3 آلت کوین با احتمال پامپ در مهر

این 3 آلت کوین به زودی پامپ می شوند ( 15 مهر 1403)

بیت کوین به آرامی در حال بهبود است و در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. با افزایش سرعت رشد بیت کوین، توجه همه به آن جلب می شود. اما در حالی که بیت کوین در حال افزایش است، برخی از آلتکوین ها بی سر و صدا برای یک پامپ قیمت بزرگ آماده می شوند.این 3 آلتکوین ممکن است قبل از اینکه بیت کوین به سطح بزرگ بعدی خود برسد، بازدهی عظیمی را به همراه داشته باشند.


💡تتر ارزان، خرید راحت با پی 98 !
با پی 98، تتر رو با قیمت مناسب و کمترین کارمزد بخر! سریع، امن و بی‌دردسر، همین حالا اقدام کن


ریپل (XRP)

ریپل (XRP)

ریپل دوباره در بازار سر و صدا بپا کرده است. با توجه به اینکه پرونده SEC همچنان در جریان است، سرمایه گذاران در حال مشاهده دقیق روندهای ریپل هستند. راه اندازی اخیر ETP امید جدیدی به دارندگان ریپل داده است و اگر شرکت ریپل در دادگاه خود پیروز شود، منجر به افزایش قیمت ریپل خواهد شد. درخواست تجدیدنظر SEC بحث ها را در مورد آینده توکن XRP  برانگیخته است، اما این عدم قطعیت ممکن است فرصت مناسبی برای جلب توجه باشد.

چارت تارگت قیمت ریپل
چارت تارگت قیمت ریپل

آینده قیمت ریپل برای ماه مهر چطور ارزیابی میشود؟


داده های کوین کدکس نشان می دهد که، ریپل می تواند 19 درصد افزایش یابد و تا اوایل نوامبر به 0.62 دلار برسد. اگرچه احساسات بازار کمی نزولی به نظر می رسد، این ممکن است نقطه ورود خوبی برای کسانی باشد که به دنبال سود بلندمدت با ریپل هستند. ریپل یکی از پر طرفدار ترین آلتکوین ها بوده است.

سولانا (SOL)

سولانا (SOL)

سولانا با سرعت فوق العاده سریع تراکنش و فناوری مقیاس پذیر خود توجه تریدرها را جلب کرده است. در رقابت با اتریوم، سولانا به اصلاحات اشتراک گذاری یا لایه دوم متکی نیست که باعث می شود برای برنامه های غیر متمرکز اولویت باشد. توسعه دهندگان آن را دوست دارند و با سیستم منحصر به فرد خود، سولانا آماده است تا بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط یابد.

چارت تارگت قیمت سولانا
چارت تارگت قیمت سولانا

سولانا یک جامعه توسعه‌دهنده قوی است و ظرفیت‌های زیادی دارد. با رشد قیمت ارزها در بازار، SOL می تواند شاهد سودهای بزرگی برای سرمایه گذاران خود باشد. توانایی آن در رسیدگی به حجم عظیم تراکنش، یک مزیت قوی، برای رشد آینده به آن می دهد. آلتکوین های زیادی در زنجیره سولانا ایجاد می شوند و محبوبیت و کاربرد آن را افزایش می دهند.


⬅️ آیا قیمت سولانا (SOL ) به 200 دلار میرسد؟

آپتوس (APT)

آپتوس (APT)

آپتوس در بازار کریپتو با خرید هش پلت (HashPalette Inc) سروصدا ایجاد کرده است. این ارز یک آلت کوین قوی است به خصوص که روابط کاربری با ژاپن دارد. با وجود شخصیت های بزرگی مانند فرانکلین تمپلتون که آپتوس را برای صندوق آن چین خود به کار می گیرند، علاقه سازمانی آن روز به روز افزایش می یابد. طبق اطلاعات کوین کدکس، آپتوس می تواند تا 228 درصد افزایش یابد و تا پایان اکتبر به 29 دلار برسد. 


🔝آپتوس ممکن است در رالی بزرگ مهرماه پامپ شود!

جمع بندی

بیت کوین به زودی در راه رسیدن به 100 هزار دلار است و این 3 آلتکوین XRP، Solana و Aptos در حال آماده شدن برای پامپ قیمت و رشد انفجاری خود هستند. آنها بازده عظیمی را برای سرمایه گذارانی ارائه می دهند که مایلند قبل از رالی بزرگ بعدی بیت کوین ریسک کنند تا پس از آن سود خود را برداشت کنند.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments