2 آلت کوین ک پامپ میشوند

معرفی 2 آلت کوین با احتمال پامپ بیشتر در بازار سبز کریپتو ( 29 شهریور 1403)

از آنجایی که قیمت بیت کوین (BTC) برای اولین بار در ماه سپتامبر از نقطه عطف حیاتی حدود 62 هزار دلار عبور کرد، به دنبال اخبار تأثیرگذار فدرال رزرو، توجه به بازار آلت کوین در 24 ساعت گذشته افزایش یافت. با توجه به چرخه‌های صعودی کریپتو در گذشته، بدیهی است که کاهش نرخ بهره فدرال رزرو باعث ایجاد یک دوره صعودی می‌شود. در این مقاله بررسی میکنیم که کدام 2 آلت کوین ممکن است بیش از این پامپ شوند و برای سودهای چند برابری آماده اند.

احتمال وقوع الت سیزن در ماه آینده

طبق پیش بینی ها یک روند صعودی جدید ارزهای دیجیتال که قرار است در سه ماهه چهارم شروع شود، داده های زنجیره ای نشان می دهد که فعالیت آلت کوین به طور قابل توجهی افزایش یافته است. علاوه بر این، انتظار می‌رود که تسلط بیت‌کوین در بازه زمانی هفتگی معکوس شود و جریان نقدینگی ورودی به آلت‌کوین‌ها را تسریع کند، در نتیجه آلت سیزن 2024 بالاخره آغاز شود.


📌اخبار مرتبط: چرا آلت سیزن شروع نمیشود؟


سنتیمنت: 2 آلت کوین در بازار کریپتو احتمال پامپ بیشتر دارند!

با تغییرات اقتصادی در حال انجام، که بیشتر به نفع صنعت کریپتو در سه ماهه آینده خواهد بود، سنتیمنت اعلام کرد که نهنگ ها به طور قابل توجهی فعالیت زنجیره ای خود را افزایش داده اند.


📌اخبار مرتبط: تحلیل روندهای تاریخی بازار | آیا آلت سیزن 2024 نزدیک است؟


آلتکوین هایی که بیشترین فعالیت نهنگ ها در 24 ساعت گذشته را داشته اند عبارتند از:

  • اوریجین توکن (OGN)
  • استارگیت فایننس(STG)
  • پیکسلز(PIXEL)
  • بیگ تایم (BIGTIME)
  • گالا (GALA)
  • جی ام ایکس (GMX)

 فانتوم (FTM) اولین آلت کوین با احتمال پامپ قیمت

همانطور که شبکه فانتوم برای انتقال عملیات خود به آزمایشگاه های سونیک آماده می شود، فعالیت های وب 3 آن همچنان رو به افزایش است. طبق آخرین داده های بازار، ارزش کل شبکه فانتوم حدود 102 میلیون دلار قفل شده است.

عملکرد ماهانه قیمت فانتوم
عملکرد ماهانه قیمت فانتوم

در هفته دوم سپتامبر، قیمت فانتوم پامپ شد و در روز پنجشنبه حدود 65 سنت معامله شد. در نتیجه، قیمت فانتوم بالاتر از سطح مقاومت حیاتی در حدود 53 سنت، که مصادف با میانگین متحرک هفتگی 50 (MA) بود، افزایش یافت.

سوئی (SUI) دومین آلت کوین با احتمال پامپ قیمت

شبکه سوی(SUI

شبکه سوی(SUI)، یک بلاک چین لایه یک با اکوسیستم پر جنب و جوش وب 3، در چند روز گذشته دستاوردهای محسوسی را ثبت کرده است. این آلت کوین با سرمایه متوسط، با ارزش کاملاً کاهش یافته در حدود 13.8 میلیارد دلار، ارز سوی در دو هفته گذشته بیش از 72 درصد افزایش یافته است. در 24 ساعت گذشته، قیمت سوی بیش از 13 درصد افزایش یافت و در حدود 1.37 دلار در روز پنجشنبه معامله شد.

عملکرد ماهانه قیمت سوی

احساسات صعودی سوی توسط اکوسیستم گسترده وب 3 تقویت شده است، که دارای حدود 797 میلیون دلار ارزش کل قفل شده است. روز چهارشنبه، پروژه استیبل کوین اعلام کرد که قصد دارد به زودی USDC خود را به شبکه سوی متصل کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرهان
فرهان
12 ساعت قبل

این روند صعودی ادامه داره یا ممکنه یهو بیاد پایین؟