پاسخ به سوالات متداول ایکس امپایر

آیا امتیازهای ایکس امپایر برای کاربران فاز اول حذف شده است؟

بعد از به پایان رسیدن بازی ایکس امپایر، خیلی از کاربران نتوانستند دستاوردهای فاز اول بازی را مشاهده کنند و نگران بودند که امتیازهایشان حذف شده باشد. کانال رسمی ایکس امپایر با انتشار پستی در تلگرام سوالات کاربران را برطرف کرد. در این مقاله به این موضوع می پردازیم که امتیازهای فصل اول ایکس امپایر شما کجا رفته است؟ فاز چیل فیز (Chill Phase) یعنی چه؟ دقیقا در فاز جدید بازی ایکس امپایر باید چه کنیم؟


💡 خرید تون کوین بدون نیاز به احراز هویت فقط در پی98!
سریع و آسان تون کوین خود را برای ایردراپ‌ها دریافت کنید. با سرویس دریافت آنی تون در پی98، از فرصت‌ها بهترین استفاده را ببرید و بدون هیچ دردسری وارد دنیای ایردراپ ها شوید!


فاز چیل فیز (Chill Phase) ایکس امپایر چیست؟

تیم توسعه ایکس امپایر در مورد فاز جدید بازی ایکس امپایر شخصا توضیح داد و نوشت:

برای اینکه روند بازی را برای شما جالب نگه داریم، بر اساس درخواست های متعدد، تصمیم گرفتیم که از انتظار شما در زمان لیست شدن توکن X با یک جایزه خوب تشکر کنیم. به همین دلیل است که فاز چیل را راه اندازی کرده ایم که 5 درصد اضافی از عرضه توکن ایکس امپایر را برای آن اختصاص داده ایم.

فاز جدید ایکس امپایر (چیل فیز)
فاز جدید ایکس امپایر (چیل فیز)

این 34.5 میلیارد دلار توکن X بین بازیکنانی که در مرحله Chill شرکت می کنند توزیع می شود. این مرحله بسیار کوتاه خواهد بود و تنها چند هفته طول خواهد کشید.

70 درصد توکن های تخصیص داده شده از مرحله اول قفل شده است و اسنپ شات آن گرفته شده. شرکت یا عدم شرکت شما در مرحله Chill به هیچ وجه بر امتیازات شما تاثیر نخواهد گذاشت. این فرصتی عالی برای بازیکنان قدیمی است تا یک بار دیگر پیشرفت را احساس کنند. برای تازه واردانی که اخیراً به ایکس امپایر ملحق شده اند، این فرصتی است که برای دریافت توکن های بیشتر بر اساس معیارهای دریافت توکن X در ایردراپ بجنگند.

مقدار توزیع جدید توکن ایکس امپایر
مقدار توزیع جدید توکن ایکس امپایر

در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد:

پاسخ به سوالات متداول کاربران ایکس امپایر

به گفته ایکس امپایر، پس از راه اندازی چیل فیز، برخی از کاربران سوالاتی را مطرح کردند. تیم توسعه ی ما متداول ترین سوالات را جمع آوری کرده است که به آنها در این بخش پاسخ میدهیم:

❓دستاوردهای ایکس امپایر من کجا رفتند؟ من سکه های زیادی داشتم و سود ساعتی بالایی داشتم. چرا اکانت من ریست شده است؟

مرحله استخراج اصلی به پایان رسیده است، نتایج ثبت شده است و ما برای رویداد تولید توکن (TGE) آماده می شویم. برای اینکه همه چیز هیجان انگیز باشد، یک مرحله جدید و کوتاه با توکن های اضافی راه اندازی کردیم. سکه ها و سود ساعتی شما در اسنپ شات ذخیره شده و قفل شده است و بعد از پایان چیل فیز و اعلام روشهای برداشت و لیست شدن توکن ایکس، در کیف پول شما قابل مشاهده خواهند بود.


