ارزهای دیجیتال ارزان برای خرید در مهرماه

بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای خرید در ماه مهر 1403

این پنج ارز دیجیتال متناسب با بودجه شما هستند و ارزان هستند و مناسب خرید در ماه مهر می باشند. علاقه مندان و سرمایه گذاران کریپتو مشتاق ارزهای سود آور بعدی هستند. این ارزها در نمودارها در حال تشکیل الگوی کندل صعودی هستند و در این مقاله به بررسی این آلت کوین های ارزان می پردازیم که ممکن است سودهای خوبی در مهرماه به سرمایه گذاران خود بدهند.

خرید تتر از پی 98

اوندو (ONDO)

اوندو (ONDO)

قیمت اوندو بین 0.60 تا 0.74 دلار در نوسان است که نشان دهنده بلاتکلیفی بین گاوها و خرس ها است. نزدیکترین مقاومت در 0.79 دلار است که شکست ناپذیر باقی می ماند، در حالی که حمایت 0.52 دلار مقداری ثبات را فراهم می کند. در هفته گذشته، قیمت ارز اوندو بیش از 23 درصد افزایش یافت، اما در ماه گذشته بیش از 5 درصد و در شش ماه گذشته 15 درصد کاهش یافته است.

نمودار ماهانه قیمت ارز اوندو
نمودار ماهانه قیمت ارز اوندو

میانگین‌های متحرک 10 روزه و 100 روزه نزدیک به سطوح فعلی همگرا شده‌اند که نشان‌دهنده بی روندی احتمالی است. اگر گاوها قدرت پیدا کنند، اوندو ممکن است مقاومت را بشکند و به 0.93 دلار برسد که نشان دهنده افزایش تا 25٪ است.

کازموس(ATOM)

کازموس(ATOM)

کازموس(ATOM) با یک بازار چالش برانگیز روبرو است که قیمت آن بین 4.10 تا 4.91 دلار است. علیرغم افزایش 15 درصدی در هفته گذشته، عملکرد یک ماهه آن کاهش 14 درصدی را نشان می دهد که حکایت از حرکت صعودی ضعیف دارد.

نمودار ماهانه قیمت ارز کازموس
نمودار ماهانه قیمت ارز کازموس

مقاومت در قیمت 5.23 دلار قرار دارد و در صورت شکسته شدن، قیمت می تواند 6.04 دلار باشد که نشان دهنده افزایش پتانسیل 18 درصدی است. RSI نزدیک به 50 است که نشان دهنده تعادل است، در حالی که یک اندیکاتور استوکاستیک در اواسط 70 نشان دهنده شرایط خرید بیش از حد است وسرمایه گذاران را نسبت به حرکت بعدی محتاط می کند.

استکس (STX)

ارز استکس

استکس(STX) نوساناتی را تجربه کرده است و بین 1.53 تا 1.87 دلار معامله می شود. پس از یک جریان کند، این توکن در هفته گذشته نزدیک به 30 درصد افزایش یافت و نشانه هایی از قدرت مجدد را نشان داد. قیمت به سطح مقاومت 2.01 دلار نزدیک می شود و در صورت شکسته شدن هدف بعدی 2.35 دلار است.

نمودار ماهانه قیمت ارز استکس
نمودار ماهانه قیمت ارز استکس

در حالی که استکس طی ماه گذشته 5 درصد افزایش یافته است، اما همچنان در شش ماه گذشته بیش از 43 درصد کاهش یافته است. میانگین متحرک 10 روزه پایین تر از سطوح فعلی، نشانه ای از احساسات صعودی رو به رشد است که پتانسیل رشد کوتاه مدت را نشان می دهد.

پیث نتورک (PYTH)

پیث نتورک (PYTH)

شبکه پیث نتورک با حرکت صعودی محدودی مواجه است و قیمت آن بین 0.28 تا 0.34 دلار در نوسان است. مقاومت در 0.36 دلار شکست ناپذیر می ماند، در حالی که سکه زیر میانگین متحرک 10 روزه 0.35 دلار معامله می شود که نشان دهنده ترید در کانال نزولی است.

نمودار ماهانه قیمت ارز پیث نتورک
نمودار ماهانه قیمت ارز پیث نتورک

علیرغم افزایش 23 درصدی در هفته گذشته، پیث نتورک در شش ماه گذشته 62 درصد کاهش داشته است. پیشرفت مقاومت بعدی می تواند قیمت را به 0.41 دلار برساند که یک افزایش 20 درصدی است، اما عملکرد ضعیف در برابر میانگین های کلیدی نشان دهنده چالش های رشد پیش رو است.

استلار (XLM)

استلار (XLM)

استلار(XLM) همچنان تحت فشار است و قیمت آن زیر 0.10 دلار است. حرکت صعودی ضعیف به نظر می رسد زیرا قیمت نتوانسته مقاومت کمی بالاتر از 0.10 دلار را بشکند. استلار در ماه گذشته نزدیک به 8 درصد و در شش ماه گذشته 29 درصد کاهش داشته است.

نمودار ماهانه قیمت ارز استلار
نمودار ماهانه قیمت ارز استلار

اگر گاوهای نر موفق به عبور از مقاومت شوند، ارز استلار می تواند 10 درصد بالاتر از سطح فعلی صعود کند. با این حال، با RSI زیر 50، که نشان‌دهنده علاقه خرید محدود است، استلار با چالش‌های مداوم برای به دست آوردن کشش رو به بالا مواجه است.

جمع بندی

ماه مهر نویدبخش برخی آلتکوین های مقرون به صرفه است. اوندو، با خدمات مالی منحصر به فرد خود، جذاب به نظر می رسد. کازموس همچنان با شبکه بلاک چین ایمن و متصل به هم علاقه خود را جلب می کند. استلار از یکپارچه سازی بیت کوین سود می برد و ارزش و اعتماد را اضافه می کند. پیث نتورک در فضای اوراکل داده در حال رشد است و داده های بلادرنگ قابل اعتماد را ارائه می دهد. استلار همچنان در بخش پرداخت ها قوی است و تراکنش های سریع و کم هزینه را ارائه می دهد. هر یک از این ارزهای ارزان مناسب خرید در مهرماه پتانسیل رشد را در روند رالی گاوی بعدی 2024 نشان می دهد.

منبع: کریپتو دیلی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments