ایردراپ هایی که در مهر ماه لیست میشوند

3 ایردراپ تلگرامی که در ماه مهر لیست میشوند کدامند؟

چندین ایردراپ در اکوسیستم تلگرام برای لیست شدن در ماه اکتبر برنامه ریزی شده اند که به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا بدون سرمایه گذاری مالی اولیه با پروژه های نوظهور ارتباط بگیرند.عملکرد بازار سپتامبر فراتر از انتظارات بود و بر چالش‌های فصلی معمول غلبه کرد و پایه‌ای قوی برای اکتبر امیدوارکننده‌تر ایجاد کرد. از لحاظ تاریخی، سه ماه چهارم بازدهی مثبتی را به همراه داشته است و این دوره را برای علاقه‌مندان به ایردراپ ایده‌آل می‌کند تا از فرصت‌ها استفاده کنند و دستاوردهای خود را به حداکثر برسانند. در این مقاله درمورد 3 ایردراپ پر طرفدار که قرار است در مهرماه لیست شوند صحبت میکنیم.

خرید تون کوین

میم فای (MemeFi)

میم فای (MemeFi)

میم فای یک بازی مبتنی بر تلگرام است که در آن کاربران با شخصیت‌هایی با مضمون میم مانند پپه و دوج کوین برای کسب ارز دیجیتال و سایر جوایز مجازی فعالیت میکنند. هر ضربه روی صفحه  به این باس‌ها آسیب وارد می‌کند و بازیکنان براساس عملکردشان سکه‌های میم فای دریافت می‌کنند. میم فای با بیش از پنج میلیون بازیکن فعال و 36 میلیون کاربر کل، به سرعت در حال جلب توجه است و با داگز رقابت می‌کند که 50 میلیون کاربر دارد. این بازی بر روی بلاکچین  لایه ۲ اتریوم، بلاک چین لینیا (Linea) کار می کند.


📌مرتبط: نحوه کسب درآمد و دریافت پاداش اتریوم میم فای


لیستینگ رسمی میم فای  برای 9 اکتبر برنامه ریزی شده ، در طول رویداد تولید توکن (TGE)، ایردراپ از شرکت کنندگان می خواهد کارهایی مانند دعوت از دوستان، به اشتراک گذاری محتوا و دنبال کردن کانال های رسانه های اجتماعی میم فای را از طریق ربات تلگرام آن انجام دهند. شرکت کنندگانی که این شرایط را دارند می توانند توکن های ایردراپ خود را کلیم کنند، که پس از شروع توزیع به کیف پول میم فای واریز می شود. قابل ذکر است که 90 درصد از کل عرضه توکن به کاربران داده می شود که از 75 درصد داگز پیشی می گیرد.

میم فای (MemeFi)

پس از TGE، تیم پروژه قصد دارد صرافی هایی که میم فای در آن لیست میشود را اعلام کند، که انتظار می‌رود قیمت‌های اولیه لیست شدن از 0.03 دلار در بیت گت تا 0.10 دلار در سایر پلتفرم‌ها متغیر باشد. پیش از رویداد تولید توکن نیز یک چک کننده عمومی ایردراپ در دسترس خواهد بود که به کاربران امکان می دهد واجد شرایط بودن خود را تایید کنند. برای آماده سازی، کاربران باید یک کیف پول از طریق مینی برنامه تلگرام میم فای ایجاد کنند، جایی که توکن های خود را ذخیره و کلیم می کنند.

ایکس امپایر (X Empire)

ایکس امپایر (X Empire)

ایکس امپایر یک بازی تلگرامی است که در شبکه (TON) اجرا می شود. بازی مرحله ماینینگ خود را در 30 سپتامبر به پایان رساند و زمینه را برای ایردراپ مورد انتظار برای 15 اکتبر آماده می کند.

مانند همه ایردراپ‌ها، شرکت‌کنندگان باید معیارهای واجد شرایط شدن برای توکن ایکس امپایر را داشته باشند. اول، آنها باید یک کیف پول را متصل کنند، زیرا توکن ها مستقیماً در آن توزیع می شوند. یکی دیگر از عوامل کلیدی سود ساعتی در بازی است، جایی که بازیکنان می توانند درآمد غیرفعال خود را با ارتقای آواتار و سرمایه گذاری های تجاری توسط کاراکتر شبیه سازی شده  ایلان ماسک افزایش دهند.

ایکس امپایر (X Empire)

علاوه بر این، دعوت از دوستان هم نقش مهمی در دریافت پاداش و واجد شرایط شدن برای ایردراپ ایفا میکند. تیم پروژه معیارهای فاش نشده دیگری را برای جلوگیری از فعالیت ربات ها پیاده سازی کرده است، اما به بازیکنان اطمینان می دهد که این اقدامات بر کاربران واقعی تاثیر نمی گذارد.


📌مرتبط: بخش اواتار، جوایز تتر ، کارتها و سهام در بازی ایکس امپایر


 لازم نیست نگران آنها باشید. اگر کاربر واقعی هستید، این روی شما تاثیر نخواهد گذاشت. ما متعهد به روابط منصفانه برد-برد هستیم.

هنگامی که مرحله ماینینگ در روز دوشنبه به پایان برسد، هر گونه پیشرفت درون بازی از 1 اکتبر به بعد به عنوان ایردراپ به حساب نمی آید. اما معاملات ووچر های NFT ایکس امپایر همچنان در گیت جمز باز است. این پروژه برای آماده شدن برای رویداد، سکه های درون بازی را از حساب های غیرفعال به مدت 30 روز یا بیشتر می سوزاند.

تپ سواپ (TapSwap)

تپ سواپ (Tap Swap)

سادگی و در دسترس بودن تپ سواپ، کسب درآمد را برای هر کسی، صرف نظر از دانش فنی یا تخصص ارزهای دیجیتال، آسان می کند. ایردراپ آتی تپ سواپ، در کنار لیستینگ توکن TAPS، بین اواسط اکتبر تا پایان ماه اتفاق خواهد افتاد.


📌مرتبط: آموزش بازی تپ سواپ | افزایش سرعت استخراج توکن


بازیکنان می توانند با انجام کارهای روزانه، افزودن دوستان یا ارتقاء ابزارهای درون بازی، درآمد خود را افزایش دهند. تپ سواپ اخیرا بخش جدیدی تحت عنوان تپی تاون هم به بازی برای افزایش درامد زایی اضافه کرده است. این بازی همچنین دارای ابزارهایی مانند «Tap Bot» است که به کاربران امکان می‌دهد حتی در زمانی که غیرفعال هستند، به‌طور خودکار توکن استخراج کنند.

تپ سواپ (Tap Swap)

بنیانگذار تپ سواپ، ناز ونتورا، برای کسانی که با تراکنش های پولی از این پروژه حمایت کردند، وعده پاداش اضافی داده است. ونتورا گفت:

مطمئناً کسانی که از این پروژه حمایت کردند، پاداش بیشتری دریافت خواهند کرد.

با وجود تاخیر درلیست شدن تپ سواپ که باعث ایجاد برخی ناآرامی ها شد، الزامات دقیق برای ایردراپ فاش نشده است. با این حال، تحلیلگران انتظار دارند ارزش بازار بین 700 تا 800 میلیون دلار با عرضه توکن 18 میلیارد دلار باشد. تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت اولیه TAPS بین 0.03 تا 0.06 دلار باشد، اگرچه شرایط بازار و تقاضای سرمایه گذاران می تواند باعث تغییرات شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محبوبه
محبوبه
4 روز قبل

بالاخره تپ سواپ هم لیست میشه امید وارم قیمت گذاریش مثل همستر نباشه.