شیبا اینو برای پامپ اماده است

قیمت شیبا اینو | آیا ارز شیبا آماده پامپ بی سابقه است؟

متخصص برجسته ارزهای دیجیتال بونک گای، پیش بینی میکند که میم کوین ها به خصوص ارز شیبا در هفته های آینده به طرز بی سابقه ای پامپ میشود. شیبا اینو (SHIB)، می‌تواند برای یک رالی بزرگ به بالاترین رکوردهای جدید در این چرخه گاوی آماده شود. با توجه به عملکرد صعودی اخیر این ارز دیجیتال، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که شیبا می‌تواند به بالاترین حد خود یعنی 0.000086 دلار برسد. این تحلیلگر این پیش بینی جسورانه را پس از اینکه دیروز قیمت شیبا اینو به بالاترین سطح سه ماهه رسید، منتشر کرد.

خرید تتر از پی 98

شیبا اینو برای پامپ قیمت آماده است!

به گفته بونک گای، شیبا اینو آماده است تا در صورتی که شرایط کلی بازار قوی بماند و بیت کوین (BTC) به افزایش ارزش خود ادامه خواهد داد. این کارشناس خاطرنشان کرد که علاقه قابل توجهی در مورد میم کوین ها به خصوص شیبا وجود دارد و پیش بینی می کند که این توکن ها می توانند در هفته ها یا ماه های آینده به طرز بی سابقه ای افزایش یابند.او تاکید کرد که افزایش اخیر شیبا اینو و سایر میم کوین‌ها هنوز زود است، که نشان می‌دهد این دارایی‌ها می‌توانند شاهد رشد قیمت بیشتری باشند.

نمودار شیبا اینو + تارگت قیمت
نمودار شیبا اینو + تارگت قیمت

بونک گای، که بیش از 37000 دنبال کننده دارد، به این واقعیت افتخار می کند که بیشتر پیش بینی های جسورانه او همیشه محقق شده است. به عنوان مثال، در 26 سپتامبر، زمانی که SHIB با قیمت 0.00001776 دلار معامله می شد، این کارشناس پیش بینی کرد که این توکن در آستانه افزایش قابل توجه قیمت است. روز بعد، SHIB مقاومت 0.00002 دلار را شکست و رکورد 0.00002063 دلاری را به بالاترین سطح سه ماهه خود رساند. جالب اینجاست که شیبا اینو این رکورد را به 0.00002156 دلار افزایش داد.

افزایش قیمت شیبا روی دیگر میم کوین ها هم اثر دارد

از نظر بونک گای، عملکرد باورنکردنی شیبا اینو تاثیر مثبتی بر دیگر میم کوین ها با مضمون سگ مانند بونک ، فلوکی، داگ ویف هت خواهد داشت. این کارشناس خاطرنشان کرد که این توکن ها در حال حاضر شاهد افزایش فعالیت خرید هستند که به طور بالقوه می تواند منجر به جهش های بزرگ شود.


🔺اخبار مرتبط: میم کوین های آینده دار با احتمال انفجار قیمت در ماه مهر


به طور کلی، کارشناس در مورد چشم انداز شیبا اینو مطمئن است، که نشان می دهد این دارایی می تواند در هفته های آینده به طور قابل توجهی افزایش یابد. این افزایش احتمالی می‌تواند بر عملکرد سایر میم کوین‌ها، به‌ویژه توکن‌های با مضمون سگ مانند داگ ویف هت، فلوکی و بونک تأثیر بگذارد.

چشم انداز مثبت اخیر برای شیبا اینو

علاوه بر بونک گای، سایر کارشناسان ارزهای دیجیتال نیز معتقدند که شیبا اینو برای یک رالی عظیم آماده است. همانطور که قبلاً گزارش شد، شخصیت محبوب جامعه شیبا اینو، شیب نایت، پیش بینی کرد که:

شیبا آماده است تا بالاترین رکورد قبلی خود را که در تاریخ 28 اکتبر 2024 ثبت شده بود، 0.00008616 دلار فتح کند.

تحلیلگر دیگری، اسکار راموس، اظهار داشت که شیبا اینو به تازگی مسیر صعودی خود را آغاز کرده است و این دارایی می تواند تا سال 2025 به بالاترین سطح خود یعنی 0.00017 دلار برسد.

الگوهای شیبا در نمودار تکنیکال SHIB
الگوهای شیبا در نمودار تکنیکال SHIB

علاوه بر این، ناظر معروف بازار، جاون مارکس، توجه را به یک شاهکار قابل توجه ثبت شده توسط شیبا اینو جلب کرد و تأکید کرد که توکن با موفقیت از الگوی کنج در حال سقوط خارج شده است. پس از این شکست، مارکس پیش‌بینی کرد که شیبا اینو می‌تواند یک تجمع به سمت تارگت 0.000081 دلاری آغاز کند، نقطه‌ای که شیبا اینو بالاترین رکورد قبلی خود را در سال 2021 ثبت کرد.

شیبا اینو رکوردهای جدید تمام دوران را هدف قرار می دهد

قیمت شیبا اینو اخیراً از حدود 0.00001 دلار به 0.00002 دلار افزایش یافته است. این افزایش قابل توجه قیمت در چند هفته گذشته اتفاق افتاد و به این نکته اشاره کرد که میم کوین محبوب ممکن است برای یک رالی صعودی در سه ماهه چهارم (Q4) سال 2024 آماده شود.


💎اخبار مرتبط: بررسی رالی قیمت شیبا در کوتاه مدت


بر اساس عملکرد صعودی فعلی میم کوین، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال و حامی برجسته شیبا اینو با نام “SHIB Knight” نسبت به چشم انداز قیمت SHIB ابراز خوش بینی کرده است. در یک پست توییتر، این تحلیلگر نمودار قیمت شیبا اینو را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد سکه میم محبوب در حال آماده شدن برای عبور از مرز 0.00008 دلار است.

روند قیمت اخیر شیبا + هدف جدید
روند قیمت اخیر شیبا + هدف جدید

تحلیلگر، شوالیه شیبا، با تثبیت بیشتر پیش بینی صعودی خود اعلام کرد که شیبا اینو سرانجام برای یک اوج تاریخی جدید آماده است، که نقطه عطف تاریخی برای سکه میم است.

در اکتبر 2021، شیبا اینو به رکورد 0.000086 دلار دست یافت که نشان دهنده افزایش 75.59 درصدی نسبت به قیمت فعلی آن است. شایان ذکر است، ارز شیبا با پایان ماه سپتامبر، شتاب بیشتری را ایجاد کرده است، که اشاره ای به یک تجمع قوی در ماه اکتبر دارد.


💎اخبار مرتبط: تحلیل قیمت شیبا: رالی صعودی در راه است؟


اگرچه این تحلیلگر تاریخ و هدف قیمت مشخصی را پیش‌بینی نکرده است، اما به جرأت اعلام کرده است که ارز شیبا اینو می‌تواند بالاترین رکورد خود را پشت سر بگذارد، با پتانسیل شکستن بیش از 0.000086 دلار در این چرخه صعودی.

شیبا در حال طی کردن روند صعودی قدرتمند

قیمت شیبا اینو در چند هفته گذشته در یک روند صعودی قدرتمند بوده است و علیرغم کاهش های قبلی بازار به سودهای دو رقمی دست یافته است. در حالی که میم کوین محبوب در اوایل سال جاری سهم خود را از کاهش قیمت تجربه کرد، به نظر می رسد شیبا اینو در حال بازگشت است و نشان دهنده علاقه و تقاضای مجدد سرمایه گذاران است.


💎اخبار مرتبط: آیا قیمت شیبا میتواند به 0.001 دلار برسد و الگوی نزولی را باطل کند؟


داده های کوین مارکت کپ نشان می دهد که ارز شیبا طی ماه گذشته 48.20 درصد جهش کرده است. علاوه بر این، این ارز دیجیتال در هفت روز گذشته شاهد افزایش 45.84 درصدی دیگر بود که نشان دهنده پویایی قوی قیمت آن است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فروردین
فروردین
6 روز قبل

شیبا مشخصه که بیشتر از این ها افزایش پیدا میکنه.