آینده بیت کوین

پیش بینی بازار بیت کوین: آیا بیت کوین به سقوطش ادامه می دهد؟

در حالی که عده زیادی از تحلیلگران، سرنوشت روشنی برای بیت کوین در نظر گرفته بودند اما رکود بازار ارز های دیجیتال طولانی تر از آنچه فکر می کردیم شده است. یکی از اعضای پیشین شرکت گلدمن ساکس (Goldman Sachs) از ورود سرمایه گذاران نهادی به بازار ارز خبر می دهد و معتقد است بازار بیت کوین روند صعودی پیش می گیرد و باید هرچه سریع تر نسبت به خرید بیت کوین اقدام کرد.

مارک نوواگراتز در توییتر خود نوشته است:

گمان نمی‌کنم که حداقل تا چند ماه دیگر از این وضعیت خارج شویم. همیشه زمان بیشتری طول می‌کشد تا نهاد های اجتماعی وارد عمل شوند. بسیار مطمئن هستم که آن‌ ها این کار را خواهند کرد. فعالیت‌ های زیادی به طور پنهان در حال انجام شدن هستند. دلسرد نشوید.

مدیر بانک تجاری ارز های دیجیتال گلکسی

نوواگتز از جمله افرادی است که در سال 2018، قیمت بیت کوین را برای سه ماه اول سال 2019، چیزی حدود 10 هزار دلار پیشبینی کرد. اما رکود بازار بدون آنکه تغییری در روند آن ایجاد شود سبب شد نوواگتز با تدبیر بیشتری به بازار ارزهای دیجیتال نگاه کند.

او معتقد است که یازده ماه از سال 2019 هنوز باقی مانده است. اگر طرفدار بیت کوین هستید نباید از بازی خارج شوید.

یکی دیگر از تحلیلگران در نظری مشابه با نوواگراتز بیان می کند:

صنعت ارز دیجیتال قبلا نیز با بازار نزولی مواجه بوده است. اگر طرز فکر کوتاه مدتی دارید بهتر از ترس خود دست بکشید و ریسک کنید.

مدیر عامل شرکت پنترا کپیتال

تمامی نظرات ذکر شده از سوی تحلیلگران خوش بین ذکر شده بود. در واقع آنها بیش از حد معمول خوش بین هستند. این افراد حجم زیادی از سرمایه های خود را در این بازار خرج کرده اند. بدیهی ست برای رسیدن به موفقیت هایشان بسیار با انگیزه باشند. این افراد در مقابل تئوری های تحلیلگران بد بین یک پاسخ دارند: انقلاب یک شبه اتفاق نمی افتد.


از آن سوی میدان، کسانی مانند اعضای سازمان های مالی و بانک های موروثی، نابودی بازار ارز دیجیتال را پیش بینی می کنند.

گریسانتی، یکی از تحلیلگران شبکه‌ تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی بوده است. او مانند دیگر افراد بد بین حوزه‌ ارز های دیجیتال، معتقد است که دیر یا زود بیت کوین نابود خواهد شد. وی ادعا می‌ کند که هرزمان که قیمت بیت کوین کمی بالا می‌رود به این دلیل است که مردم دارایی‌ های خودشان را نقد می‌ کنند.

بیت کوین هیچ ارزشی ندارد. شما از سر بی تجربه بودن متوجه نیستید با یک حباب در حال ترکیدن مواجه هستید.

اسکات ناتینس
مفسر شبکه CNBC

او معتقد است شما حباب های پیش از این مانند حباب مسکن را ندیده اید. تجربه من ثابت می کند ارز های دیجیتال بی ارزش هستند و به زودی از بین می روند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments