5 آلت کوین برای 2 برابر کردن سرمایه

معرفی 5 آلت کوین برای 2 برابر کردن سرمایه ( 28 شهریور 1403)

آیا به دنبال آلت کوین های مناسب سرمایه گذاری در دنیای کریپتو هستید؟ در این مقاله به بررسی پنج آلتکوین امیدوارکننده می‌پردازیم که نشانه‌هایی از رشد قابل توجه را نشان می‌دهند. این مقاله مناسب آن دسته از تریدر هایی است که مشتاقند کشف کنند کدام ارزهای دیجیتال برای رشد و سوددهی قابل توجهی تنظیم شده اند. با خرید این 5 آلتکوین برتر میتوانید سرمایه خود را 2 برابر کنید.

ایمیوتبل (IMX)

ایمیوتبل (IMX)

ایمیوتبل(IMX) خود را در وضعیت نوسانی می بیند و قیمت آن بین 1.10 تا 1.31 دلار است. در حالی که افزایش 13 درصدی اخیر تنها در یک هفته حاکی از حرکت مثبت است، کاهش بیش از 56 درصدی 6 ماهه این توکن نشان دهنده احساس نزولی پایدار است. با این حال، ایمیوتبل میانگین متحرک 10 روزه و 100 روزه خود را در حدود 1.29 دلار نشان می دهد، که نشان می دهد یک مرحله تثبیت ممکن است نزدیک باشد.

چارت قیمت هفتگی امیوتبل ایکس
چارت قیمت هفتگی امیوتبل ایکس

اگر گاوها موفق شوند کنترل خود را در دست بگیرند، ممکن است قیمت به سمت اولین مقاومت 1.42 دلاری خود افزایش یابد و فرصت خوبی برای رشد ایجاد کند. سرمایه گذاران باید مراقب نشانه هایی از تغییرات باشند که می تواند در کوتاه مدت به سود قابل توجهی منجر شود.


📌اخبار مرتبط: در کوتاه مدت چه ارزی بخریم سود کنیم؟


ژوپیتر (JUP)

ژوپیتر(JUP)

ژوپیتر(JUP) در حال حاضر بین 0.66 تا 0.76 دلار قیمت دارد که نشان دهنده خوشبینی محتاطانه در بازار است. علیرغم تلاش‌های اخیر برای پیشی گرفتن از نزدیک‌ترین مقاومت خود در 0.81 دلار، افزایش بیش از 10 درصدی تنها در یک هفته نشان می‌دهد که حرکت صعودی می‌تواند بازگردد.

چارت قیمت هفتگی ژوپیتر
چارت قیمت هفتگی ژوپیتر

اگر ژوپیتر از سقف فعلی خود عبور کند، این احتمال وجود دارد که بتواند سطح مقاومت 0.91 دلاری را آزمایش کند که نشان دهنده افزایش 20 درصدی از سطوح فعلی است. در حالی که ماه گذشته آرام‌تر بوده است، بازار نشانه‌هایی را نشان می‌دهد که ژوپیتر می‌تواند به زودی قدرت تازه‌ای پیدا کند و آن را تبدیل به توکنی کند که ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد. ژوپیتر جزو ارزهایی است که در صورت تداوم رالی صعودی میتواند سرمایه شمارا 2 برابر کند.

فچ ای آی (FET)

فچ ای آی (FET)

فچ ای آی (FET) رشد چشمگیری را تجربه کرده است و در ماه گذشته بیش از 57 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر بین 1 تا 1.24 دلار معامله می شود، گاوها کنترل را در دست دارند و شاخص قدرت نسبی (RSI) 59 نشان دهنده علاقه خرید رو به رشد است.

چارت قیمت هفتگی فچ ای آی
چارت قیمت هفتگی فچ ای آی

با نزدیک شدن قیمت آن به اولین مقاومت خود در 1.39 دلار، پتانسیل برای افزایش بیشتر وجود دارد. اگر فچ ای آی به رشد خود ادامه دهد، می تواند تا 1.65 دلار برسد و رشد قابل توجهی در حدود 33٪ ارائه دهد. مسیر مثبت این توکن باعث می‌شود که سرمایه گذاران منتظر حرکت صعودی باشد.


📌اخبار مرتبط: کدام ارزها تا پایان سال 1 دلاری میشوند؟


وی چین (VET)

وی چین (VET)

وی چین (VET) در تلاش است تا از محدوده بی روند خود خارج شود و کمی کمتر از دو سنت در نوسان است. اگرچه گاوها قدرت محدودی از خود نشان داده‌اند، اما افزایش 14 درصدی در هفته گذشته نشان می‌دهد که جریان برای وی چین در حال تغییر است. RSI بازار متعادلی را نشان میدهد، اما شکست از مقاومت نزدیک به دو و نیم سنت می‌تواند باعث افزایش بیشتر قیمت شود.

چارت قیمت هفتگی وی چین
چارت قیمت هفتگی وی چین

در صورتی که وی چین از سطح مقاومت عبور کند، می تواند به اوج های جدیدی برسد که 25٪ یا بیشتر افزایش می یابد. سرمایه گذاران باید سطوح حمایت و مقاومت را به دقت زیر نظر داشته باشند، زیرا هر تغییری در حرکت میتواند منجر به افزایش قابل توجهی شود و سرمایه شما را 2 برابر کند.

کازموس(ATOM)

کازموس(ATOM)

کازموس (ATOM) اخیراً عملکرد متفاوتی داشته است و قیمت آن بین 3.45 تا 4.34 دلار در نوسان است. علیرغم کاهش بیش از 65 درصدی در شش ماه گذشته، روندهای اخیر امیدی را نشان می دهد، زیرا این توکن در هفته گذشته 13 درصد افزایش یافت.

چارت قیمت هفتگی کازموس
چارت قیمت هفتگی کازموس

با توجه به اینکه RSI نزدیک به 56 است، کازموس در شرایط خنثی قرار دارد، اما شکستن بالاتر از مقاومت فعلی در 4.90 دلار می‌تواند باعث افزایش قیمت به 5.76 دلار شود که نشان دهنده رشد 30 درصدی است. برای کسانی که بازار را به دقت تحت نظر دارند، در صورت تثبیت حرکت صعودی، سرمایه گذاران کازموس ممکن است فرصتی برای کسب سودهای چند برابری داشته باشند.

جمع بندی

با باتوجه به روند صعودی پیش رو تا پایان سال 2024، 5 آلت کوین معرفی شده در این مقاله، فرصت‌های خوبی را برای کسانی که به دنبال دو برابر کردن سرمایه‌ خود هستند، ارائه می‌کنند. این آلت‌کوین‌ها به دلیل نوآوری، فناوری‌های منحصربه‌فرد و جوامع رو به رشد، آینده دار هستند و پتانسیل خوبی از خود نشان می‌دهند.

روند صعودی آنها نشان می دهد که آنها می توانند بازده قابل توجهی داشته باشند. سرمایه‌گذاران باید این آلت‌کوین‌هارا در نظر بگیرند، چرا که این 5 آلت کوین در نمودارها و الگوها قوی و صعودی به نظر میرسند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
nasr
nasr
1 روز قبل

آیا این ارز ها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت مناسب هست؟