نقشه راه 2025 همستر کامبت منتشر شد! نگه داریم یا بفروشیم؟

تیم همستر کامبت اعلام کرد که قصد دارد توکن هایی که باقی مانده است را به طور منظم بین بازیکنان توزیع کند. بازی محبوب تلگرام همستر کمبت برنامه های خود را برای بقیه سال 2024 و تا سال 2025 اعلام کرده است، از جمله راه اندازی یک پلتفرم بازی Web3 برای گسترش بازی های خود. در این مقاله بررسی میکنیم که برنامه تیم توسعه برای ایردراپ دوم همستر کامبت چیست؟ وقت فروش همستر است یا هولد همستر؟

خرید تون کوین در پی 98

برنامه ی همستر برای توزیع توکن ها در سال پیش رو چیست؟

در 25 سپتامبر، تیم سازنده بازی Web3 نقشه راه جدیدی را فاش کرد که جزئیات برنامه های خود را برای سه ماهه آخر 2024 و 2025 شرح می دهد. همستر کامبت گفت که برنامه های باقی مانده آن برای سال 2024 شامل یکپارچه سازی سیستم های پرداخت خارجی، راه اندازی بازی های جدید در اکوسیستم همستر است و استفاده از توکن های غیر قابل تعویض (NFT) به عنوان دارایی های درون بازی. تیم همستر کامبت گفت که در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد زیرا توسعه دهندگان برنامه قصد ایجاد یک پلتفرم بازی وب 3 دارند. این تیم همچنین گفت که دارای فناوری و تجربه ای است که کار را برای توسعه دهندگان بازی آسان تر می کند.

تیم همستر کامبت

📌اخبار مرتبط: فصل جدید همستر چیست؟

همستر کامبت پس از اولین انتشار خود، به سرعت میلیون ها گیمر را به خود جذب کرد. این بازی کلیکی بر روی تلگرام و بلاکچین تون لانچ شد و در 81 روز اول 239 میلیون کاربر جذب کرد. از آن زمان تاکنون، این بازی بیش از 300 میلیون کاربر داشته است.

برنامه همستر کامبت برای افزایش علاقه مندی و تعداد شرکت کنندگان

در 23 سپتامبر، تیم همستر کامبت نحوه توزیع توکن های همستر در ایردراپ 5 مهرماه خود فاش کرد. از 300 میلیون کاربر آن، تنها 131 میلیون واجد شرایط دریافت ایردراپ خود هستند. این تنها 43 درصد از کل کاربران آن را تشکیل می دهد. همستر کامبت همچنین تاکید کرد که 2.3 میلیون کاربر را به دلیل استفاده از تقلب از بازی محروم کرده است.

بازیکنان همستر کامبت

یکی از چالش‌های بازی‌های وب 3، درگیر نگه داشتن کاربران پس از ایردراپ است. با این حال، تیم همستر کامبت گفت که استراتژی‌هایی برای حفظ کاربر دارد. این تیم به کوین تلگراف گفت که ارزش توکن های توزیع شده بین کاربران پس از ایردراپ ممکن است بیشتر از تصورتان قیمت گذاری شود. به گفته تیم همستر:

 11.25 درصد توکن‌هایی که پس از فصل 1 توزیع می‌شوند، 10 ماه پس از لیست شدن، قفل خواهند شد. با توجه به توسعه سریع پروژه، ارزش این توکن ها می تواند با توکن های اولیه قفل شده قابل مقایسه باشد.

این تیم همچنین گفت که بر ارزش پیشنهادی مربوط به بازی‌های درون اکوسیستم خود تمرکز خواهد کرد و نه فقط درآمد. آنها افزودند: 

این رویکرد با روش سنتی متفاوت است، جایی که توسعه دهندگان وب 3 به کسانی که به دنبال ایردراپ های معتبر هستند، در ازای وقتشان ارز درون بازی پرداخت میکنند.

این تیم گفت که قصد دارند با ترکیب بهترین‌های وب 2 ، وب 3 و ایجاد محتوای جذاب، بازیکنان بیشتری را وارد بازار کنند.

همستر کامبت قصد خرید و سوزاندن توکن ها را دارد

به گفته تیم همستر کمبت، این شرکت یک شبکه تبلیغاتی اختصاصی راه اندازی خواهد کرد که توسط بازی های موجود در اکوسیستم همستر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این نقشه راه در دسامبر 2024 منتشر خواهد شد.

📌اخبار مرتبط: معرفی روش های برداشت امروز توکن همستر

این تیم همچنین تاکید کرد که درآمد حاصل از شبکه تبلیغاتی برای بازخرید توکن ها و توزیع آنها به عنوان پاداش استفاده می شود. نوشته بود:

 ما همچنین قصد داریم از درآمد تبلیغات برای بازخرید توکن‌ها از بازار برای توزیع منظم بین بازیکنان و سوزاندن توکن استفاده کنیم.

بازخرید توکن مشابه با خرید سهام عمل می کند که برای مقابله با بی ثباتی قیمت انجام می شود. این مفهوم به پروژه ای اشاره دارد که از منابع خود برای خرید مجدد توکن های خود از دارندگان به قیمت بازار استفاده می کند.

هولد یا فروش همستر

در همین حال، سوزاندن توکن زمانی اتفاق می‌افتد که پروژه‌های رمزنگاری توکن‌ها را به آدرس‌های در حال سوختن ارسال می‌کنند و برای همیشه آنها را پاک می‌کنند. این باعث کمبود می شود و ممکن است منجر به افزایش قیمت یک ارز شود.

📌اخبار مرتبط: الماس همستر چیست؟ پیش نیاز فصل دوم و اهمیت آن

علاوه بر این، بازی وب 3 همچنین فاش کرد که در سال 2025، قصد دارد یک بازار توکن غیرقابل تعویض ایجاد کند، یک قهرمانی رقابتی در اسکودها برگزار کند و مرحله دوم ایردراپ آن را راحت تر از این دفعه کند.

اگر همستر را هولد کنیم سود میکنیم یا وقت فروش است؟

به صورت کلی در شرایط فعلی سبز بازار، وقت سود گرفتن از ارزهایی است که هولد کردید. اما در مورد ارز همستر یا دیگر ایردراپ ها که عرضه اولیه عموما به شکل یک شت کوین یا نهایتا با قیمتی نزدیک به میم کوین ها باشد بهتر است این توکن ها را یا دست کم بخشی از آن را هولد کنید چرا که در آینده قطعا قیمت بالاتر از اینی که هست میرود. فروش همستر به خصوص با برنامه تیم توسعه برای سال 2025 کار عاقلانه ای نیست. اما اگر به این پول احتیاج دارید می توانید بخشی از توکن های همستر را هولد کنید و بخشی دیگر را بفروشید. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عسل
عسل
1 روز قبل

برداشت از ربات همستر زمان مشخصی داره؟ میشه به محض لیست شدن برداشت نکنیم.