آلت کوین پر سود 2024

انتخاب آلت کوین های پر سود 2024 در جریان فومو (FOMO) سرمایه گذاران

از زمان کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سپتامبر، بیت کوین 5 درصد افزایش یافته است، در حالی که اتریوم 11 درصد افزایش یافته است و آلتکوین های خاص سودهای چشمگیری داشته اند. برخی آلت کوین ها در حال انفجار قیمت هستند که در این مقاله 5 تای آنها را بررسی میکنیم. به نظر می رسد که با سرعت گرفتن ضربات استیبل کوین و کارگزاران فرابورس چینی میلیاردها جریان ورودی، روند صعودی بیشتر به نظر می رسد. با شکستن بیت کوین به بالای 65000 دلار، ما پیش بینی می کنیم که یک حرکت سریع به سمت 70000 دلار و به دنبال آن بالاترین رکوردهای جدید در کوتاه مدت باشد.

خرید تتر از پی 98

FOMO بازگشته است: آیا به اندازه کافی بیت کوین و آلت کوین در اختیار دارید؟

احتمال یک رالی در سه ماه چهارم به طور استثنایی بالا است. گزارش‌های اخیر ما بر اهمیت موقعیت‌یابی برای این رالی که ممکن است تازه شروع شده باشد، تأکید کرد. فومو ( ترس از دست دادن) به بازار آلت کوین بازگشته است که به دلیل شکست بیت کوین به بالای 65000 دلار تقویت شده است. یک موج بزرگ می تواند در آِینده پیش بیاید و جرقه فومو بیشتری را در فضای کریپتو ایجاد کند.

پس از جلسه فدرال رزرو در 31 ژوئیه، جایی که فدرال رزرو تصمیم مهم کاهش نرخ بهره آمریکا را تا سپتامبر به تعویق انداخت، ضرب استیبل کوین افزایش شدیدی را تجربه کرد. در هفته های بعد، نزدیک به 10 میلیارد دلار استیبل کوین منتشر شد که بازار ارزهای دیجیتال را پر از نقدینگی کرد و به طور قابل توجهی از جریان ETF بیت کوین پیشی گرفت.

جریان استیبل کوین
جریان استیبل کوین

شرکت سیرکل، که معمولاً به مؤسسات تنظیم‌شده‌تر خدمات می‌دهد، 40 درصد از جریان‌های اخیر استیبل‌کوین را به خود اختصاص داده است که نشان‌دهنده افزایش تخصیص از سوی بازیگران بزرگ‌تر بازار است. برخلاف ضربات تتر در ترون که معمولاً با حفظ سرمایه مرتبط است. ضرب تتر ممکن است نشان دهنده افزایش فعالیت دیفای باشد. از سال تا به امروز، جریان ورودی استیبل کوین به 35 میلیارد دلار رسیده است که ارزش کل استیبل کوین های برجسته را به 160 میلیارد دلار رسانده است.

چارت ETF بیت کوین
چارت ETF بیت کوین

پس از نشست جولای فدرال رزرو، بازده اوراق قرضه به شدت کاهش یافت و بازدهی خزانه 10 ساله تنها در یک هفته از 4.16 درصد به 3.7 درصد کاهش یافت. این نزول زیر آستانه حیاتی 4.0 درصد باعث احیای مجدد فعالیت های دیفای شده است که برخی از آنها به عنوان “رنسانس دیفای” یاد می کنند. در حالی که فعالیت در ماه سپتامبر کاهش یافته است، فعالیت ها و کارمزدها ممکن است پس از کاهش نرخ بهره اخیر فدرال رزرو دوباره افزایش یابد.

دامیننس بیت کوین و تاثیر روی آلت کوین های منتخب

تغییر قابل توجهی پس از جلسه هفته گذشته فدرال رزرو رخ داد، تسلط بیت کوین کاهش یافته است، در حالی که هزینه های گاز اتریوم افزایش یافته است که ناشی از افزایش فعالیت آلت کوین در سراسر اکوسیستم است. اگر فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره در دسامبر هم کوشا باشد، به احتمال زیاد به دنبال آلت کوین های بتا بالا حرکت بیشتری خواهد داشت.

دامیننس بیت کوین
دامیننس بیت کوین

به تنهایی به نزدیک به 40٪ از حجم بازار سهام رسید، آلت کوین ها بر معاملات در بازار سهام غالب شده اند. هفته گذشته هم برخی آلت کوین ها، از بیت کوین پیشی گرفت.در 24 ساعت گذشته، شیبا اینو رتبه اول را در حجم معاملات پس گرفته است، که نشان دهنده افزایش گمانه زنی ها است و زمینه را برای صعود احتمالی در سه ماه چهارم فراهم می کند.

چه عواملی راه را برای رالی صعودی 2024 باز میکند؟

در همین حال، در یک جبهه کم نوسان تر اما ساختاری تر، کارگزاران ارزهای رمزنگاری خارج از بورس چین (OTC) به طور مداوم جریان ورودی سه ماهه 20 میلیارد دلاری را در شش فصل گذشته گزارش کرده اند که در مجموع حدود 120 میلیارد دلار بوده است. تنها در نیمه اول سال جاری، جریان ورودی از 40 میلیارد دلار فراتر رفته است که 55 درصد از ارزش کل از معاملات بیش از 1 میلیون دلار است که احتمالاً توسط افراد یا نهادهای شرکتی با ارزش خالص بالا هدایت می شود.

با توجه به اینکه 55 درصد از بیت‌کوین‌های استخراج‌شده در حال حاضر از استخرهای استخراج چینی می‌آیند و با توجه به اینکه در اوایل سال 2014، چین بر 90 درصد تجارت جهانی بیت‌کوین تسلط داشت. اقدامات محرک اخیر اعلام‌شده، درست زمانی که فدرال رزرو می تواند باعث خروج سرمایه قابل توجهی از چین به بازار ارزهای دیجیتال شود. در سال 2013، صادرکنندگان چینی از صدور بیش از حد فاکتور برای برداشت میلیاردها دلار به بیت کوین استفاده کردند که باعث افزایش عظیم شد.

طرح محرک 278 میلیارد دلاری چین می تواند باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شود که با افزایش نقدینگی جهانی تقویت می شود. اگر ترامپ مجددا انتخاب شود، ممکن است به دنبال تحریک بیش از حد اقتصاد ایالات متحده باشد و احتمالاً فدرال رزرو را تحت فشار قرار دهد تا چرخه کاهش نرخ خود را در نیمه اول سال 2025 معکوس کند. با هدف 70000 دلار در دو هفته آینده و انتظارات برای بالاترین رکوردهای جدید تا اواخر اکتبر.

چارت نوسانات 30 روزه بیت کوین
چارت نوسانات 30 روزه بیت کوین

جالب اینجاست که این افزایش نقدینگی همزمان با نوسانات 30 روزه بیت کوین است که فقط به 41 درصد کاهش یافته است. با نوسانات کمتر، معامله گران نهادی  که به مدیریت ریسک دقیق پایبند هستند، می توانند موقعیت های بزرگ تری را به دست آورند. از آنجایی که نرخ سرمایه گذاری دائمی بیت کوین در معاملات آتی منفی (یا نزدیک به صفر) باقی می ماند، معامله گران می توانند ریسک بیشتری را دقیقاً با خروج بیت کوین از روند نزولی پایین تر خود متقبل شوند.

تحلیلگران برتر از سوددهی این ارزها مطمئن هستند!

یکی از مهم ترین عناصر سرمایه گذاری موفق، تشخیص زمانی است که روایت های بازار تغییر کرده اند. بسیاری از سرمایه گذاران حتی پس از رویدادها یا تصمیماتی که اساساً چشم انداز را تغییر می دهند، به دیدگاه های گذشته و منسوخ می چسبند. با این حال، سرمایه گذاران باهوش به سرعت این تغییرات را تشخیص داده و از روایت های در حال ظهور سرمایه گذاری می کنند. آن‌ها اغلب سود می‌برند.

از اواسط ماه مارس، بیت کوین تحت یک اصلاح نوسانی قرار گرفته است که مشخصه آن چهار سقف پایینتر است. شکست بالای سطح 65000 دلار نشان دهنده معکوس شدن این روند نزولی است و نشان می دهد که بیت کوین می تواند دوباره سطوح بالای 70000 دلار را هدف قرار دهد. همانطور که گزارش های قبلی ما نشان داده بود، بیت کوین احتمالا در سه ماهه چهارم به بالاترین حد خود خواهد رسید. تغییر در چشم‌انداز سرمایه‌گذاری باعث افزایش در تعقیب دارایی‌های پرخطر و با پاداش بالا شده است.

شکست بیت کوین و سناریوی نزولی
شکست بیت کوین و سناریوی نزولی

حجم معاملات برای آلتکوین ها افزایش یافته است و در بخش‌های بعدی این مقاله، برخی از آلت‌کوین‌هایی را که تریدرهای باهوش برای سرمایه گذاری انتخاب کردند، مورد بررسی قرار می‌دهیم.

4 آلت کوین ضروری برای کسب سود در 2024

با آغاز سال 2024، چشم انداز ارزهای دیجیتال فراتر از ارزهای اصلی مانند بیت کوین و اتریوم در حال تکامل است و فرصت های زیادی را از طریق آلت کوین ها ارائه می دهد. این ارزهای دیجیتال جایگزین با فناوری‌های نوآورانه و پتانسیل رشد قابل توجهی که دارند، شتاب بیشتری می‌گیرند. در اینجا راهنمای دقیقی در مورد آلتکوین های ضروری برای سال 2024 وجود دارد که اگر قصد دارید سبد سرمایه گذاری خود را متنوع کنید یا برای اولین بار در بازار کریپتو سرمایه گذاری کنید، نباید از آن غافل شوید.

 سولانا (SOL)

 سولانا (SOL)

سولانا جایگاهی برای خود به عنوان یکی از سریع‌ترین بلاک چین‌های موجود در بازار ایجاد کرده و آن را به رقیب مستقیم اتریوم تبدیل کرده است. به لطف اثبات تاریخچه منحصر به فرد خود (PoH) همراه با مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS)، سولانا می تواند هزاران تراکنش را در ثانیه انجام دهد. این قابلیت آن را به یک پلتفرم جذاب برای توسعه دهندگان و سرمایه گذارانی تبدیل می کند که به دنبال راه حل های سریع و مقرون به صرفه تراکنش هستند.

کاردانو (ADA) 

کاردانو (ADA) 

ارز کاردانو برای تعهد خود به پایداری و مقیاس پذیری موج می زند. کاردانو با مکانیزم اجماع اثبات سهام، به گونه‌ای طراحی شده است که نسبت به سیستم‌های سنتی اثبات کار از نظر انرژی کارآمدتر و سازگار با محیط‌زیست باشد. این راه را برای آینده ای پایدار در فناوری بلاک چین هموار می کند و آن را به یک انتخاب قانع کننده برای سرمایه گذاران آگاه به محیط زیست تبدیل می کند.

چین لینک (LINK) 

چین لینک (LINK) 

چین لینک با ارائه خدمات اوراکل قابل اعتماد و غیرمتمرکز در اکوسیستم بلاک چین بسیار مهم است. این خدمات برای پل زدن قراردادهای هوشمند درون زنجیره ای با داده های دنیای واقعی خارج از زنجیره حیاتی هستند. عملکرد چین لینک برای گسترش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و بسیاری از برنامه‌های بلاک چین ضروری است و آن را به یک بازیگر کلیدی در توسعه آینده فناوری‌های بلاک چین تبدیل می‌کند.

پولکادات (DOT) 

پولکادات (DOT) 

پولکادات به یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در فضای ارزهای دیجیتال می‌پردازد. قابلیت همکاری بلاک‌چین. این به بلاک چین های مختلف اجازه می دهد تا به طور یکپارچه با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را به اشتراک بگذارند و شبکه بلاک چین متصل تر و کارآمدتر را تسهیل می کند. رویکرد پولکادات به قابلیت همکاری استانداردهای جدیدی را در صنعت تعیین می کند و آن را تبدیل به یک آلتکوین برای کسانی می کند که به دنبال سرمایه گذاری در آینده فناوری های بلاک چین به هم پیوسته هستند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
غزال
غزال
3 روز قبل

پولکادات داشتم اون اولاش خوب بود ولی بعدش اومد پایین بدبخت شدم کاش نمیخریدم

فرهان
فرهان
3 روز قبل

پولکادات شبکه پیچیده ای داره و ممکنه که در ابتدا با چالش هایی روبرو بشین ولی مزایای خوبی هم داره، در کل ارزش سرمایه گذاری را دارد.