توزیع توکن در ایردراپ راکی رابیت

آپدیت توکنومیک RBTC: راکی ربیت قرار است چقدر توکن توزیع کند؟

تیم راکی ربیت امروز، دقیقا یک روز قبل از لیست شدن رسمی در صرافی ها، اعلام کرد که توکنومیک یا همان توزیع توکن آن به چه صورت است و چند درصد آن بین شرکت کنندگان توزیع میشود.در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چه عواملی روی تعداد توکن راکی ربیتی که دریافت می کنید تاثیر گذارند و چقدر توکن RBTC قرار است دریافت کنید.

خرید تون کوین

راکی ربیت چقدر توکن بین شرکت کنندگان توزیع میکند؟

تیم توسعه راکی ربیت اعلام کرده است که  پاداش جامعه، افزایش نقدینگی و تضمین دوام پروژه برایش مهم تر است و بر همین اساس قرار است توکن ها را توزیع کند. نحوه توزیع ایردراپ راکی ربیت به شرح زیر است:

توکنومیک، توزیع ایردراپ راکی ربیت
توکنومیک، توزیع ایردراپ راکی ربیت
  • تخصیص 50 درصد به انجمن: 10.5 تریلیون توکن RBTC برای پاداش انجمن کنار گذاشته‌ می‌شود. این بخش شامل فرصت‌های بازی برای کسب درآمد، ایردراپ‌ها و مشوق‌هایی است که کاربران را تشویق می‌کند تا عمیقاً با پلتفرم راکی رابیت ارتباط برقرار کنند.
  • تخصیص 15 درصد به بازاریابی: 3.15 تریلیون توکن به بازاریابی راکی رابیت اختصاص می‌یابد.
  • تخصیص 10 درصد به توسعه: 2.1 تریلیون توکن برای توسعه و تقویت نوآوری این بازی در نظر گرفته‌ شده‌‌ است.
  • تخصیص 10 درصد به لیست شدن: برای اطمینان از تجربه معاملاتی راحت، 2.1 تریلیون توکن به نقدینگی و لیست شدن اختصاص می‌یابد.
  • تخصیص 8 درصد به ذخایر و استیکینگ: ​​برای حمایت از ذخایر و بخش استیکینگ، 1.68 تریلیون توکن به این بخش اختصاص خواهد یافت.
  • تخصیص 5 درصد به سرمایه‌گذاران : 1.05 تریلیون توکن به سرمایه‌گذاران داده‌ می‌شود تا منافع آن‌ها با موفقیت بلندمدت پروژه هماهنگ گردد.
  • تخصیص 2 درصد به اعضای تیم : تیم 420 میلیارد توکن دریافت می‌کند.

چه عواملی روی میزان توکن دریافتی راکی رابیت تاثیر گذار است؟

تعامل با بخش های مختلف ربات برای بازیکنانی که قصد دارند از ایردراپ سود ببرند خیلی مهم است. هرچه شما تعامل بیشتری با بخش های مختلف بازی داشته باشید سکه های بیشتری جمع می کنید و در ایردراپ سود بیشتری می گیرید. تمام بخش های راکی ربیت شامل، جوایز روزانه، پاداش دعوت، تسک های روزانه، تعداد سکه های به دست آمده و سکه های مخفی روی میزان  توکن تاثیر گذار است.

همچنین معیارهای دریافت ایردراپ راکی رابیت اخیرا مشخص شده بود. به این منظور شما باید چند کار را انجام میداید و خوش به حالتان اگر همان روز اول این وظایف را کامل کردید. تا روز لیست شدن رسمی راکی ربیت چیز زیادی نمانده! اگر هنوز هم تراکنش نیم تون کوین را انجام ندادید که بتوانید توکن های ربیت را برداشت کنید می توانید اقدام به خرید آنی و بدون احراز هویت تون کوین در پی 98 کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments