5 میم کوین با احتمال کسب سود بالا

5 میم کوین جدید با احتمال کسب سود بالا در مهر ماه

درست است  که بازار کریپتو پر نوسان است اما فرصت های کسب سود خوبی را هم ارائه میکند. ماه بعد پتانسیل هیجان انگیزی برای میم کوین های خاص وجود دارد. در این مقاله دریابید که کدام پنج ارز دیجیتال برای سودهای چشمگیر آماده هستند و چرا اکنون ممکن است زمان مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. این فهرست انتخاب های برتر آماده برای رشد سریع را نشان می دهد که نوید بخش فرصت های قابل توجهی برای سود است.

کت ویف هت (CWIF)

کت ویف هت (CWIF)

کت ویف هت(CWIF) در حال آماده شدن برای یک شکست صعودی است و فرصتی هیجان انگیز را برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا قبل از موج صعودی بعدی توکن های خود را هولد کنند. در حالی که CWIF در حال حاضر زیر میانگین های کلیدی معامله می شود. نشانه های امیدوارکننده ای از هدف قرار دادن سطوح بالاتر را نشان می دهد.

عملکرد ماهانه ارز کت ویف هت
عملکرد ماهانه ارز کت ویف هت

اگر بتواند مقاومت را بشکند، یک رالی قوی به سمت سطح حمایت جدید می تواند تا 30 درصد افزایش یابد. سطح حمایت جدید کت ویف هت، نقطه ورود مطلوبی را برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری از حرکت صعودی آن هستند، ارائه می دهد.


💎اخبار مرتبط: احتمال کسب سود 10 برابری از کت ویف هت

مومو د بول (MUMU)

مومو د بول (MUMU)

مومو د بول (MUMU) قبلاً رشد چشمگیری داشته است و در شش ماه گذشته بیش از 160٪ رشد کرده است و برای قیمت بیشتر آماده است. این میم کوین در معاملات در محدوده ای نسبتا کم نوسان به شکستی از سطح مقاومت 0.00005218 دلاری چشم دوخته است. اگر این مانع را برطرف کند، می‌تواند به 0.00006604 دلار برسد و پتانسیل صعودی 40 درصدی را ارائه دهد. با عملکرد قوی تاریخی و سیگنال های صعودی، مومو یک فرصت عالی برای کسانی است که در موج صعودی بعدی به دنبال کسب سود هستند.

عملکرد ماهانه ارز مومو د بول
عملکرد ماهانه ارز مومو د بول

ارز ترامپ (MAGA)

ارز ترامپ (MAGA)

ترامپ (MAGA) با چالش‌های کوتاه‌مدت مواجه است، اما این می‌تواند بهترین لحظه برای خرید قبل از یک رالی بزرگ باشد. اگر ارز ترامپ از مقاومت فعلی خود در 2.81 دلار عبور کند، پتانسیل افزایش تا 3.63 دلار را دارد که نشان دهنده افزایش 50 درصدی نسبت به  محدوده قیمت قبلی خود است. در حالی که ریزش های اخیر ممکن است باعث نگرانی شود، پتانسیل یک بازگشت قابل توجه باعث می شود که ترامپ به آلت کوینی  برای در نظر گرفتن با بازدهی بالا تبدیل شود.

عملکرد ماهانه ارز ماگا ترامپ
عملکرد ماهانه ارز ماگا ترامپ

💎اخبار مرتبط: آینده ارز پرسود MAGA چگونه ارزیابی می شود؟

سوپر ترامپ (STRUMP)

سوپر ترامپ (STRUMP)

سوپر ترامپ (STRUMP) یکی دیگر از جواهرات پنهان کریپتو است که در صورتی که بتواند مقاومت 0.0070 دلار را پشت سر بگذارد، امکان افزایش 45 درصدی را ارائه می دهد. کاهش قیمت فعلی ممکن است یک شکست موقت باشد و به سرمایه گذاران این فرصت را می دهد که قبل از رالی بعدی وارد شوند. با افزایش 0.0088 دلاری، سوپر ترامپ دارای پتانسیل هیجان انگیزی برای کسانی است که به دنبال سود بردن از حرکت صعودی بعدی خود هستند.

عملکرد ماهانه ارز سوپر ترامپ
عملکرد ماهانه ارز سوپر ترامپ

هاسکی اینو ($HINU)

هاسکی اینو ($HINU) یک میم کوین جدید است که بر روی بلاک چین سولانا ساخته شده است و هدف آن تبدیل شدن به یک آلت کوین اصلی در بازار ارزهای دیجیتال است. این توکن، با موفقیت پیش فروش بالایی را تجربه کرده است و در مراحل اولیه خود بیش از 415000 دلار جمع آوری کرده است.

این پروژه ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند عرضه محدود 100 میلیارد توکن، مکانیسم‌های کاهش تورم از طریق بازخرید و سوختن، و مشارکت جامعه از طریق رای‌گیری خیریه را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، هاسکی اینو قصد دارد یک اپلیکیشن درآمدزایی و یک صرافی غیرمتمرکز راه اندازی کند تا کارایی را برای دارندگان توکن هاسکی اینو افزایش دهد. این پروژه از سرعت و تراکنش‌های کم‌هزینه سولانا بهره می‌برد که به محبوبیت روزافزون آن کمک می‌کند.

هنوز هاسکی اینو در صرافی اسپات لیست نشده است و در پری مارکت به عنوان پیش فروش فعال است‼️

منبع: کریپتو دیلی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عاطفه
عاطفه
1 روز قبل

هاسکی اینو کی لیست میشه زمانی براش مشخص کردن؟