الگوی صعودی همستر مشابه نات کوین

شباهت نمودار همستر به نات کوین | پامپ همستر نزدیک است؟

 شما هم ایردراپ همستر را دریافت کرده اید و به امید بالا رفتن قیمت توکن های خود را نفروختین و منتظر پامپ قیمت هستید؟ همستر کامبت به دلیل عرضه در گردش بالا و فشار فروش کاربران، زیر 0.1 دلار باقی مانده است. برای اینکه قیمت توکن همستر به هدف یک دهم دلاری قبلی خود برسد، بازار کریپتو نیاز به رشد تصاعدی دارد. این توکن بیش از 50 درصد از بالاترین رکورد فعلی خود کاهش یافته است، اما جالب است بدانید که نمودارش خیلی شبیه نمودار نات کوین در زمان لیست شدن است! پس همستر می تواند به دلیل شباهتش به نمودار نات کوین رشد قیمت را تجربه کند. در این مقاله بررسی میکنیم که آیا ممکن است رشد انفجاری قیمت نات کوین برای توکن همستر هم تکرار شود؟

چه چیزی قیمت همستر را زیر 0.1 دلار نگه می دارد؟

عرضه 64.37 میلیارد در گردش این توکن عمدتاً قیمت را زیر 0.1 دلار نگه می دارد. افزایش به 0.1 دلار به این معنی است که همستر کمبت ارزش بازار 6.43 میلیارد دلاری خواهد داشت. با این حال، با توجه به ارزش کل بازار ارز دیجیتال، فعلاً چنین ارزش بازاری برای توکن همستر بعید است.

نمودار ماهانه قیمت همستر کامبت
نمودار ماهانه قیمت همستر کامبت

به طور دقیق تر قیمت همستر بعید به نظر می رسد به این زودی ها به 0.1 دلار برسد، با توجه به اینکه بیش از 60 درصد از عرضه توکن پس از ایردراپ همستر کمبت در گردش قرار گرفت. توکن HMSTR همچنان شاهد فشار فروش قابل توجهی است که منجر به کاهش بیش از 50 درصدی قیمت نسبت به بالاترین قیمت فعلی (ATH) شده است.

اگر همستر مکانیزم های توکن سوزی را راه بیندازد ممکن است با کاهش عرضه بتواند به قیمت های بالاتر دست پیدا کند.

چه عوامل دیگری در سقوط قیمت همستر دخیل بوده اند؟

علاوه بر این، همستر هیچ مکانیسم توکن سوزی از پیش تعریف شده ای ندارد. به این ترتیب، توکن تورمی باقی می ماند و تنها با انتشار توکن های بیشتر در گردش، ارزش آن کاهش می یابد. پس از راه اندازی، همستر کمبت 64 درصد از کل عرضه 100 میلیارد خود را منتشر کرد که 60 درصد آن به جامعه اختصاص یافت.

این یک حرکت جسورانه بود، با توجه به اینکه بسیاری از این اعضای جامعه احتمالاً پس از دریافت ایردراپ، توکن های خود را رها می کردند (می فروختند). این در نهایت شرایطی را ایجاد کرد که در آن عرضه توکن از تقاضای آن فراتر رفت و به فشار نزولی آن در هنگام عرضه دامن زد. با وجود محبوبیت زیاد، روند نزولی همستر کامبت ادامه یافته است.

وقتی فصل جدید ایردراپ همستر به پایان برسد، این توکن دوباره شاهد یک شوک عرضه خواهد بود. با این حال، فصل 2 تا سه ماهه اول سال آینده طبق نقشه راه 2025 همستر، به پایان نمی رسد؛ به این معنی که قیمت توکن ممکن است بتواند قبل از آن به ثبات برسد.

شباهت نمودار همستر به نات کوین قبل از پامپ!

برای اینکه قیمت همستر به چنین سقف بازاری دست یابد، بازار ارزهای دیجیتال باید رشد تصاعدی را تجربه کند. تنها پانزده توکن ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار در حال حاضر دارای ارزش بازاری 6.4 میلیون دلار و بالاتر هستند. به این ترتیب، بعید است که همستر به این زودی شاهد افزایش قیمت به 0.1 دلار باشد.

آیا قیمت همستر برای بازیابی مثل نات کوین آماده است؟ کریپتو هانتر، تحلیلگر کریپتو، احتمال برخورداری همستر کامبت از بهبود قیمت مشابه نات کوین را مطرح کرده است. توکن NOT در اوایل امسال 80 درصد کاهش یافت. با این حال، این توکن پس از کاهش قیمت اولیه، 5 برابر افزایش قیمت را ثبت کرد.

شباهت نمودار نات کوین و همستر
شباهت نمودار نات کوین و همستر

یک تحلیلگر معتقد است که همستر کامبت پتانسیل رشد و افزایش بیش از 0.01 دلار را دارد. توکن همستر همچنان قرار است کاربرد بیشتری پیدا کند؛ زیرا این بازی مبتنی بر تلگرام قصد دارد ویژگی های جدیدی را راه اندازی کند که کاربران برای دسترسی به آن به توکن نیاز دارند. این می‌تواند به دارندگان فعلی انگیزه دهد تا توکن‌های خود را نگه دارند و منجر به خرید همستر توسط کاربران جدید برای دسترسی به این پیشنهادات بازی شود.

کدام ایردراپ های دیگر کاهش یافته اند؟

با توجه به اتفاقات اخیر و نا آرامی جو خاورمیانه و سقوط بازار کریپتو، ایردراپ های تلگرامی و قیمت ارزهای دیجیتال همگی کاهش یافته اند و سقوط قیمت همستر هم تا حدی طبیعی است. اما باید دید که توکن همستر میتواند کاهش اخیر و ضررهای گذشته را جبران کند و رشد کند و تثبیت شود یا خیر؟ در بین ایردراپ های دیگر، یکی از این ارزهای درون بازی تلگرامی، داگز بود که سقوط کرد که در ادامه روند نزولی داگز DOGS را بررسی میکنیم.

داگز (DOGS)

داگز، توکن مرتبط با برنامه پیام‌رسانی تلگرام و شبکه باز (TON)، یکی دیگر از میم‌کوین‌هایی است که تحت تاثیر کاهش گسترده‌تر بازار قرار گرفته است. این هفته، قیمت داگز 21٪ کاهش یافته است.

چارت 4 ساعته قیمت داگز
چارت 4 ساعته قیمت داگز

نگاهی به نمودار 4 ساعته میم کوین نشان می دهد که ممکن است به زودی بهبود یابد. دو شاخص حمایت کننده از این سوگیری عبارتند از: شاخص جریان پول چایکین (CFM) و شاخص جریان پول (MFI).

هر دو شاخص MFI و CMF میزان فشار خرید و فروش در بازار را نشان می دهند. هنگامی که این رقم کاهش می یابد، فشار فروش غالب است. با این حال، برای داگز، جریانات MFI و CMF افزایش یافته است، که نشان می دهد تریدرها در حال خرید ارز داگز در کف قیمت هستند و به رشد قیمت این توکن در آینده اعتماد دارند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
الناز
الناز
11 روز قبل

یعنی قراره قیمت هستر زیاد بشه امید وار باشیم؟

حسینی
حسینی
پاسخ به  الناز
11 روز قبل

پس کی قیمتش زیاد میشه ، فقط بیشتر میاد پایین تر.