لیست شدن کتز

کتز کی لیست میشود؟ زمان لیست شدن و ایردراپ ربات کتس تلگرام

ایردراپ کتز به دلیل شباهتش به داگز معروف شد و سازوکار مشابهی هم با ایردراپ داگز دارد. در این ربات تلگرامی شما با وریفای کردن سن اکانت تلگرام و میزان فعالیتتان میتوانید توکن های کتز را به عنوان پاداش دریافت کنید.همچنین با انجام بعضی تسک ها میتوانید میزان توکن های دریافتی خود را بیشتر کنید. در این مقاله به این می پردازیم که:

  • ⬅️چرا لیست شدن کتز به تعویق افتاد؟
  • ⬅️علت تاخیر در اسنپ شات چه بود؟
  • ⬅️چقدر قرار است در روز ایردراپ کتز توکن دریافت کنیم؟
  • ⬅️ شرایط توزیع توکن کتز به چه صورت است؟

زمان دقیق لیست شدن کتز

درمورد زمان لیست شدن کتز باید بگوییم هنوز تیم توسعه روز دقیق را اعلام نکرده و قرار بود پس از اسنپ شات در 30 سپتامبر تاریخ رسمی لیست شدن کتز اعلام شود.

طبق اعلامیه کانال رسمی کتز بخش کلیم توکن ها 4 اکتبر بسته میشود و از فردا تیم توسعه در صدد حساب کردن توکن های کاربران هستند. برای همین مطمئن شوید که کیف پول را به ربات کتز متصل کرده اید و در این روزهای پایانی معیارهای شامل ایردراپ کتز شدن را انجام داده اید.


آموزش کسب درآمد از ایردراپ کتس (CATS)


یکی از معیارهای اصلی که می توانیم از لیست شدن ایردراپ ها مطمئن شویم لیست شدن در پری مارکت است، CATS در چندین بازار پیش از عرضه لیست شده است. مثلا  تصویر زیر به لیست شدن کتز در بازار پیش از عرضه بای بیت اشاره دارد. در مقاله ای جداگانه به پیش بینی قیمت کتز و محسابه توکن های CATS به تومان پرداخته ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

لیست شدن کتز در بازار پیش از عرضه بای بیت

علت تاخیر در لیست شدن کتس و گرفتن اسنپ شات چه بود؟

تیم توسعه کتز اعلام کرد به دلیل مشکلات نقص فنی در اپلیکیشن اسنپ شات و لیست شدن کتز به تعویق می افتد.همچنین به طعنه به همستر گفت:

طعنه کتز به همستر
طعنه کتز به همستر

گربه ها!؟ به تله موش نیفتید،در کتز، ما برای گربه‌های باهوش که می‌دانند پنیر رایگان فقط در تله موش می‌آیند، ارزش قائل هستیم، بسیار بیشتر از موش‌ها و همسترهایی که فقط می‌خواهند ضربه بزنند و انتظار میلیون‌ها توکن را دارند. در حالی که برخی ممکن است بر این باور باشند که می توانند با تلاش اندک جوایز بزرگی کسب کنند، ما به کسانی که واقعاً بازی را درک می کنند و زمان و منابع خود را عاقلانه سرمایه گذاری می کنند، پاداش می دهیم.

کتز چقدر توکن بین شرکت کنندگان توزیع میکند؟

کل عرضه توکن کتز به 600 میلیارد واحد میرسد. در فصل 1 و 2 قرار است 55 درصد این توکن ها توزیع شود.فقط 30 درصد از عرضه توکن CATS (برابر با 180 میلیارد واحد) برای پاداش‌های فصل اول در نظر گرفته شده است.

70 درصد توکن ها به کاربرانی که تراکنش های پولی انجام داده اند و اوجی پس دریافت کرده اند اختصاص می یابد.

🔸12 درصد از توکنومیک کتز به صرافی ها اختصاص می یابد.

🔹10 درصد از توکنومیک کتز به سرمایه گذاران اولیه اختصاص می یابد.

🔺6 درصد از توکنومیک کتز به اعضای تیم اختصاص می یابد.

🔺4 درصد از توکنومیک کتز بین سرمایه گذاران استراتژیک توزیع میشود.

🔺2 درصد از توکنومیک کتز به شرکای رسانه ای اختصاص می یابد.

🔺 ۱ درصد از عرضه این توکن هم به مشاوران اختصاص می یابد.

چطور شامل دریافت ایردراپ کتس شویم؟

با توجه به اینکه 4 اکتبر فرایند توزیع توکن و پس از آن لیست شدن کتز احتمال دارد تمام شود فرصت زیادی برای به حداکثر رساندن خود از ربات CATS ندارید؛ اما، برای اینکه شامل دریافت ایردراپ کتز شوید باید در ابتدا روزانه در بازی فعال می بودید و از طریق لینک ارجاع دوستان خود را به بازی دعوت می کردید. حداقل افرادی که میتوانسته اید به بازی دعوت کنید 5 نفر بوده اند.

همچنین در بخش اواتار ربات کتز، شما با ارسال عکس گربه میتوانید پاداش توکن CATS به دست آورید. در مقاله ای جداگانه این بخش را به صورت جامع توضیح داده ایم. شما باید آواتار خود را حداقل 5 بار آپدیت کنید برای این کار می توانید از عکس های گربه داخل مقاله لینک شده استفاده کنید.

مورد دیگری که برای واجد شرایط ایردراپ شدن ضروری است انجام تراکنش های روزانه یا دست کم دریافت یک اوجی پس است که به ارزش یک تون است. همچنین فراموش نکنید که انجام تراکنش نیم تونی برای کارمزد دریافت توکن های کتز واجب است.


✅برای جلوگیری از از دست رفتن توکن هایتان یا دیر نقد کردن آنها و از دست دادن سود در قیمت اولیه کتز بهتر است با توجه به اینکه میدانید شبکه تون روز توزیع ایردراپ دچار اختلال میشود از امروز شروع به خرید تون کوین کنید. خبر خوب این است که در پی 98 شما میتوانید تون کوین آنی مناسب کارمزد ایردراپ ها و بدون نیاز به احراز هویت بخرید.


امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
متین
متین
1 روز قبل

حتما باید og pass رو بگیریم یا فقط برا سریع عرضه شدنه

محیا حیدری
محیا حیدری
2 روز قبل

ربات باز نمیشه مشکل از چی هست؟

عسل
عسل
2 روز قبل

پس اگر تازه بازی شروع کنیم شامل ایردراپ نمیشیم؟

محمد
محمد
پاسخ به  عسل
19 ساعت قبل

تسک ها یا ماموریت ها رو انجام بدین تا ۶۰۰۰توکن یا کمتر میتونین جمع کنین موفق باشین