داگ ویف هت با افت 2.66 دلاری دفاع میکنند، اما یک نشانه مثبت این است که گاوها اجازه نداده‌اند قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2.09 دلار) برسد. RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می دهد گاوها دارای برتری هستند. خریداران باید قیمت را بالاتر از خط روند نزولی حفظ کنند تا نشان دهنده تغییر روند باشد. خرس ها تلاش خواهند کرد تا حرکت صعودی را در منطقه 2.64 تا 2.89 دلار متوقف کنند، اما اگر گاوها کنترل را به دست گیرند، رالی صعودی می تواند به 3.50 دلار برسد و داگ ویف هت را به میم کوین مستعد رشد هفته تبدیل کند.

نمودار روزانه جفت ارز داگ ویف هت/دلار آمریکا + RSI
نمودار روزانه جفت ارز داگ ویف هت/دلار آمریکا + RSI

بر خلاف این فرض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، این نشان می دهد که گاوها تسلیم شده اند. سپس جفت ارز WIF/USDT ممکن است به SMA 50 روزه (1.77 دلار) برود. نمودار 4 ساعته تشکیل یک الگوی مثلث صعودی را نشان می دهد که هدف آن 2.93 دلار است.

نمودار 4 ساعته جفت ارز داگ ویف هت/دلار آمریکا + RSI
نمودار 4 ساعته جفت ارز داگ ویف هت/دلار آمریکا + RSI

خریداران این ارز را در 2 دلار (کف قیمت) خریداری کردند و قیمت را به بالای مقاومت در 2.40 دلار رساندند. این جفت ارز می تواند تا 2.60 دلار صعود کند که انتظار می رود به عنوان یک مقاومت قوی عمل کند. از جنبه منفی، شکستن و بسته شدن به زیر 2 دلار نشان دهنده بازگشت خرس ها است. سپس ممکن است جفت ارز به خط روند صعودی مثلث صعودی سقوط کند.

فانتوم (FTM)

فانتوم

فانتوم با کاهش 0.6663 دلاری، الگوی سر و شانه معکوس را در 17 سپتامبر تکمیل کرد، درست زمانی که به بالای 0.55 دلار رسید. معمولاً، پس از خروج قیمت از یک سطح مهم، تمایل به آزمایش مجدد همان سطح مقاومت دارد. اگر قیمت فانتوم بالا برود و به بالای 0.70 دلار برسد، نشانه از سرگیری حرکت صعودی خواهد بود. جفت ارز FTM/USDT می تواند به هدف الگوی 0.83 دلار و در نهایت به 0.93 دلار صعود کند.

نمودار روزانه جفت ارز فانتوم/دلار آمریکا + RSI
نمودار روزانه جفت ارز فانتوم/دلار آمریکا + RSI

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر سطح شکست 0.55 دلار برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد و نشان می‌دهد که بازارها این شکست را رد کرده‌اند. در صورت رسیدن قیمت به بالای 50-SMA برسانند، نشان دهنده تقاضا در سطوح پایین تر است. این جفت ارز می تواند مسیر خود را با صعود به 0.76 دلار آغاز کند و خود را به ارزهای مستعد رشته با صعود به 0.83 دلار برساند.

نمودار 4 ساعته جفت ارز فانتوم/دلار آمریکا + RSI
نمودار 4 ساعته جفت ارز فانتوم/دلار آمریکا + RSI

در عوض، اگر قیمت از 50-SMA کاهش یابد، این نشان می‌دهد که خرس‌ها در تلاش برای به دست آوردن کنترل هستند. این جفت ارز ممکن است تا 0.60 دلار و پس از آن به 0.55 دلار سقوط کند. شکستن و بسته شدن به زیر این سطح، مزیت را به نفع خرس‌ها متمایل می‌کند و احتمال تبدیل شدن به ارز مستعد رشد هفته را کمتر میکند.

توکن بیت گت (BGB)

 بیت گت

توکن بیت‌گت (BGB) به‌طور متوالی سقف و کف های بالاتر را تشکیل داده است که نشان‌دهنده شروع یک بهبود قوی تا تبدیل شدن به ارز مستعد رشد هفته است. متحرک نمایی 20 روزه (0.99 دلار) شروع به افزایش کرده است و RSI در منطقه مثبت قرار دارد و نشان می‌دهد که گاوها متزلزل شده‌اند. اگر خریداران قیمت را به بالای 1.08 دلار برسانند، جفت ارز BGB/USDT می تواند تا 1.14 دلار و پس از آن به 1.22 دلار افزایش یابد.

نمودار روزانه جفت ارز بیت گت توکن /دلار آمریکا + RSI
نمودار روزانه جفت ارز بیت گت توکن /دلار آمریکا + RSI

بر خلاف این فرض، اگر قیمت از 1.08 دلار کاهش یابد و به زیر 1.02 دلار برسد، نشان می دهد که خرس ها در سطوح بالاتر فعال می مانند. سپس این جفت ارز می تواند به سمت خط روند صعودی کاهش یابد.


ارزهای برتر این هفته که با بهبود بیت کوین بالا میروند!


طبق داده های نمودار 4 ساعته، جفت ارز از خط مقاومت الگوی کانال صعودی پایین آمده است، که نشان می دهد خرس ها به فروش خود در رالی ادامه می دهند. اگر قیمت به زیر میانگین های متحرک سقوط کند، جفت ارز ممکن است برای مدتی طولانی تر در کانال نزولی یا بی روند باقی بماند.

نمودار 4 ساعته جفت ارز بیت گت توکن /دلار آمریکا + RSI
نمودار 4 ساعته جفت ارز بیت گت توکن /دلار آمریکا + RSI

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی یا 20-EMA افزایش یابد، گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا جفت ارز را به بالای خط مقاومت سوق دهند. اگر آنها موفق شوند، مومنتوم می تواند افزایش یابد و این جفت ارز ممکن است تا 1.22 دلار افزایش یابد و به ارز مستعد رشد هفته تبدیل شود.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمدرضا
محمدرضا
10 روز قبل

دستشخوش یه پوزیشن لانگ باز کرده بودم رو بیت کوین دمت گرم با مقاله ات روزمو ساختی

مقدم
مقدم
10 روز قبل

من فانتوم داشتم فروختم و تبدیل کردم به تتر امید وارم ضرر نکرده باشم