بازی ایکس امپایر به پایان رسید | کاربران برای دریافت ایردراپ چه کنند؟


❓فاز جدید ایکس امپایر به دلیل تعداد دعوت از دوستان از همان ابتدا به اینفلوئنسرها امتیاز می دهد. این ناعادلانه است!

دوستان، از مرحله اول فقط برای پیشرفت سطح خود سکه ارائه می دهند. اما برای مرحله دوم، فقط دوستان جدیدی که به طور خاص در این مرحله دعوت شده اند برای توزیع توکن محاسبه می شوند. دعوت‌های قبلی روی رقابت جدید تأثیری نخواهد داشت.همه در شرایط برابر توکن کسب می کنند.

❓افزودن 5 درصد بیشتر به توزیع توکن ایکس یعنی چه؟ آیا عرضه توکن را افزایش دادید؟

خیر، کل عرضه ثابت باقی می ماند و 690 میلیارد دلار X است. ما به سادگی 5 درصد از سهم خود را اختصاص دادیم. این بدان معنی است که ما به عنوان یک تیم، 5٪ کمتر از کل عرضه دریافت خواهیم کرد، زیرا مستقیماً به عنوان یک جایزه به انجمن داده شد تا انتظار برای لیست شدن توکن ایکس لذت بخش تر شود.

❓سکه های فاز اول من کجاست؟ شما مرحله دوم ایکس امپایر را شروع کردید اما برای مرحله اول به من اعتبار ندادید.

اسنپ شات ایکس امپایر از تمام معیارها گرفته شده است، داده ها قفل شده اند و ما در حال حاضر در حال پردازش و پاکسازی ربات ها هستیم. قبل از TGE، دو بخش شامل تعداد توکن خواهید دید؛ یکی برای تعداد توکن هایی که در مرحله استخراج اصلی به دست آورده اید و دیگری برای توکن های مرحله Chill.

چیل فیز Chill Phase ایکس امپایر
چیل فیز Chill Phase ایکس امپایر

به طور کلی شما میتوانید تعداد توکن هایی را که به دست اورده اید بعد از لیست شدن ایردراپ در کیف پول خود مشاهده کنید. همانطور که قبلا ذکر کردیم، شرکت یا عدم شرکت شما در مرحله دوم تاثیری بر نتایج مرحله اول شما نخواهد داشت.

❓آیا باید به بازی ایکس امپایر کمک مالی کنم؟

اینکه آیا شما دونیت یا کمک مالی را انتخاب می کنید یا نه کاملاً به شما بستگی دارد. ما شما را دوست داریم چه به بازی کمک کنید چه نکنید.

❓آیا هنوز برای متصل کردن کیف پول به ایکس امپایر فرصت هست؟

به دلیل اینکه هنوز به روز رسمی لیست شدن توکن ایکس نرسیده ایم، میتوانید وارد بازی شوید و کیف پول را متصل کنید. اما تنها در صورتی که بخش کیف پول برای شما فعال باشد. در غیر این صورت هم نگران نباشید ممکن است مشابه بازی همستر و راکی ربیت فرصت متصل کردن به کیف پول تمدید شود.

چطور کیف پول را به ایکس امپایر متصل کنیم؟

برای متصل کردن کیف پول وارد ربات X Empire در تلگرام شویدو سپس مراحل زیر را انجام دهید:

1️⃣از قسمت پایین صفحه گذینه ایردراپ “Airdrop “را انتخاب کنید.

2️⃣وارد بخش ایردراپ شوید و متصل کردن کیف پول “Connect Wallet” را انتخاب کنید.

نحوه متصل کردن کیف پول به ایکس امپایر
نحوه متصل کردن کیف پول به ایکس امپایر

3️⃣از لیست کیف پول ها، تون کیپر را انتخاب کنید.

4️⃣در اخر وقتی تیک سبز کنار اتصال ولت به شما نمایش داده شد یعنی مراحل را درست انجام داده اید.

اطمینان از اتصال کیف پول ایکس امپایر
اطمینان از اتصال کیف پول ایکس امپایر

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رادین
رادین
3 ساعت قبل

سلام وقت بخیر، ایکس امپایر قیمت گذاری شده؟